Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du elsker meg gjør du. o_O Jeg elsket deg da du elsket meg. Når du begynner å "dele ut kjærlighet" vet ikke jeg hva jeg får tilbake. Og jeg gidder ikke kondom heller, liksom. Allergisk. Altså, du ekke allergisk mot meg. Den er litt for drøy. o_O Jeg er allergisk mot kjønnssykdommer, og når du begynner å "dele ut kjærlighet" får du minst ni på en uke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke når saften inneholder etsende stoffer. Svakt eller ikke svakt. Har du prøvd? "Trofast til livet skiller dere ad" ? Oi. Burde kanskje være forsiktig med knivene mine. Hæ? Jeg? Hvilken koselig mann? Hva har jeg gjort? Sorry. Mente søstra hans. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neeeei.. Jeg er allergisk... Det finnes kondomer for de som er allergisk også Jeg er allergisk mot kondomer, ikke mot latex. Latex er bare kos. Kondomer er ikke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, jeg bare skrev det for å gjøre deg glad Jeg får skrive flere innlegg for å bli lagt merke til da. Jeg ser ingen andre løsninger.. Ueland er her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får skrive flere innlegg for å bli lagt merke til da. U r 2 slow. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke når saften inneholder etsende stoffer. Svakt eller ikke svakt. Har du prøvd? Nei, men derfor tenkte jeg du kunne, så går det ikke utover meg om det går til helvete. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 "Trofast til livet skiller dere ad" ? Er det ikke det alle er? ^^ Det ville nok vært det beste Vi gjør det på 10-årsjubileet. Spør de fortsatt om noen har noen innvendinger? Aalton! NgZ er min! Skal jeg gå rundt og være trofast mens du gifter deg med andre liksom? Ja? Er ikke det bare rimelig? Nei? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ueland er her Ueland er jo bare en søt kosegutt. Hvor? Gikk han? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det har kommet en del sider siden det starta nå :O Mange som liker å snakke her ser det ut som, hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det har kommet en del sider siden det starta nå :OMange som liker å snakke her ser det ut som, hehe Na'ah. Det er en samling løse tøser som har cybersex i skjul-tags her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er allergisk mot kondomer, ikke mot latex. Latex er bare kos. Kondomer er ikke. Jeg tør påstå det der er rent psykisk!. Ueland er her Nå kjenner du frykten vi alle har hatt når du var innom SO6! muahahahaha Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 U r 2 slow. pfft. jeg er bare ikke like forumtard som deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, vi har mye inni oss som skriker om å komme ut. Jeg filtrerer bort det verste, og når jeg ser kvaliteten på det jeg skriver, lurer jeg på hvor mye dritt jeg er fylt med Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, men derfor tenkte jeg du kunne, så går det ikke utover meg om det går til helvete. Slik det gjorde med agurken, mener du? Jeg SA at salt ikke ville være optimalt. Spør de fortsatt om noen har noen innvendinger? Om 5 år er jo vi gift uansett. Og jo, det er rimelig. Jeg er jente. Alle fordeler. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er allergisk mot kondomer, ikke mot latex. Latex er bare kos. Kondomer er ikke. Jeg tør påstå det der er rent psykisk!. Nei. Det er virkelig gale. Jeg får svarte prikker over hele kroppen. :-| Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skal du spise? Regner med den var til meg? Svidd kylling og halvferdig ris Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, men derfor tenkte jeg du kunne, så går det ikke utover meg om det går til helvete. Slik det gjorde med agurken, mener du? Jeg SA at salt ikke ville være optimalt. Ja, og det fungerte jo greit. Har sårene dine grodd enda? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 pfft. jeg er bare ikke like forumtard som deg. Hva? Hvem? :o Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du elsker meg gjør du. o_O Jeg elsket deg da du elsket meg. Når du begynner å "dele ut kjærlighet" vet ikke jeg hva jeg får tilbake. Og jeg gidder ikke kondom heller, liksom. Allergisk. Altså, du ekke allergisk mot meg. Den er litt for drøy. o_O Jeg er allergisk mot kjønnssykdommer, og når du begynner å "dele ut kjærlighet" får du minst ni på en uke. Pøff da. o_O Jeg får ikke flere enn de du allerede har gitt meg, pus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg