Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æææææh. Fransk og mentorsamtale. Jeg VIL ikke. ><

Jeg tror jeg "glemmer" laptopen hjemme i dag, sånn at jeg slipper å gjøre noe i dag, jeg. Eneste ulempen er at da blir jeg uten internett i tre timer, og når jeg kommer hjem... rydde i dag. Vaske dyne, bytte sengetrekk og laken, putetrekk må byttes, rydde nattbord, rydde pc-bord, rydde seng, rydde gulv, koste gulv, støvsuge gulv, vaske gulv, så gå løs på under sengen (som er det skumleste på hele rommet mitt) rydde litt der, støvsuge vekk de skumleste hybelkaninene, og så gå løs på skapet mitt i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Æææææh. Fransk og mentorsamtale. Jeg VIL ikke. ><

Jeg tror jeg "glemmer" laptopen hjemme i dag, sånn at jeg slipper å gjøre noe i dag, jeg. Eneste ulempen er at da blir jeg uten internett i tre timer, og når jeg kommer hjem... rydde i dag. Vaske dyne, bytte sengetrekk og laken, putetrekk må byttes, rydde nattbord, rydde pc-bord, rydde seng, rydde gulv, koste gulv, støvsuge gulv, vaske gulv, så gå løs på under sengen (som er det skumleste på hele rommet mitt) rydde litt der, støvsuge vekk de skumleste hybelkaninene, og så gå løs på skapet mitt i løpet av neste uke.

"tror du må jekke deg ned et hakk eller to, søtnos"

Lenke til kommentar
neida, skjønner det :p

men må på skolen nå, "søtnos"

snakkes!

/afk

edit: Nie!

Det der er så skummelt å komme inn til. oO

Sånn, noen ser meg mens jeg er hjemme og bare leser hva som har skjedd om natta, også ser jeg noen har ropt først når jeg kommer på skolen. Freaky. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...