Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

dere er alle kjedelig

 

IJeg skal møte ei drunk chick, jeg er også drunk btw.

 

Cya tomorrow

Så jeg har nettop våknet med ei chick i senga, hu sover enda btw. Det siste jeg husker er at jeg sovnet naken.

 

Og nå våknet jeg fullt påkledd. WTF ?!

 

 

WTF ?! WTF ?! HVA SLAGS FETISH ER DET?!

 

Man kan kalle Bundy mange ting, men jeg trooor ikke kjedelig er en av dem. :p

Helt rett.

 

Kjenner du Bundy du da?

Han begynner å bli veldig forutsigbar.

Oh you.. Suck my peanutt cracker

 

 

Bundy troller 99% av tiden. Betyr ikke at han går rundt å dreper dyr for moro skyld.

Ikke fullt 99%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner du Bundy du da?

Han begynner å bli veldig forutsigbar.

Kjenner personlig, nei. Sett en del til ham, ja. Jeg tror ikke forutsigbar er riktig ord. Bare se på hestene. Hvem i helvete skulle trodd at han skulle utvikle ett slags farsinnstinkt for dem?

Du kunne like godt ha kjent meg personelig, faktisk mer, da jeg sier alt hva jeg synes her og dette er mitt lekested for alt som ikke passer IRL, og jo. Dyr er dyr, ingen grunn til og være jævlig.

 

jeg skal snike meg tilbake i seng. og håpe hun ikke våkner, BBL.

 

Fyllesjuk. Greit hun er freaky, men hu var vill i senga, totally worth it.

 

Cya

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Nei, det er meget objektivt. Med mindre du er av den oppfatning at menneskearten i løpet av noen få årtier har gjennomgått en så drastisk forandring at det ikke lenger er mulig å lage like god musikk som før. Noe som høres vel fjernt ut.

Hva folk liker er 100% subjektivt.

 

Regner med han prater om musikksmaken. Noen synes musikken fra en tid høres bra, andre synes dagens musikk høres bedre ut.

Korrekt. Å si "det lages mer bra musikk nå" er en idiotisk påstand, da folk har forskjellige meninger om hva som er bra innen musikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Må nesten si meg enig i det, selv om jeg ikke vil.

 

Edit, har begynt og vaåkne mellom halv 10 og 10. Hva skjer! :ohmy:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Gah, hvorfor er ikke folk født IT-kyndige?

fordi du er

Nja, jo, kanskje litt.

 

Uansett. Minstesøss har MacBook Pro (umulig å overbevise henne om at en PC til en billigere penge kan gjøre samme jobb like bra eller at det finnes andre laptoper enn Apple sine som ser estetisk bra ut, så fuck it). Hun prøver å koble til en gammel 17" via vga og adapter fra vga til dp.

Bortsett fra at den ikke finner skjermen. Que me registrere meg på alskens mac-forum og vente på svar og alt sånt. Pes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...