Slimda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det ikke amerikanske hester som er kjappest? Slik "American Quarter horse". Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Er det ikke amerikanske hester som er kjappest? Slik "American Quarter horse". Nei Edit; Håper du ikke tar meg seriøst, da jeg ikke kan noe om hest Endret 28. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hvem som er raskest spørs på distansen Quarter hesten er raskest på en "quarter mile" eller kortere, derav navnet, mens engelsk fullblods ville hatt overtaket på lengre distanser. Endret 28. august 2011 av KristineS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skulle gjerne vært en hest jeg. Massevis av jenter som vil ri på meg. 4 Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skulle gjerne vært en hest jeg. Massevis av jenter som vil ri på meg. haha Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Kanskje jeg skal prøve meg på det. Do it! Hvor macho er det ikke å komme ridende på en hest med en rifle over skulderen og en hagle i salen? Mangler bare en revolver og du er cowboy. Endret 28. august 2011 av Coa 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Aalton! Du må sjekke ut serveren nå. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Aalton! Du må sjekke ut serveren nå. Will do! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Kanskje jeg skal prøve meg på det. Do it! Hvor macho er det ikke å komme ridende på en hest med en rifle over skulderen og en hagle i salen? Mangler bare en revolver og du er cowboy. Fuck YEA! Black Knight Hvem som er raskest spørs på distansen Quarter hesten er raskest på en "quarter mile" eller kortere, derav navnet, mens engelsk fullblods ville hatt overtaket på lengre distanser. Snakker om hester, og du kommer poppende inn that reminds me, må laste ned Blackadder Gypsy, kristine S Dere må gi meg masse internets, jeg har slite ræva av meg for de hestene. Og muligens tits`? Okey, greit, de har vokst på meg litt, og har littegranne ansvarsfølelse for dem Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Faen det tar på med julevasken, ah shit Jeg hater å vaske OMGFGWTFBBQ JEG FANT BILDER AV EN X shit FINGERBOX THREAD https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1371366 crap, det faila Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 PS3 eller Xbox 360 kontrollere på pcen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Folkens, help a girl out. Jeg har historie i år, og det er faen så døll. Vanligvis kan jeg lese historie på gøy, men nå har jeg brukt en time på 10 sider. Mistet fokus i ett, og måtte gjenta. Kan noen anbefale meg noen gode historiske filmer, så jeg kan belønne meg selv når jeg er ferdig med kapitler med å se en film om dem? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Folkens, help a girl out. Jeg har historie i år, og det er faen så døll. Vanligvis kan jeg lese historie på gøy, men nå har jeg brukt en time på 10 sider. Mistet fokus i ett, og måtte gjenta. Kan noen anbefale meg noen gode historiske filmer, så jeg kan belønne meg selv når jeg er ferdig med kapitler med å se en film om dem? Star wars serien, evnt matrix Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Folkens, help a girl out. Jeg har historie i år, og det er faen så døll. Vanligvis kan jeg lese historie på gøy, men nå har jeg brukt en time på 10 sider. Mistet fokus i ett, og måtte gjenta. Kan noen anbefale meg noen gode historiske filmer, så jeg kan belønne meg selv når jeg er ferdig med kapitler med å se en film om dem? Hva slags historie er det du har? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Folkens, help a girl out. Jeg har historie i år, og det er faen så døll. Vanligvis kan jeg lese historie på gøy, men nå har jeg brukt en time på 10 sider. Mistet fokus i ett, og måtte gjenta. Kan noen anbefale meg noen gode historiske filmer, så jeg kan belønne meg selv når jeg er ferdig med kapitler med å se en film om dem? Hva slags historie har du nå da? Damn you Lyca. Endret 28. august 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skaff deg Det var en gang et menneske. Læreren vår brukte den serien masse på vgs. Underholdende og lærerikt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Star wars serien, evnt matrix Joda. Ja. Da blir nok historielæreren min glad. Hva slags historie er det du har? Påbygg. Jeg har fått ræven i gir og begynt på studiekompetansen min, så helt vanlig påbygg. Altså, en rask gjennomgang fra homo sapiens dukket opp og til i dag, med fokus på norge og europa. Skaff deg Det var en gang et menneske. Læreren vår brukte den serien masse på vgs. Underholdende og lærerikt Jeg elsket den serien! Riktignok fra barne og ungdomskole, men har så planer om å skaffe meg den! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg