TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, våknet på sofaen. Tok laptopen og gikk og la meg i senga. tongue.gif Deilig. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 meh.. våkna av radien kl 6:50 idag.. så lå jeg og hørte på den til kl 10 på halv 8.. så så jeg på klokka.. :O *forte seg opp og få på seg tøyet* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sov fra 16:00 - 06:30 "inatt" jeg. Kan si jeg er opplagt nå ja Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Nå begynner folk å stå opp. Lol, sto opp klokka kvart over fem jeg. Vært lite liv her. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Må pusse tennene og komme seg til bussen.. bon boyage.. elns.. lol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Æææææh. Fransk og mentorsamtale. Jeg VIL ikke. >< Jeg tror jeg "glemmer" laptopen hjemme i dag, sånn at jeg slipper å gjøre noe i dag, jeg. Eneste ulempen er at da blir jeg uten internett i tre timer, og når jeg kommer hjem... rydde i dag. Vaske dyne, bytte sengetrekk og laken, putetrekk må byttes, rydde nattbord, rydde pc-bord, rydde seng, rydde gulv, koste gulv, støvsuge gulv, vaske gulv, så gå løs på under sengen (som er det skumleste på hele rommet mitt) rydde litt der, støvsuge vekk de skumleste hybelkaninene, og så gå løs på skapet mitt i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Æææææh. Fransk og mentorsamtale. Jeg VIL ikke. ><Jeg tror jeg "glemmer" laptopen hjemme i dag, sånn at jeg slipper å gjøre noe i dag, jeg. Eneste ulempen er at da blir jeg uten internett i tre timer, og når jeg kommer hjem... rydde i dag. Vaske dyne, bytte sengetrekk og laken, putetrekk må byttes, rydde nattbord, rydde pc-bord, rydde seng, rydde gulv, koste gulv, støvsuge gulv, vaske gulv, så gå løs på under sengen (som er det skumleste på hele rommet mitt) rydde litt der, støvsuge vekk de skumleste hybelkaninene, og så gå løs på skapet mitt i løpet av neste uke. "tror du må jekke deg ned et hakk eller to, søtnos" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 "tror du må jekke deg ned et hakk eller to, søtnos"Nommiiin. Fornærmet jeg deg i går? Det var ikke det som var meningen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 "tror du må jekke deg ned et hakk eller to, søtnos"Nommiiin. Fornærmet jeg deg i går? Det var ikke det som var meningen. haha, neida, så ikke meldingen før idag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 haha, neida, så ikke meldingen før idag Aokei. For var liksom ikke meningen å fornærme deg heller. xD Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sov fra 16:00 - 06:30 "inatt" jeg. Kan si jeg er opplagt nå ja inv_biggrin.gif Da har du sovet lenge. :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) neida, skjønner det men må på skolen nå, "søtnos" snakkes! /afk edit: Nie! Endret 29. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 God morgen forumtroll Om 11 timer og 7 minutter skal jeg på No Country For Old Men. Sitter med kinobilletten i hånda. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 neida, skjønner det men må på skolen nå, "søtnos" snakkes! /afk edit: Nie! Det der er så skummelt å komme inn til. oO Sånn, noen ser meg mens jeg er hjemme og bare leser hva som har skjedd om natta, også ser jeg noen har ropt først når jeg kommer på skolen. Freaky. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 *snipp*Eneste ulempen er at da blir jeg uten internett i tre timer, og når jeg kommer hjem*snipp*Kan bli krise det vetdu Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Morn folkens snart er det endelig helg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sannheten om b-real gikk nettopp opp for meg. Han -er- en skummel nordlending. o_O God morgen Espen. Hur det går på jobb? ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sannheten om b-real gikk nettopp opp for meg. Han -er- en skummel nordlending. o_O Har jeg noen gang vært en snill nordlending da? oO Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Har jeg noen gang vært en snill nordlending da? oO Søt nordlending. Men skummel. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Morn folkens snart er det endelig helg! Jaaaa, jeg gleder meg! Satan å forvirra du så ut igår når e å aslak hilste på deg Espen Endret 29. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg