Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Alle dere trenger ny avatar, unntatt meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Suarez ligner på en stygg hest i trynet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tviler på at du er så mye penere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Diskusjon.no burde forby hester. Tviler på at du er så mye penere. Han er jævla kjekk, så det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke like god til å spille fotball isåfall. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tviler på at du er så mye penere. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke like god til å spille fotball isåfall. Han finter seg rundt meg lett som juling ihvertfall, det hadde ikke hestegutten klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Han finter seg rundt meg lett som juling ihvertfall, det hadde ikke hestegutten klart. Jo, det hadde han. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nei. Meireles hadde nok klart det da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er forresten en relativt god fotballspiller, men måtte legge skoene på hylla på ungdomskolen grunnet astma og en kneskade jeg pådro meg i en fotballkamp i syvendeklasse. Eneste gangen jeg har blitt bært av ei fotballbane. Synd. Rula max. Putta 7 i min første kamp, og laget vant 7-1. Laget hadde aldri vunnet en kamp før den. Tuller ikke engang. Gikk bra helt til skaden kom. Urgh! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Alle dere trenger ny avatar, unntatt meg. Unntatt meg også. Fatter ikke hvordan folk ikke kan ha sett at det er en hest du har som avatar :O Hva skjer i hjemmene ? Hilsen Administrerende Direktør. @Necromann, Er det ikke mulig å få trent opp benet igjen slik at du kan spille? Endret 1. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sitter og funderer på hvordan jeg skal fjerne hesterasen fra denne kloden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Endelig noen som ser min fine avatar. Og jeg sitter og funderer på hvordan jeg kan fjerne fotballen. Endret 1. september 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Sitter og funderer på hvordan jeg skal fjerne hesterasen fra denne kloden. Du kan starte med å flytte til Frankrike, der er hestebiff nasjonalrett og delikatesse numero uno. Franskmennene ser på hester på samme måte som vi ser på griser og kuer. En kilde til god mat. Endret 1. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hvorfor vil du fjerne en rase som har vært ekstremt nyttig og viktig for menneskene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Og jeg sitter og funderer på hvordan jeg kan fjerne fotballen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har veldig lyst til å smake hest faktisk. Tror det er dritgodt, er ihvertfall det jeg har hørt av diverse folk og sett på tv og skit. Fotball kan ikke forbys, det er for fett! hvorfor vil du fjerne en rase som har vært ekstremt nyttig og viktig for menneskene? Fordi jeg er en ond keiser av en dimensjon ukjent! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fotball. Kalles de dødes spill. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 NSFW. Du kan ikke linke til nettsteder og skrive "NSFW", kjære Rebecca. Da blir jeg bare enda mer fristet til å klikke på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg