Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Var og gikk en tur i nabolaget tidligere, og var nesten sikker på at det var zombier her (noe som hadde passet bra siden jeg og hun jeg gikk med er et awesome team når det kommer til zombie-dreping, på PS3 i alle fall :whistle: ) Vet det er søndag, men har aldri vært borti noe mer dødt nabolag. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vanskelig å drepe zombier uten våpen, Anfall. Eller går dere rundt med pistoler og hagler under klærne?

Jepp, vi har alltid granater i bh-ene, og hun har alltid noen kniver i skolesekken som hun hadde med seg.

Lenke til kommentar

fuck, dobbeol :(

 

la meg fortelle dere noe morsomt, i dag når vi fiska, så var det en som satt fast sluken, også hoppa han utti med joggesko og vanlig bukse, og bare skreik FOR FAEN EN SLUK KOSTER JO 25 KRONER

 

 

jeg lo så jævlig hardt, også gikk han rundt og plaska i flere timer med våte sko, GG

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Urk på tide å sove kanskje.

 

Sovet 4 timer elns, på 2 dager, hardcore yo.

omg. kan du kutte en lokk av håret ditt og sende? betaler deg 2000 kroner

 

Kan sende en vial med blod i steden. Mye kulere.

Vennligst gjør det, da har jeg noe å plante på mine fremtidig åsteder!

 

 

trodde du skulle si "håret mitt er verdt mer enn skarve 2000 kroner"

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jepp, vi har alltid granater i bh-ene, og hun har alltid noen kniver i skolesekken som hun hadde med seg.

Granater i BH-en? Ligger den sammens med mobilen, lommeboken, og alt annet dere jenter stapper opp i BH-en? :p

Nei, bare de. Tar resten i jakkelomma.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...