Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytex@ Jeg sa når jeg joinet at jeg har stalket dere i lang tid, har vært de fleste steder på forumet selv om jeg ikke husker alle, og jeg har alltid lest Forumkafeen siden det var her ting skjedde.

Derfor er det jeg holder meg helst i den sosiale og Off topic delen av forumet, selv om jeg kan svare andre steder i forumet også.

Jeg har mer interesse for den sosiale delen av diskusjon.no enn saklige diskusjoner som blir kjedelige i lengden.

 

Lycantrophe@ hva er spamming for din del? om jeg svarer rett etter alle poster kan jeg forstå det men å poste ofte betyr ikke at jeg spammer.

 

Necro@ du får rett og slett tro hva du ønsker :)

 

Alle er så mistenkelige :ermm:

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

:mellow: kay. Forresten, Kvittering, du har jo i snitt over 77 innlegg per dag.. Dette er ikke din første bruker på diskusjon, right?

 

 

Synes det er litt snedig å gå rett til Sosialt, forumkafeen og begynne å poste her hele tiden hvis du aldri har vært her før..hmm?

I fucking told you.

 

Ingen kommer rett hit.

 

Og de fleste holder seg unna.

 

Kunne fint redusert det med 95% for min del.

 

Det holder at bundy spammer.

Du har da postet mer enn meg nå, lulz

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Se på tråder som for eksempel en med harddiskproblemer her i natt, så hjalp jeg å finne frem, og en som lurte på ferietips, så kom jeg med forslag.

Ellers har jeg spurt endel, og skal tro at flesteparten av postene mine kommer fra nattposter.

 

Jeg kan komme med fyldige innlegg om det behøves, men å si at Ca ingen av postene mine gir mening blir å overdrive.

 

 

For dere som er mistenkelige, reporter meg da slik at admin kan sjekke om jeg har 2 brukere? Jeg ser ikke problemet, men synes det er dumt å lage bruker her og så bli mottatt som om jeg har hatt brukere før på diskusjon.no

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Se på tråder som for eksempel en med harddiskproblemer her i natt, så hjalp jeg å finne frem, og en som lurte på ferietips, så kom jeg med forslag.

Ellers har jeg spurt endel, og skal tro at flesteparten av postene mine kommer fra nattposter.

 

Jeg kan komme med fyldige innlegg om det behøves, men å si at Ca ingen av postene mine gir mening blir å overdrive.

Dette innlegget var også spam.

 

Spam spam everywhere.

 

(jeg kjenner slikt igjen)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

For dere som er mistenkelige, reporter meg da slik at admin kan sjekke om jeg har 2 brukere? Jeg ser ikke problemet, men synes det er dumt å lage bruker her og så bli mottatt som om jeg har hatt brukere før på diskusjon.no

Nå er du på defansiven, det bekrefter bare at du har flere brukere, og du har garantert skifta ip, du er jo ikke helt dum.

 

TEDIT: Takk for å bekrefte mine mistanker.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Er det slik at man må vente "insert antall dager" før man kan poste mer uten å bli sett på som en bruker som har flere brukere?

Du virker så spesiell når du kan snakke en hel natt som denne, og når resten kommer så må du jekke deg opp 150 hakk.

 

Å huske gamle ting om brukere er ikke vanskelig da man bare går i gamle tråder... man trenger ikke å ha vært her i 7 år for å huske ting om brukere for 7 år siden, men det betyr heller ikke at man må huske alt som har skjedd de siste 7 årene.

 

Hva er deres poeng med å sette meg i et dårlig lys som nå? Dere kommer nok aldri til å tro meg uansett så jeg orker ikke å diskutere det, og om noen absolutt vil ha meg ut her ifra så er rapporter knappen veien å gå istedenfor å komme med påstander.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Er det slik at man må vente "insert antall dager" før man kan poste mer uten å bli sett på som en bruker som har flere brukere?

Du virker så spesiell når du kan snakke en hel natt som denne, og når resten kommer så må du jekke deg opp 150 hakk.

That's how the legend lives :cool:

 

Så så så, han prøver bare å trolle deg til å bli forbanna.

HYSJ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...