Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jepp, vi har alltid granater i bh-ene, og hun har alltid noen kniver i skolesekken som hun hadde med seg. Granater i BH-en? Ligger den sammens med mobilen, lommeboken, og alt annet dere jenter stapper opp i BH-en? Nei, bare de. Tar resten i jakkelomma. Da skal jeg slutte og trakassere kvinnfolk. Da de har granater i BH'en. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Blood On The Dance Floor er så alt for, alt for bra. Faen så fett! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pBI3lc18k8Q Alle burde høre på denne når man skal sove. Stemmen hans er så myk at du føler det som om du sovner på et fløyelsmykt negerbryst. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jævlig enig! Jason Derulo er max sjef! Måten han synger navnet sitt på er ekstremt sexy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg vil på discotek! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=pBI3lc18k8Q Alle burde høre på denne når man skal sove. Stemmen hans er så myk at du føler det som om du sovner på et fløyelsmykt negerbryst. Jævlig enig! Jason Derulo er max sjef! Måten han synger navnet sitt på er ekstremt sexy. Og jeg trodde JEG hadde fetisher Endret 29. august 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du har det. Bare ikke så heftige som våre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jawohl, jawohl herr Hauptbahnhof! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du har det. Bare ikke så heftige som våre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Imogen Heap er fantastisk. Endret 29. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) lol hy Bytex I'm bored, what do? EDIT: fy faen så hårsåre folk er, get real. /rage Endret 29. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Må sende inn en skriftlig klage på en faktura jeg har fått nå, til en post-addresse Når sluttet det gratis og raske alternativet elektronisk post å være ett godt alternativ? Noe lever fortsatt i stein-alderen tydligvis. Hvordan i all verden skal jeg bevise at jeg har sendt brevet i etterkant forresten? Får lyst til å skrive klagen på gammel-norsk med skrive-maskin Endret 29. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Får lyst til å skrive klagen på gammel-norsk med skrive-maskin DO IT AAAAAAAAAAHHHHHHHHH FY FAEN MUSEHÅND skal slutte å game i et døgn i strekk or not, når sov jeg sist? fuck it, imma go play cs Endret 29. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Må sende inn en skriftlig klage på en faktura jeg har fått nå, til en post-addresse Når sluttet det gratis og raske alternativet elektronisk post å være ett godt alternativ? Noe lever fortsatt i stein-alderen tydligvis. Hvordan i all verden skal jeg bevise at jeg har sendt brevet i etterkant forresten? Får lyst til å skrive klagen på gammel-norsk med skrive-maskin Mange bedrifter vil forsatt å ha klager skriftlig, merkelig egentlig. Når du sender det, kan du vel få en form for kvittering av postkontoret, om du sender det derfra. Skulle tro de kan hjelpe deg med en form for 'bevis' i alle fall. Ja, send den på gammel-norsk, hadde nok garantert deg et par uker ekstra behandlingstid, hadde vel ikke skjønt et ord Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Og da er Bundy ren og utrolig kjekk. Vil noen ta på? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Da var høstens tannlegebesøk overstått. Nå behøver jeg ikke stikke innom tannlegen før om drøye to år. P.S. Er det bare jeg som synes det er komisk at tannleger forventer at du kan svare på diverse spørsmål når de har proppet kjeften din full av forskjellige verktøy og duppeditter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Husker sist jeg var hos tannlegen, så spurte dem om dem skulle sette meg opp på sjekk etter to år. Avslo det. Det begynner å bli noen år siden. Skal ikke sette minne føtter inn til noe tannlegekontor før jeg kryper av smerte eller noe. Fyfader. Verste som er. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 P.S. Er det bare jeg som synes det er komisk at tannleger forventer at du kan svare på diverse spørsmål når de har proppet kjeften din full av forskjellige verktøy og duppeditter? Nei. "Hva driver du med for tiden da? *borrborr*" *gurglegurglegurgle* Samtalen med tannlegen er alltid så givende. :---D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) P.S. Er det bare jeg som synes det er komisk at tannleger forventer at du kan svare på diverse spørsmål når de har proppet kjeften din full av forskjellige verktøy og duppeditter? WTF Endret 29. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Gypsy: Det er ikke så jævlig morsomt, nei, men likevel et must. For de fleste iallfall. Spesielt når man er glad i produkter som inneholder mye sukker! bazukh: Akkurat sånn er det. Bundy: Passende bilde! Endret 29. august 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg