Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 jeg kan ikke fordra Monty Python, please set filmen i spoiler! Hva med deg bundy?jeg vet at du bor der ingen kunne tru at nokon kunne bu. Skal snart begynne på kokkelinja Dumpa ut av elektro, eller, jeg orket ikke for å si det sånn. 20 Jeg kan kjøpe sprit, det kanke duuu! *ædda bædda* Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg er ferdig med vg2 automatisering så jeg må mest sannsynelig vente til januar-februar før det blir lære... uffameg. Selv om jeg er 18 drikker jeg svært sjelden, man trenger ikke å lasse ned på alkoholholdige drikker selv om man er myndig. Holder meg til sjokomelk og vann jeg. må innrømme at jeg smålo av ditt forsøk på å plage/irretere Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg prøvde ikke å irritere, i was simply making a point. Ja, det var på vg2 automatisering jeg gav faen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har lyst å mekke til noe elektronisk på rommet, har du tips? Bør helst innebære lodding, lavspenning, høyspenning, tilbakemeldingfunksjon, og pls. Helst noe som er i bevegelse og. Må si at jeg har lyst å lage: Har alt jeg trenger. har også sykt lyst å lage SE HELE! Klarere lyd enn høytalere når den ikke gnistrer, men man får ikke bass da. Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Har lyst å mekke til noe elektronisk på rommet, har du tips? Bør helst innebære lodding, lavspenning, høyspenning, tilbakemeldingfunksjon, og pls. Helst noe som er i bevegelse og. Robot Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) frister virkelig, programmerte en, ikke så vanskelig man tror, men sjekk siste post forrige side fikk lyst på CNC maskin, men ser ikke nytten. Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har en forkjærlighet til å reparere elektronikk, alså, anlegg etc. skifta ut ødelagte deler, før likte jeg sånt, men nå ; meh Jeg lager heller mat (stoner much? ) frister virkelig, programmerte en, ikke så vanskelig man tror, men sjekk siste post forrige side fikk lyst på CNC maskin, men ser ikke nytten. CNC maskiner er dritkule da. Da kan du lage knokejern til meg! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Du er bare et matvrak! arbeidstidene som cock ser deprimerende ut. Har knokejern i skuffa her faktisk, kjøpte i syden just for fun men har ærlig talt aldri sett nytten med det. Okay, hvordan lager jeg en avstemning vil lage en tråd og se hva jeg skal lage. Valgene står mellom Cnc maskin plasma speaker tesla coil Robot ( blir gjerne dyreste i laget, vet at prisene kommer på 6k+ om jeg kjøper nytt og ikke avansert) Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) FUCK JEG SØLTE ØL I PCEN FUCK FUCK FUCK den går jo enda obv Håper SSD disken som hang ut tåler litt øl, da. Du er bare et matvrak! arbeidstidene som cock ser deprimerende ut. Har knokejern i skuffa her faktisk, kjøpte i syden just for fun men har ærlig talt aldri sett nytten med det. Okay, hvordan lager jeg en avstemning vil lage en tråd og se hva jeg skal lage. Valgene står mellom Cnc maskin plasma speaker tesla coil Robot ( blir gjerne dyreste i laget, vet at prisene kommer på 6k+ om jeg kjøper nytt og ikke avansert) Matvrak? Jeg? Neida, jeg er for tynn.. Undervektig faktisk. Brb, skal varme opp middag nummer 4 (not kidding) Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) lol, har aldri sølt noenting over pcn men har sølt på høyre del av tastaturet ( g510) flere ganger, så numpad, piltaster, og tastene ved delete er rimelig fucked. Spist 1 gang i dag! Anbefales! spiste kl halv ett, og er fortsatt litt mett, men når jeg så bildet så må jeg spise brb 2 min Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 lol, har aldri sølt noenting over pcn men har sølt på høyre del av tastaturet ( g510) flere ganger, så numpad, piltaster, og tastene ved delete er rimelig fucked. De trenger man jo ikke anyways Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Stemmer! Only newbs need the numpad Nå må ovnen bare varmes opp. Drittovnen klarer ikke mer enn 250' Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 WTF, har du bare spist en gang i dag? Jeg har jævlig høy forbrenning, + jeg røyker masse ganja, så det blir gjerne 5-6 middager om dagen. Og folk spør om jeg har bulimi etc Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg spiser bare 1-2 ganger dagen, følte meg utenfor nå spøk med dem og si at du har http://no.wikipedia.org/wiki/Bendelormer lol O.M.G! " De minste artene er bare noen millimeter lange, mens de største kan bli over 90 meter lange" Tenkt å få en 90meter lang kabel, lite hyggelig Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg spiser bare 1-2 ganger dagen, følte meg utenfor nå spøk med dem og si at du har http://no.wikipedia.org/wiki/Bendelormer lol Spiste mye snø som unge, da... Hmmmm, i might wanna get that checked out Er du feit? i gamle dager, så satt folk med munnen over et kjøttstykke for å lure dem ut, det funket faktisk, men jævlig ekkelt. Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg er ikke feit, men ikke en planke heller, så jeg ser på meg selv som normalvektig Btw, kortet mitt funker ikke i kortleseren og jeg vet ikke om jeg får nytt kort innen lørdag. Er det mulig å gå i banken for å ta ut penger med ett kort som ikke virker i minibanker/butikken? Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ja. Bare gå til banken din. Eller hvis du går til en annen bank, så tar de 200-300 i gebyr. Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 okei, jeg får tatt ut 5k i bank? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 okei, jeg får tatt ut 5k i bank? Og opptil 20k i postbanken Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Flott! har sparebank1 og må ha peng til lørdag Må bestille deler til plasma speaker og dette ser og fun ut! Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg