LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Inkludert deg selv? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 My GOD du er slitsom. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Will leave, for now. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 McHansern er pro at being pro. Swag. Sap? Hvordan er BIG CITY LYFE?!? Vi må ta en øl eller ni en dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 I CALL ABM DATE @ LOMPA Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Kunne jeg aldri sagt nei til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 That's what she said. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Har aldri skjønt poenget med denne tråden og den har gitt meg null og niks, så at jeg poster her er et mysterium. Har du lest første posten? Det er en tråd om alt mellom himmel og jord, som oftest tema som ikke finner sted ellers på forumet. Før var det kanskje litt mer aktuelt men nå som vi har en kategori for så og si alt her på dette forumet så..tja.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Hey, wtf. har jo tilgang til masse programvare fra microsoft gratis som student på skolen min jo... Kan jo til og med få meg en mer lovlig versjon av win7 (men er jo mer mas å installere jo ) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Argh, sitter med en matteoblig som skal leveres i morgen bare en oppgave til heldigvis Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Sykt Lykkelig eller Burn After Reading? Skal egentlig lese til forelesning i morgen, men nei. Ex.Phil og Ex.Fac får vente til helgen. Eller neste uke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Sykt Lykkelig! Digga den. Ex.Phil og Fac er bare å drite i, trenger ikke forelesninger der Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Hehe, forelesning i ex.phil. Aquavit er beste hjelpemiddel når det kommer til det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 HEI ALLE VENNER Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 McHansern er pro at being pro. Swag. Sap? Hvordan er BIG CITY LYFE?!? Vi må ta en øl eller ni en dag. YO. Det er king. Kan ta tretten øl når som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Du vet du kjeder deg når man lager alle barna-vitser til alle som popper opp på facebook. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 NSFW. Eg har ikkje ord. Eg trudde eg hadde sett det meste av sære greier på nett. Men herre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Lovende. Det morsomme er at jeg ca ikke har noen programmer installert, og har Mine Dokumenter etc på andre disker. Så et eller annet bruker opp 60 GB, og jeg aner ikke hva. Scanner for virus, finner nada. Scanner for malware, nada. Kjører CCleaner to ganger om dagen, frigjør rimelig lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg