Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edderkopper kryper jo inn i munnen din når du sover.. De er reptiler og søker varme, da de ikke kan holde på varmen selv, kaldblodige dyr.

 

 

HAr selv våknet med rømt tarantella i munnen, fuck houseparties..

 

svær jævel btw, og den beget seg inni munnen min og holdt seg fast når jeg noia og prøvde og få den ut.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hvorfor kryper de da ikke opp blant rumpesprekken i stede for munnen? :(

Fordi de ikke er Cracky

 

Munnen har perfekt temperatur for dem, skrittet/ass er for varmt igjen. Slik som skilpadder og slanger regulerer kroppsvarmen med og krype på land eller bak en stein etc.

 

(ja, jeg er reptilfreak)

 

Tarantella i minnen ja, right.

 

 

(ja, jeg er reptilfreak)

 

 

 

Har hatt noen sånne..

Lenke til kommentar

Woo! Nå skal jeg endelig få legge meg! :D

Hadde planlagt å legge meg for 2 timer siden eller så, men siden søss er hjemme, fant jeg ut at jeg ikke ville legge meg før hu, siden jeg ikke har sett henne på 2 uker (jeg har ikke råd eller tid til å busse rundt i Trondhjem, jeg må jo være her og klage slik at dere ikke savner meg for mye). :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Snakker vi om fantastisk smash igjen? makan. smeeeaash. SMMMEEEAAAASH. Har det helt på hjernen. Gule hatter med sjokotrekk på. :love:

 

Hvor var det du bodde? orkdal eller orkanger?

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Woo! Nå skal jeg endelig få legge meg! :D

Hadde planlagt å legge meg for 2 timer siden eller så, men siden søss er hjemme, fant jeg ut at jeg ikke ville legge meg før hu, siden jeg ikke har sett henne på 2 uker (jeg har ikke råd eller tid til å busse rundt i Trondhjem, jeg må jo være her og klage slik at dere ikke savner meg for mye). :p

I bet det var noe wincest going on... (incest)

 

 

skulle ønske jeg hadde en søster :(

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...