b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Merkelig hvordan folk syns jeg skal være så skummel. Er da vel ikke noe mer skummel en Glint f.eks I'M DEATH CUTE LOLZ!!!11! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Merkelig hvordan folk syns jeg skal være så skummel. Jeg syns ikke du er skummel, ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 b-real: Jeg så videoen i den tråden du vet, lzm. Trette folk er skumle. Plusser man på dialekta, og vips. Du er skummel. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 God morgen Espen. Hur det går på jobb? ^^ vet ikke enda... starter og "jobbe" om 15 minutter Jaaaa, jeg gleder meg! Satan å forvirra du så ut igår når e å aslak hilste på deg Espen Dere som var i den røde bilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Go mårren *bergensk* Jobb klokken 11 idag, slaffer emd pc,msn og disney Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Merkelig hvordan folk syns jeg skal være så skummel. Er da vel ikke noe mer skummel en Glint f.eks I'M DEATH CUTE LOLZ!!!11! Om du er noe lignende lillebroren din, så er du ganske koselig da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Dere som var i den røde bilen? Stemmer Var det maria du gikk med igår? For vis det var tilfellet, så kjenner e ho ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Go mårren *bergensk*Jobb klokken 11 idag, slaffer emd pc,msn og disney Hvorfor stå opp så tidlig da? =O --- Way, ferdig på jobb om litt over tre timer =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor stå opp så tidlig da? =O --- Way, ferdig på jobb om litt over tre timer =D Fåkke sove =( Har alerede vært på trenning og alt Nå ble det baby-disney,noe anet bra å se på nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Merkelig hvordan folk syns jeg skal være så skummel. Jeg syns ikke du er skummel, ikke i det hele tatt U R SO CUTE. b-real: Jeg så videoen i den tråden du vet, lzm. Trette folk er skumle. Plusser man på dialekta, og vips. Du er skummel. x)Uhm...sikkert bare dialekta som gjør det. Om du er noe lignende lillebroren din, så er du ganske koselig da Litt av samme humoren? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 U R SO CUTE. Why, thank you miss. I do belive your flirtin' with me. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Den legningen har jeg dessverre ikke. beklager =/ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 På nettet er alle intet kjønn til kjønnsorgan er vist Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Pff..er man så ikke vel. Har mannetiss jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Pff..er man så ikke vel. Har mannetiss jeg Pix or it didn't happen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Da forsvant Nie. Hun må ha norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Var det maria du gikk med igår? For vis det var tilfellet, så kjenner e ho ikke Maria var ho blonde jeg gikk med ja... også ei veninne av ho.... men var ikke klar over at det var dere... brydde meg heller ikke stort om den bilen tenkte det var noen maria eller noen kjente.... Endret 29. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Pff..er man så ikke vel. Har mannetiss jeg Pix or it didn't happen Awww..you wish søten Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Varm dusj - Tiesto - Crysis. Fin morgen. Hva med dere? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 "Er det synd på afrikanere". Alltid skal vi dra norsktimene inn i mediatimene. *furte* Vi fåkke friiiiminutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg