L4r5 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Det som er skummelt er at du har fått 1700 "rykte" på litt over en måned. A challanger apperars! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Og her er alle de faste nattevandrerne ser jeg Besides Bytex Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Det som er skummelt er, hvorfor du er våken så sent? Jeg er alltid sent våken, tror det blir døgning i natt hvem bryr seg om "rykte" ? Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Det som er skummelt er, hvorfor du er våken så sent? Jeg er alltid sent våken, tror det blir døgning i natt hvem bryr seg om "rykte" ? Nei, legg deg. Og få noen timer søvn før du skal til plikten, du er du ekstra uthvilt. Powernap ftw Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har ingen plikter i dag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har ingen plikter i dag Faen, skulle få deg til å sove litt, også gå glipp av alt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Nevah evah spiser pizza som er brent på ene siden nå. Yaay til kokkeskills... Tror mor må fore meg resten av livet Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Nevah evah spiser pizza som er brent på ene siden nå. Yaay til kokkeskills... Tror mor må fore meg resten av livet Jeg er en mester i å kokkelere. Derfor jeg er matvrak, i'm too damn good. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) hva er bedre enn en god halv pizza med imsdal på flaske? skjedde med l4r5? plutselig offline igjen, tror det er best det, for da slipper han å fjerne " så " fra innleggene mine Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 hva er bedre enn en god halv pizza med imsdal på flaske? Gryterett med ekte nord norsk vann Smaker btw mye bedre enn imsdal. Imsdal får vel samme katastrofen som det vannet som ble tatt fra en vanlig spring og solgt overalt i norge og usa. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 det andre vannet heter "Voss" Det smaker friskt, men ikke annerledes enn imsdal. beste vannet du får tak i er på fjellet om vinteren fra en rennende bekk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) det andre vannet heter "Voss" Det smaker friskt, men ikke annerledes enn imsdal. beste vannet du får tak i er på fjellet om vinteren fra en rennende bekk. Her er det snø hele året, og det er derifra det kommer og ingen forurensing Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 hvor bor du? vet du bor oppe i nord men mer eksakt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) hvor bor du? vet du bor oppe i nord men mer eksakt. Som du sa selv, jeg har vært på der ingen trudde nokon kunne bu -programmet Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 >.< bor du nær militærbasen ute på en vidde ikke langt fra kirkenes? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 >.< bor du nær militærbasen ute på en vidde ikke langt fra kirkenes? Jepp, og alt av våpen er her enda. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Hva heter basen? søs var der i fjor, ser ut som en drittkjedelig plass. Garnisonen i sør varanger! Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Hva heter basen? søs var der i fjor, ser ut som en drittkjedelig plass. Lindisfarne Og, i did your sister. Det var så lite å gjøre, så hun knulla meg. Hvorfor tror du jeg er her hele tiden? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Bullshit, hvilken hårfarge har hun? Høy/lav, hvilke farge øyer, og alder? Jeg tror du er her av samme grunn som meg. ikke trøtt og lite å gjøre kl halv 6 om morgenen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Bullshit, hvilken hårfarge har hun? Høy/lav, hvilke farge øyer, og alder? Jeg tror du er her av samme grunn som meg. ikke trøtt og lite å gjøre kl halv 6 om morgenen Fuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg