Bytex Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 *zips mouth* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 *zips mouth* Jeg hadde han på gli der en stund i allefall, men så avslørte du meg Necro hjalp meg til og med Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg hjalp deg da ikke? Jeg er blodseriøs! Trollinga di er kjedelig. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Det er faktisk fryktelig irreterende når jeg må sitte å lese "han kommer ikke rett hi til sosial, og posten som en madman i forumkafeen". Men takk for å bli tatt imot slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg sier bare Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg hjalp deg da ikke? Jeg er blodseriøs! Trollinga di er kjedelig. Takk for at du prøver But our cover is blown! Det er faktisk fryktelig irreterende når jeg må sitte å lese "han kommer ikke rett hi til sosial, og posten som en madman i forumkafeen". Men takk for å bli tatt imot slik. Pft, du har en til konto til, det er jeg sikker på. /no trollin' Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Du som er så uber l33t pr0 haxxor og hacker alle datamaskinene til folk og finner bilder og vet harddiskstørrelsen til en her inne ifølge deg. Du burde vel klare å komme med håndfaste beviser? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Du som er så uber l33t pr0 haxxor og hacker alle datamaskinene til folk og finner bilder og vet harddiskstørrelsen til en her inne ifølge deg. Du burde vel klare å komme med håndfaste beviser? Og være en hykler? Nei takk. Jeg har flere konter, på ANDRE forumer, derfor støtter jeg deg egentlig. Tror jeg skal ordne slik sveis som Ken har her: Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) tok meg hele natta og bygge opp til dette. Totally fucking worth it. Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Du må ha et trist liv om du lever av å drikke og trolle. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Du må ha et trist liv om du lever av å drikke og trolle. and i did it again Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Folkens, dette er ikke 4chan tråden, dere har blitt advart før! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Endret 2. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Folkens, dette er ikke 4chan tråden, dere har blitt advart før! Hvem er du? Kvittering, skulle ikke du dusje? Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 HAr dusjet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Lovende. Det morsomme er at jeg ca ikke har noen programmer installert, og har Mine Dokumenter etc på andre disker. Så et eller annet bruker opp 60 GB, og jeg aner ikke hva. Scanner for virus, finner nada. Scanner for malware, nada. Kjører CCleaner to ganger om dagen, frigjør rimelig lite. Det virker som om PC-en din ikke klarer å lese harddisken skikkelig. Hvis disken din virkelig hadde vært stappfull, ville det vært en rød strek der for å vise at den er full. Er disken gammel? Får du kjørt diskcheck på den? Har du prøvd å bare la den disken være koblet i, med en annen port/kabel på PC-en? Endret 2. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ser du blir kalt psykopat på freakforum bundy Also. Skal jeg bruke penga på ny pc, eller samsung galaxy S2? Jeg trenger ny mobil samt pc.. Endret 2. september 2011 av Quakecry waits for alice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Ser du blir kalt psykopat på freakforum bundy Signer den. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har fått det inntrykk at du kan litt om fly og slikt, Mchansern. Hva mener du om dette? : Artikkel på dagbladet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg