Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Noen som har vært slemme med deg? :p

 

Du blir bare noe helt spesielt Slimda. Udefinerbart. Men du er ikke alene, tror de fleste, eller mange, er ganske allsidige når det gjelder musikk.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Seriøst, støvsuging er jo det beste man kan gjøre innen husarbeid. Jeg elsker å støvsuge og høre at det går rusk og sand oppi røret og sånt.:p Da føles det ut som det blir så rent. Altså, elsker jo ikke å støvsuge. Men det er helt greit i forhold til andre ting.

Lenke til kommentar

Det må være deilig. Oppvask er nesten like ille som støvsuging. Jeg HATER støvsuging. Jeg vasker heller over gulvet med mopp enn å støvsuge.

Jeg synes det er overrasende gøy å støvsuge. Får en liten godfølelse av å se alt av skitt og støv bare forsvinne.

 

Oh, det høres digg ut!

Jeg er også i ekstase, men det er fordi det er helg, og helg betyr masse fotball og store mengder øl.

Det hørtes kjipt ut. Bortsett fra fotballdelen.

Lenke til kommentar

Oh, det høres digg ut!

Jeg er også i ekstase, men det er fordi det er helg, og helg betyr masse fotball og store mengder øl.

Det hørtes kjipt ut. Bortsett fra fotballdelen.

 

Du er så jentete. Øl og bytur er jo alltid knask og knas. Blir bra!

 

Støvsuging er helt forferdelig, samme gjelder oppvask. HJelper heller ikke at gulvet mitt er et eneste gigantisk teppe, noe som gjør det enda vanskligere og støvsuge. Dølt. Den som fant ut at han skulle legge teppe i stedetfor fliser eller hva som helst annet fortjener søttifire nakkeskudd.

Lenke til kommentar

Du er så jentete. Øl og bytur er jo alltid knask og knas. Blir bra!

 

Støvsuging er helt forferdelig, samme gjelder oppvask. HJelper heller ikke at gulvet mitt er et eneste gigantisk teppe, noe som gjør det enda vanskligere og støvsuge. Dølt. Den som fant ut at han skulle legge teppe i stedetfor fliser eller hva som helst annet fortjener søttifire nakkeskudd.

Kaller du meg jentete bare fordi jeg ikke liker øl og liker å støvsuge?

Du er en slem og dømmende person.

Lenke til kommentar

Ugh. Ikke snakk om byturer. Jeg har havnet tilbake på skolebenken, og thanks to that gjør tanken på byen meg kvalm. Eller, tankerekken som følger. Flere av jentene i klassen har hatt en skrytekonkuranse gående, hvem har drukket mest, og lagt igjen minst penger på byen. Ugh.

Lenke til kommentar

Ja, men jeg har innsett at det var galt av meg å kalle deg jentete, og det beklager jeg på det høyeste. :cry:

Om du håper på action i kveld så er det for sent...

 

Auch! Nei, nå ble jeg trist, du.

 

Ugh. Ikke snakk om byturer. Jeg har havnet tilbake på skolebenken, og thanks to that gjør tanken på byen meg kvalm. Eller, tankerekken som følger. Flere av jentene i klassen har hatt en skrytekonkuranse gående, hvem har drukket mest, og lagt igjen minst penger på byen. Ugh.

 

Høres ut som en bra gjeng. Selv er jeg av typen som liker og drikke akkurat passe, men legge igjen så lite penger som overhodet mulig. Snylting er tingen! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...