Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DDoS er ikke permanent, bare til folk blir lei av å bruke opp båndbredden sin på å joine. Patetisk attack. Og enda bedre blir det når artige.no anmelder angrepet til politiet, de begynner å gå gjennom ip-adressene og kommer hjem til 4chan-fjortisene på forumet her :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Haha, /b/ holder på å ta ned Artige.no :!:

Om det blir permanent nede slik at jeg slipper å se Facebook-spammen, så skal jeg vurdere å begynne å like 4channere.

rule 1 and 2 newfag

btw, det er andre gangen det skjer

sondre, jeg f.eks holder også på

kill the cancer

Om jeg er newfag er du oldtard.

Er det noe da? Er jo som å slå på -noclip i en FPS. Ganske boring.

For ikke å glemme irriterende.

Husker noclip-cheaten i Doom som gjorde at man falt gjennom gulvet / bakken om du ikke skrudde den av i tide. ><

Alltid like irriterende å bli stuck der nede.

Lenke til kommentar

DDoS er ikke permanent, bare til folk blir lei av å bruke opp båndbredden sin på å joine. Patetisk attack. Og enda bedre blir det når artige.no anmelder angrepet til politiet, de begynner å gå gjennom ip-adressene og kommer hjem til 4chan-fjortisene på forumet her :D

NEwfag

Har du botnets, angriper du ikke fra din egen linje.

Men 9001 andre sine pcer. (eller uendelig mange, spørs hvor mange som har fått viruset ditt)

Så nå dreit du deg ordentlig ut

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Haha, /b/ holder på å ta ned Artige.no :!:

Om det blir permanent nede slik at jeg slipper å se Facebook-spammen, så skal jeg vurdere å begynne å like 4channere.

Da må jeg skuffe deg om at jeg har utviklet en kopi, med masse reklame (som utelukkende skal gjøre meg rik) som kommer opp innen en ukes tid :)

Skal derimot ikke godta ræv memes, og norskifisering av memes og sånn drit.

edit: lars: starter du sånn server eller hvordan er det? det høres jo villt bra ut!

Den er akkurat startet opp. Har gått i 10-15 minutter. Kartet er vilt stort. 3,5 gig.

Kan jeg bli med? :love:

Lenke til kommentar

NEwfag

Har du botnets, angriper du ikke fra din egen linje.

Men 9001 andre sine pcer. (eller uendelig mange, spørs hvor mange som har fått viruset ditt)

Så nå dreit du deg ordentlig ut

Men som du veit, er 4chan-unger ikke hackere, men dritunger som trykker en "JOIN THE DDOS NOW" knapp så joiner PC'n angrepet direkte, mens de leiter etter flere memes å runke etter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kanskje fordi de må bruke ressurser på mennesker som begår væpnet ran og datakriminalitet.

I nord norge?

(jaok, vanlig politi gjør ikke dataarbeid, det veit du, but isee what you did)

i nord norge, sitter de rundt og drikker hjemmebrent.

fy faen, jeg liker old school jumpstyle, men ikke ny

Ah, på 2 stk par med cls 215, fantastisk. ting hopper rundt på bordet som crazy, og mesteparten har dette ned, slik som bassotronics i love you f.eks

'

2:08 fy FAEN for et trøkk i mellomgulvet

shit, synet hopper :D alså, alt rister til og med synet :D

sjekk ut dj bass _ asshole også :D

http://www.youtube.com/watch?v=MR-YheeWIBE&feature=autoplay&list=PL23CB497FB7444B8D&lf=list_related&playnext=2

Ja, jeg har kanskje vært borti litt speed i dag.

HOLY FUCKING SHIT:

http://www.youtube.com/watch?v=iVNbbXfJObo

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...