LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Det er ikke viktig å respektere hverandres interesser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Så absolutt ikke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Respekt er overvurdert uansett. Respekt er kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) -gidder ikke komme nederst på sida- Endret 1. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 5. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg spiste hestebiff på restaurant i Norge bare for å teste. Smaker egentlig bare vanlig biff, den er litt mørkere. Så et program på Travel Channel angående mat i forskjellige land. Et par fra New Zealand var invitert til å spise nasjonalretten hos sine franske verter i Frankrike. Men på NZ har hesten samme status som her, som et "nydelig kjæledyr herregud man kan jo ikke spise dem!". Mens franskmennene avler hester kun for slakting, akkurat som at vi avler kyr, griser og sauer for slakting. NZ-dama begynte å grine når hun fikk servert biffen med alt tilbehør, og fyren var super-skeptisk men putta det i munnen hvertfall. Og da syns han jo det var kjempegodt, men fortsatt veldig feil å spise et dyr de har som kjæledyr. I Kina eter de hunder, i Ecuador er marsvin en delikatesse. Ja, de søte som vi har i dyrebutikker. De fleste husholdningene har et bur med et par marsvin i som spises til høytider. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg spiser bare stygge dyr. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 I Island hedrer de sin islandshest, de både avler den opp for konkuranser, bruker den som "kjäledyr" og transportmiddel, men de spiser den også, helst føllene. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Tror det er kulturen og samfunnet man vokser opp i som sier hva som er ok å spise og hva som er tabu. Tror de fleste her inne hadde spist rotter/flaggermus/hund osv om man hadde vært oppvokst i fks. Kina Er jeg den eneste her inne som tror slike ting kan smake godt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Det er ikke viktig å respektere hverandres interesser. .. er du her enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg bør virkelig legge meg nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Nei. Jeg kunne tenke meg å smake på masse rart. Faen, lever bare en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Det er ikke viktig å respektere hverandres interesser. .. er du her ennå? Faen, lever bare en gang. Hvem vet? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Jeg gikk afk og var borte i 1-2 timer før jeg fikk en naturlig reaksjon som sa at jeg måtte tilbake til diskusjon.no Er jeg ikke tillatt her inne? Forresten hva foretrekker dere? hvis jeg skriver noe Kvittering:blabla Bundy: blabla hvis ingen skriver under, er det OK å skrive da eller skal jeg helst redigere innlegget? Endret 1. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg bør virkelig legge meg nå. Nei. Døgn! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har helt mistet lysten på å spise noe som har vært levende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Spis alt som finnes av dyr! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Nei. Døgn! Fristende, men det er skole om noen timer. Jeg har helt mistet lysten på å spise noe som har vært levende. Æsj! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg spiser kun ting som har vært levende. Alt annet er helt uinteressant for min del. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Usj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg