LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hvordan visste du? Vi kan reise til Fransk polynesia, Du sitter på rad 38 sete D, jeg sitter ved siden av deg på rad 38 sete C. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sitter kun på rad 1 jeg, sorry. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Rad 1 er så ubehagelig med en vegg rett foran.. Nødutgangene ruler da det er størst beinplass der. " diskusjon.no samles og skal reise til Fransk polynesia. Reporter jan tåkemann fra vg sier at dette er flott da unge mennesker diskuterer på nett, for deretter å møtes." Endret 1. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Rad 1 er så ubehagelig med en vegg rett foran.. Nødutgangene ruler da det er størst beinplass der. Hmm? Hvis man skal fly til Fransk Polynesia (som er en tja, 30-40t depending on routing) er rad 1 klart å foretrekke da dette automatisk er enten first eller business. Normale ruten OSL-LHR-LAX-PPT. Nødutganger har på flere flyselskap ikke lov til å legge setet nedover. 30t uten setet nedover? Jaja, du får kose deg! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 reiste til maldivene denne sommeren, da hadde vi 3 seter ved siden av hverandre, derfor sov jeg bare på gulvet. Dritdigg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Satt ved siden av en Vietnameser i bar overkropp (mannlig sådan) i 11t på vei hjem fra Asia i sommer. Var könig som faen det. I morgen skal Lycantrophe på Maggio konsert, fy faen, så sjaluuuuuuuuu Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Gi hu en klem. Skal det med en gang jeg skal dit på første time Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Engm-Gardemoen Enzv- Sola Du er skilla mchansern som kan slike koder, jeg kan bare de overnevnte Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Engm-Gardemoen Enzv- Sola Du er skilla mchansern som kan slike koder, jeg kan bare de overnevnte ICAO er ikke så kult å bruke da. Der kan jeg bare de i Europa. Men kan alle IATA flyplass og flyselskap-koder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Satt ved siden av en Vietnameser i bar overkropp (mannlig sådan) i 11t på vei hjem fra Asia i sommer. Var könig som faen det. I morgen skal Lycantrophe på Maggio konsert, fy faen, så sjaluuuuuuuuu Du&jag kommer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jag kommer, inga kläder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Yes, blir poløl og særdeles søt svensk pike i morgen. \o/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kan noen fortelle meg greia med ''WAITS FOR ALICE'' ?!?!?!!??! Lurk moar Synes det er litt drastisk med å forandre brukernavnet, hyllest i signatur er greit, og synes det er enda værre med hipster-bølge. Rad 1 er så ubehagelig med en vegg rett foran.. Nødutgangene ruler da det er størst beinplass der. Hmm? Hvis man skal fly til Fransk Polynesia (som er en tja, 30-40t depending on routing) er rad 1 klart å foretrekke da dette automatisk er enten first eller business. Normale ruten OSL-LHR-LAX-PPT. Nødutganger har på flere flyselskap ikke lov til å legge setet nedover. 30t uten setet nedover? Jaja, du får kose deg! Fucking agreed. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fikk mitt splitter nye kabinett i dag: Fractal Design Define XL. En koloss av et kabinett. Håper jeg ikke blir nødt til å drasse det med meg for ofte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fikk mitt splitter nye kabinett i dag: Fractal Design Define XL. En koloss av et kabinett. Håper jeg ikke blir nødt til å drasse det med meg for ofte. Velkommen i den kule klubben Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Takker og bukker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Takker og bukker. Er et jævlig bra kabinett, ta vare på de lukene der det er vifteplasser, eller la dem stå i hvis du ikke har vifter yet Bare jeg som hadde knulla shitten ut av Nicki Minaj? Endret 1. september 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 De blir nok stående...iallfall for øyeblikket. Skal ta godt vare på det nye "familiemedlemmet". P.S. Elsker føttene til kabinettet. Og de lyddempende mattene, selvsagt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Du hadde ikke kommet innen 50 meter uten å ble skutt eller bodyslammed av en av hennes neger-bodyguards, Bundy. De kan spotte psychoer på milevis avstand. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) De blir nok stående...iallfall for øyeblikket. Skal ta godt vare på det nye "familiemedlemmet". P.S. Elsker føttene til kabinettet. Og de lyddempende mattene, selvsagt. Ja, det er konge at man slipper å installere lydmatter selv Føttene er dritbra hvis du søler noe på gulvet Sikkert redda meg 30 ganger edit: jeg har medium versjonen, nesten litt trangt med store skjermkort etc, men er djevelsk stor uansett. Elsker det proffe looket. Er uansett jævlig tungt Endret 1. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg