Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant i dag ut hvor ute av form jeg er, da jeg gikk den gamle skoleveien min.

Da jeg var liten, brukte jeg 45 - 60 minutter på den (med én pause). I dag gikk jeg den på en halvtime, men med to pauser. En på 5 min fordi jeg fikk sting etter noen hundre meter med oppoverbakke, og så en på 10 min hvor jeg kasta opp og hosta blod etter å ha sprengt meg på en særs bratt strekning.

Jeg går til jeg sprenger meg. Henger igjen fra gymtimene på grunnskolen og vgs. Da med den innterpa setningen: "Enten så springer / jogger / går du hele veien uten stans, ellers så stryker du."

Så jeg går og går, uten pause, og raskere og raskere jo slitnere jeg blir / jo mer motstand det er, helt til jeg ikke klarer mer og faller om på bakken, hyperventilerende og med smerter over alt.

Vet det ikke er bra for verken meg eller kroppen min i det hele tatt, men det er vel en gammel stahet inni der et sted antar jeg.

Lenke til kommentar

Hallo

fuck

Weakling

Har aldri påstått noe annet, selv ikke da jeg et halvår drev på med fotball, eller det året jeg drev på med badminton.

Eller de to årene jeg gikk på 3T pga. den søte jenta som satt i desken. :p

Pro-stalker, indeed you are ^^

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jo takk. Tenkte egentlig bare å overvinne min frykt for sykler og sette meg på en av ergometersyklene vi har på treningsrommet oppe, men de RYP-greiene så jo interessant ut. helt til jeg kom kostholdet, ha-ha. :p

Du trenger ikke å følge kostholdet. Begynn på grunntreningen til RYP. Det er alt du trenger å gjøre. En time, fem dager i uka. Mandag, onsdag og fredag trener du muskler. Tirsdag og Torsdag trener du intervalltrening.

Lenke til kommentar

Banan - 4011

Appelsin 3027

Moreller -4045

eple grønn 4017

Eple rød- 4016

druer grønne løst - 3003

druer blå løst -3027

melon delt 4667

vannmelon delt 4023

Pærer 4278

poteter 4073

Ostebriks 9321

Fint frokostbrød 9516

tomat 4064

løk 4358

colabrett 310

cola 6x 311

agurk 345

Plu skills :cool:

Lenke til kommentar

Oh my god, jeg skjønte akkurat at jeg blir stalked, igjen

bare denne gangen er det en forumbruker, hver post jeg poster i, så er vedkommende der, og masse absurde PM's :O

Joa, jeg veit dere ikke trenger nudes engang, bilde av meg i RPP er nok, men faen da guys!

(nei, det er ikke datasmurf)

DER SKJEDDE DET IGJEN

GARGH

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...