Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi. Nice. :) Sikkert en spennende jobb. Du klarer deg der uten nett da? Du får ikke abstinenser?
Oh! Gjett hva!

Vi har modem fra sattelitt. :wee: Funker fint til å betale regninger, sende en mail osv... Men til alt annet suger det!

Eplefe: Den siste uken går jeg og verker for å komme meg ombord. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Da var broren min fornøyd igjen. Han fikk byttet ut Garden i januar til 2.bataljon i august. Tok bare tyve minutter på telefonen til vernepliktskontoret. Hvorav 18 minutter var å høre på ventemusikk som var *M*A*S*H*-sangen om og om igjen. :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Yay, nå skal jeg straks til Oslo, for så å ta toget til Stavanger. "Bare" 8 timer med tog. Men ja, tog er egentlig ganske greit når man har laptop, strøm og mobil med edge-tilkobling :wee:
kanskje jeg bare skulle dra til nelaug og hoppe på da... kan besøke fetteren min der :wee:
Lenke til kommentar
Vi døde nå.

---

Yay, nå skal jeg straks til Oslo, for så å ta toget til Stavanger. "Bare" 8 timer med tog. Men ja, tog er egentlig ganske greit når man har laptop, strøm og mobil med edge-tilkobling :wee:

Syntes tog en morsomt jeg, tilogmed uten moderne teknologi. Kan jo spille kortspill osv. om man drar med venner eller familie. Ellers, kos deg.. ;)

Lenke til kommentar
Syntes tog en morsomt jeg, tilogmed uten moderne teknologi. Kan jo spille kortspill osv. om man drar med venner eller familie. Ellers, kos deg.. ;)

Eller sitte 14 timer på tog og ta igjen litt sønunderskudd og lese bøker og se på rare mennesker. :wee:

Lenke til kommentar

Eller sitte 14 timer på tog og ta igjen litt sønunderskudd og lese bøker og se på rare mennesker. :wee:

Mhm! :wee:

Sove er hvertfall deilig, og det er jo alltids interessant å se på rare mennesker. ;)

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar

Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^

Edit @ Kosmo: Jo det er hun. :wee:

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^

Edit @ Kosmo: Jo det er hun. :wee:

Jeg hater folk som stirrer jeg, pleier som regel å konfrontere dem rett ut med noe som "ser du noe interessant..?" eller liknende, som regel så rødmer dem og føler seg mye dummere enn meg. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...