b-real Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Hva er det med jenter som sitter på kaffe og legger ut høylytt om hvem som holder på med hvem og hvem som har vært utro denne helgen. Ingen vet, det beste er bare å holde seg innendørs Beste tipset jeg har fått noen gang. FML. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Helt greit å bruke natten på WoW, høre på trøndersk rap og preike med ei venninne om demens. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Eller sitte på forumet på jobb og tjene 250kr timen? Som jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Eller sitte foran skjermen mens dama gjemmer seg under skrivepulten og sutter på noe rart. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Hvordan endrer jeg diskusjon.no? likte det bedre da jeg ikke var bruker, for da slapp jeg å KUN komme inn på fotoforumet. Fotoforumet er hovedsiden min og DET GÅR IKKE AN Å SKIFTE Skift skin i rullgardinen nede til venstre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Eller sitte foran skjermen mens dama gjemmer seg under skrivepulten og sutter på noe rart. Bortsett fra at dama er en fantasi og det er fullt av hybelkaniner og hårrester under pulten din. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Funker også. Selv har jeg bestemt meg for å spørre og grave på det lokale biblioteket for å finne ut om de kan tipse meg om praksisplasser enten hos dem eller et annet bibliotek. Endret 30. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 "A tour-de-force of rapey goodness..." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Eller sitte foran skjermen mens dama gjemmer seg under skrivepulten og sutter på noe rart. Bortsett fra at dama er en fantasi og det er fullt av hybelkaniner og hårrester under pulten din. Neida, dama er ingen fantasi. Det som faktisk er en fantasi er at hun gjemmer seg under skrivepulten her. Like greit kanskje, siden søstera sitter noen meter unna, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Lite så tilfredsstillende som når folk du prøver å lære noe, faktisk lærer noe og viser at de blir merkbart bedre for hver gang. ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Etter 3 år tenking slo det meg i natt at jeg vil bli billakkerer Tok sin tid før man endelig fant det ut. Da er det bare å forske litt på hvilken linje man må gå, å løpe ned til NAV å fortelle nyheten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Etter 3 år tenking slo det meg i natt at jeg vil bli billakkerer Tok sin tid før man endelig fant det ut. Da er det bare å forske litt på hvilken linje man må gå, å løpe ned til NAV å fortelle nyheten. Utdanningen av billakkerere skjer i videregående opplæring. Utdanningen løper over fire år: Videregående trinn 1 (Vg1): teknikk og industriell produksjon Videregående trinn 2 (Vg2): bilskade, lakk og karosseri To år med læretid: billakkererfaget Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Noen her om veit hva t-banen på Oslo S heter? Tenkte jeg skulle ta den i dag... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Noen her om veit hva t-banen på Oslo S heter? Tenkte jeg skulle ta den i dag... Jernbanetorget? Går mange t-baner derifra rundt om i Oslo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Great. Sov jo 6 timer i går ettermiddag, så når jeg la meg for noen timer siden, hadde jeg ikke mye håp om å sove, men jeg sov da i det minste 1,5 timer, og jeg drømte om det hele som en evig lang LoL-kamp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Norge mangler vaksineavtale Norge har ingen avtale som sikrer hurtig levering av vaksiner neste gang verden står overfor en pandemi, opplyser Folkehelseinstituttet. (...) http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10081889 Er det mulig? Etter svineinfluensa-"krisen" ble det slått stort opp i bl.a. VG at Norge hadde kjøpt mange flere vaksiner enn det som ble brukt pga. en avtale som skulle sikre rask leveranse. That was aperantly bad. Og nå slår de opp at vi mangler en avtale. Bestem dere, VG! Er det bra å ha en avtale eller ikke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Ang. vaksiner og medisinering og sånn så er jeg veldig i tvil om jeg skal ta Malarone når jeg mest sannsynlig drar til Asia neste år. Det gikk greit i år, men kanskje ikke prøve å push the luck twice. Pluss at man tripper som faen i drømmene med det. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Hva er ideologien til Frp? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Fremskrittspartiets ideologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg