Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Du hadde ikke kommet innen 50 meter uten å ble skutt eller bodyslammed av en av hennes neger-bodyguards, Bundy. De kan spotte psychoer på milevis avstand. Pft, hvite bodyguards er bevist best. Og uansett, hadde jeg dratt dit, blitt kjent med noen hun kjenner, så skal du ikke se bort i fra at jeg hadde tatt den pussyen etterhvert. Kjente Lene Marlin back in the day, hu var litt for gammel tho, slik jeg ble kjent med Herreløse btw (mest pga stoff ) Endret 1. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Fikk mitt splitter nye kabinett i dag: Fractal Design Define XL. En koloss av et kabinett. Håper jeg ikke blir nødt til å drasse det med meg for ofte. Jeg har selv Fractial Design R3 og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som hadde knulla shitten ut av Nicki Minaj? Du er ikke alene. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Fikk mitt splitter nye kabinett i dag: Fractal Design Define XL. En koloss av et kabinett. Håper jeg ikke blir nødt til å drasse det med meg for ofte. Jeg har selv Fractial Design R3 og er meget fornøyd Aha? Velkommen i den kule klubben du også Neste mandag blir det orgie Bare jeg som hadde knulla shitten ut av Nicki Minaj? Du er ikke alene. Good Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som hadde knulla shitten ut av Nicki Minaj? Ja, eww. Gi meg heller Claudia Schiffer, hu ser fortsatt like bra ut som hu gjorde på 90-tallet. Ditto Cindy Crawford og Elle "The Body" MacPherson. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Nei, men det er noe med de store puppene og hoftene vettu aint saying i like fat chicks Endret 1. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Så, bor på et hybelhus so to speak. Som hotell her i Narvik leier ut, er tilknytta hotellet. men er et eget bygg på siden. Deler kjøkken med et par andre. Men, har eget rom med bad og sånne ting. Problemet mitt er, at internett er her - og er inkludert i leia. Men, det nettet funker ikke til noenting. Er bare såvidt jeg kan se tv2-sumo eller gå på nettsider. Dem skulle kanskje få annen internett-leverandør, men det virker som det blir veldig lenge til. På, rommet ser jeg ingen inngang for der nettkabler og slikt kan stikkes inn. Men, har TV, kabel-tv. Du, vet sånn hvit ledning som du kobler til i en kontakt på veggen, og så inn i tven. Lurer på om det går ann å bestille sitt eget internett her, og bruke kabel-tv "kontakten" ? Vet dere om noe sånt. Jeg fikser nemmelig ikke å bruke dette dritt-nettet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Sjekk GET.no og diverse websider, de har slik at du kan søke opp adressen du har om du kan bruke det, uten å kontakte kundekonsulent BTW, slutt å be om hjelp her. (kanskje jeg er old fashioned) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 AHHHHHHHHHHHHHHHHH DIGG Å SITTE PÅ FIBER ASS. Tror jeg stikker å streamer litt 1080p pr0n! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Sjekk GET.no og diverse websider, de har slik at du kan søke opp adressen du har om du kan bruke det, uten å kontakte kundekonsulent BTW, slutt å be om hjelp her. (kanskje jeg er old fashioned) Tnx. Og, må da få lov og stille et spørsmål Raskere å få et kjapt svar her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 AHHHHHHHHHHHHHHHHH DIGG Å SITTE PÅ FIBER ASS. Tror jeg stikker å streamer litt 1080p pr0n! Jeg får fiber snart, i Karasjok har faktisk alle fiber, I FUCKINGS KARASJOK! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Sjekk GET.no og diverse websider, de har slik at du kan søke opp adressen du har om du kan bruke det, uten å kontakte kundekonsulent BTW, slutt å be om hjelp her. (kanskje jeg er old fashioned) Tnx. Og, må da få lov og stille et spørsmål Raskere å få et kjapt svar her. det er bare fordi vi F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5 Men seriøst, ikke få forumlegenden pissed off Noen som vil ta et shot med meg? Sprit + http://www.youtube.com/watch?v=zs_lXVKwd2M Samer ftw Endret 1. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Noen nevner fiber? Er sånn passe fornøyd. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Hahahaha, jeg skal legge fiberkabler snart. (du kan taue en lastebil med slike) Skal ikke grave det ned, bare opp kanskje 10km til nærmeste terminal, noe som er utrolig her nordpå, er jo 10 mil til butikken. Og bare legge den i grøfta bortover kjenner en som har lisens i å legge fiber; eneste her oppe btw: så det blir billig som faen jEG HAR FORRESTEN HALVPARTEN AV NED HASTIGHET SOM DEG KVITTERING, OG JEG HAR TRÅDLØST FELLESNETT! TAKE TGHAT Dvs, det mest elendige bredbånds-typen som finnes. Men jeg har ingen problemer da. omg du tok ikke screenshot men bilde av skjermen *facepalm* Endret 1. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Er alene jeg Jeg ville ikke vise deg alt det andre jeg holder på med Endret 1. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 I mi bygd var det bare 200 meter til butikken. Og posten. Og banken. Og skolen. Og 1km til kiosken. Nå er bare kiosken igjen, som er gjort om til ICA-butikk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 lul Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Er alene jeg Jeg ville ikke vise deg alt det andre jeg holder på med Omg, da markerer du bare det vinduet og prntscreener. Newb I mi bygd var det bare 200 meter til butikken. Og posten. Og banken. Og skolen. Og 1km til kiosken. Nå er bare kiosken igjen, som er gjort om til ICA-butikk. Haha, jo okei jeg overdreiv, det er faktisk 11 km til nærmeste butikk Zeromac 3 ms?! Du er kul. Endret 1. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg lager en show off video fra dagens minecraft økt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jeg lager en show off video fra dagens minecraft økt. Ikke post det her. Reaksjoner kan tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg