Bruker-33331 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 sondre, jeg f.eks holder også på DDoS, med andre ord? botnets. yes Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 edit: lars: starter du sånn server eller hvordan er det? det høres jo villt bra ut! Den er akkurat startet opp. Har gått i 10-15 minutter. Kartet er vilt stort. 3,5 gig. Det er fortsatt snakk om minecraft? Kan eg få komme innom med flymodden min ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Det er fortsatt snakk om minecraft? Kan eg få komme innom med flymodden min ? Jeg har ikke bestemt meg om jeg skal tillate flymod eller ikke enda Tenkte jeg skulle bygge et system av transkontinentale jernbaner i stedet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) DDoS er ikke permanent, bare til folk blir lei av å bruke opp båndbredden sin på å joine. Patetisk attack. Og enda bedre blir det når artige.no anmelder angrepet til politiet, de begynner å gå gjennom ip-adressene og kommer hjem til 4chan-fjortisene på forumet her Endret 27. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 tenk deg flymod over hele verden da lars! :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Er det noe da? Er jo som å slå på -noclip i en FPS. Ganske boring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Haha, /b/ holder på å ta ned Artige.no :!: Om det blir permanent nede slik at jeg slipper å se Facebook-spammen, så skal jeg vurdere å begynne å like 4channere. rule 1 and 2 newfag btw, det er andre gangen det skjer sondre, jeg f.eks holder også på kill the cancer Om jeg er newfag er du oldtard. Er det noe da? Er jo som å slå på -noclip i en FPS. Ganske boring. For ikke å glemme irriterende. Husker noclip-cheaten i Doom som gjorde at man falt gjennom gulvet / bakken om du ikke skrudde den av i tide. >< Alltid like irriterende å bli stuck der nede. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 DDoS er ikke permanent, bare til folk blir lei av å bruke opp båndbredden sin på å joine. Patetisk attack. Og enda bedre blir det når artige.no anmelder angrepet til politiet, de begynner å gå gjennom ip-adressene og kommer hjem til 4chan-fjortisene på forumet her Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) DDoS er ikke permanent, bare til folk blir lei av å bruke opp båndbredden sin på å joine. Patetisk attack. Og enda bedre blir det når artige.no anmelder angrepet til politiet, de begynner å gå gjennom ip-adressene og kommer hjem til 4chan-fjortisene på forumet her NEwfag Har du botnets, angriper du ikke fra din egen linje. Men 9001 andre sine pcer. (eller uendelig mange, spørs hvor mange som har fått viruset ditt) Så nå dreit du deg ordentlig ut Endret 27. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Haha, /b/ holder på å ta ned Artige.no :!: Om det blir permanent nede slik at jeg slipper å se Facebook-spammen, så skal jeg vurdere å begynne å like 4channere. Da må jeg skuffe deg om at jeg har utviklet en kopi, med masse reklame (som utelukkende skal gjøre meg rik) som kommer opp innen en ukes tid Skal derimot ikke godta ræv memes, og norskifisering av memes og sånn drit. edit: lars: starter du sånn server eller hvordan er det? det høres jo villt bra ut! Den er akkurat startet opp. Har gått i 10-15 minutter. Kartet er vilt stort. 3,5 gig. Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Da må jeg skuffe deg om at jeg har utviklet en kopi, med masse reklame (som utelukkende skal gjøre meg rik) som kommer opp innen en ukes tid Skal derimot ikke godta ræv memes, og norskifisering av memes og sånn drit. Relevant to my interests! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Ah, lørdag- digg. Endret 27. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) DDoS er ikke permanent, bare til folk blir lei av å bruke opp båndbredden sin på å joine. Patetisk attack. Og enda bedre blir det når artige.no anmelder angrepet til politiet, de begynner å gå gjennom ip-adressene og kommer hjem til 4chan-fjortisene på forumet her NEwfag Har du botnets, angriper du ikke fra din egen linje. Men 9001 andre sine pcer. (eller uendelig mange, spørs hvor mange som har fått viruset ditt) Så nå dreit du deg ordentlig ut Men som du veit, er 4chan-unger ikke hackere, men dritunger som trykker en "JOIN THE DDOS NOW" knapp så joiner PC'n angrepet direkte, mens de leiter etter flere memes å runke etter. Endret 27. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 selv om de bare bruker sin egen pc, så bruker de fortsatt proxies, i allefall de som var med på og ta ned artige. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 in other news CRAP politiet har ENDA ikke ringt meg ang hestene. Tar vel ei uke, typisk politi. Hvis det ikke ligger noen dusør eller etterlysning ute, kan man ta dyra? evnt selge dem. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Kanskje fordi de må bruke ressurser på mennesker som begår væpnet ran og datakriminalitet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Kanskje fordi de må bruke ressurser på mennesker som begår væpnet ran og datakriminalitet. I nord norge? (jaok, vanlig politi gjør ikke dataarbeid, det veit du, but isee what you did) i nord norge, sitter de rundt og drikker hjemmebrent. fy faen, jeg liker old school jumpstyle, men ikke ny Ah, på 2 stk par med cls 215, fantastisk. ting hopper rundt på bordet som crazy, og mesteparten har dette ned, slik som bassotronics i love you f.eks ' 2:08 fy FAEN for et trøkk i mellomgulvet shit, synet hopper alså, alt rister til og med synet sjekk ut dj bass _ asshole også http://www.youtube.com/watch?v=MR-YheeWIBE&feature=autoplay&list=PL23CB497FB7444B8D&lf=list_related&playnext=2 Ja, jeg har kanskje vært borti litt speed i dag. HOLY FUCKING SHIT: http://www.youtube.com/watch?v=iVNbbXfJObo Endret 27. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 De har funnet et AG3 i et bokskap på HF-fakultetet på UiO. Skummelt å tenke på at jeg har forelesning i samme bygg med over rundt 200 mennesker i et audiotorium med 2 utganger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 selv om de bare bruker sin egen pc, så bruker de fortsatt proxies, i allefall de som var med på og ta ned artige. Liten tro på at shitkids har peil på sånt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Faen så kjipt og sovne rundt 16:00 og våkna 19:00. Krise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg