Sidious Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Oi. Nice. Sikkert en spennende jobb. Du klarer deg der uten nett da? Du får ikke abstinenser? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Han får vel heller abstinenser for å være på båt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Oi. Nice. Sikkert en spennende jobb. Du klarer deg der uten nett da? Du får ikke abstinenser?Oh! Gjett hva! Vi har modem fra sattelitt. Funker fint til å betale regninger, sende en mail osv... Men til alt annet suger det! Eplefe: Den siste uken går jeg og verker for å komme meg ombord. Endret 29. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe: Den siste uken går jeg og verker for å komme meg ombord. Tenkte meg noe sånt. Minner om pappa sine historier fra tiden i Marinen. Og da han jobbet i nordsjøen. Mamma og, forsåvidt. Jeg trenger kaffe. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tenkte meg noe sånt. Minner om pappa sine historier fra tiden i Marinen. Og da han jobbet i nordsjøen. Mamma og, forsåvidt. Jeg trenger kaffe."Alt er bedre ombord, vet du ikke det?" Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hylo: Jaggu. Ikke helt dumt det der da. :] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hylo: Jaggu. Ikke helt dumt det der da. :] Neei... Det er fint. Godt betalt og mye arbeid. Man klarer faktisk å holde seg travel og får tiden til å gå og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Da var broren min fornøyd igjen. Han fikk byttet ut Garden i januar til 2.bataljon i august. Tok bare tyve minutter på telefonen til vernepliktskontoret. Hvorav 18 minutter var å høre på ventemusikk som var *M*A*S*H*-sangen om og om igjen. Endret 29. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi døde nå. --- Yay, nå skal jeg straks til Oslo, for så å ta toget til Stavanger. "Bare" 8 timer med tog. Men ja, tog er egentlig ganske greit når man har laptop, strøm og mobil med edge-tilkobling Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Yay, nå skal jeg straks til Oslo, for så å ta toget til Stavanger. "Bare" 8 timer med tog. Men ja, tog er egentlig ganske greit når man har laptop, strøm og mobil med edge-tilkobling kanskje jeg bare skulle dra til nelaug og hoppe på da... kan besøke fetteren min der Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi døde nå. Er ikke det bare fint, da? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi døde nå. --- Yay, nå skal jeg straks til Oslo, for så å ta toget til Stavanger. "Bare" 8 timer med tog. Men ja, tog er egentlig ganske greit når man har laptop, strøm og mobil med edge-tilkobling Syntes tog en morsomt jeg, tilogmed uten moderne teknologi. Kan jo spille kortspill osv. om man drar med venner eller familie. Ellers, kos deg.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Syntes tog en morsomt jeg, tilogmed uten moderne teknologi. Kan jo spille kortspill osv. om man drar med venner eller familie. Ellers, kos deg.. Eller sitte 14 timer på tog og ta igjen litt sønunderskudd og lese bøker og se på rare mennesker. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Syntes tog en morsomt jeg, tilogmed uten moderne teknologi. Kan jo spille kortspill osv. om man drar med venner eller familie. Ellers, kos deg.. Eller sitte 14 timer på tog og ta igjen litt sønunderskudd og lese bøker og se på rare mennesker. Mhm! Sove er hvertfall deilig, og det er jo alltids interessant å se på rare mennesker. Endret 29. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg begynner å fatte hvorfor jeg føler meg beglodd på buss/tog. Jeg er ikke et jævla freakshow, ffs! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Folk stirrer intenst på deg med en gang du har interessante hårfarger/fasonger. Piercinger og sånt = +10 stirrefaktor. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg begynner å fatte hvorfor jeg føler meg beglodd på buss/tog. Jeg er ikke et jævla freakshow, ffs! "Rar" = wierd/cute Du er da ikke et freakshow! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^ Edit @ Kosmo: Jo det er hun. Endret 29. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^ Edit @ Kosmo: Jo det er hun. Jeg hater folk som stirrer jeg, pleier som regel å konfrontere dem rett ut med noe som "ser du noe interessant..?" eller liknende, som regel så rødmer dem og føler seg mye dummere enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg