b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gaaah... Fikk selvsagt oppringing fra jobb om jeg kunne komme på nattevakt. Skjønner ikke at de ikke kan klare å ordne dette på forhånd Jaja... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 God kveld. Eg høyre på Pink Floyd no. Enn dykk? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Du er best! Aaww Hva jeg gjør. Jo, jeg sitter og må skikkelig på do, men jeg sitter så godt at jeg ikke får rykka meg. Pink Floyd her og. "Run like hell" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gaaah...Fikk selvsagt oppringing fra jobb om jeg kunne komme på nattevakt. Skjønner ikke at de ikke kan klare å ordne dette på forhånd Jaja... Har ikke dette skjedd en del i det siste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sove, game eller lese. Det er valgene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe, er du her ennå??Værre enn meg du. Nettvrak :!: Søvnproblemer og trådløst nett. Hører ikke sammen, da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe, er du her ennå??Værre enn meg du. Nettvrak :!: Søvnproblemer og trådløst nett. Hører ikke sammen, da. JEPP! hehe. Neste gang jeg skal bytte forumnavn skal jeg hete' Playboygrl'. Hva er det med folk som kaller seg det egentlig? Og så skal jeg bli 'proff modell'. som ingen har hørt om :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 JEPP! hehe.Neste gang jeg skal bytte forumnavn skal jeg hete' Playboygrl'. Hva er det med folk som kaller seg det egentlig? Og så skal jeg bli 'proff modell'. som ingen har hørt om :!: Lol, jeg er jo kjent modell, liksom. Du bare leser de feile bladene! xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Nei, jeg leser nettby. hehe. Har kommet over mange som jobber som modell/glamourmodell. De har utrolige dårlige 'modellbilder' av seg på sidene sine Hver gang jeg kommenterer de fantastiske bildene så sier de til meg 'du er bare misunnelig'. Ja tenk!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Nei, jeg leser nettby. hehe.Har kommet over mange som jobber som modell/glamourmodell. De har utrolige dårlige 'modellbilder' av seg på sidene sine Hver gang jeg kommenterer de fantastiske bildene så sier de til meg 'du er bare misunnelig'. Ja tenk!!!! Megamisunnelig. Jeg vil og ha et dårlig webcam! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Det der nettby verkje(?) så tragisk at eg er utruleg glad eg har sluppet(?) det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Så har du de veldig få som faktisk er modeller og likevel legger ut småkjipe bilder på Nettby Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Eller en elendig fotograf som får deg til å se styggere ut... Skal linke deg på msn til en 'modell' i store hermetegn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gatebilbabes er ikke modeller imo. samme hvor mange blad de har blitt avfotografert i. Jeg hater det faktum at noe som en gang var et ganske åkei bilblad nå er oversvømmet av bimboer som "digger bil, og guttene som kjører dem ". Jeg tar kvelden, folkens. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 God natt. Forresten hadde «Maskineri» noen veldig tøffe songar, men «Maestro» er betre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 kva skjer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Underpants, det kan diskuteres. Daniel, WoW, Schneidermans 8 gyldne regler for design av brukergrensesnitt og eldre kent. Der da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gaaah...Fikk selvsagt oppringing fra jobb om jeg kunne komme på nattevakt. Skjønner ikke at de ikke kan klare å ordne dette på forhånd Jaja... Har ikke dette skjedd en del i det siste?Begynner å bli en gjenganger jah... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gatebilbabes er ikke modeller imo. samme hvor mange blad de har blitt avfotografert i. Jeg hater det faktum at noe som en gang var et ganske åkei bilblad nå er oversvømmet av bimboer som "digger bil, og guttene som kjører dem ".Jeg tar kvelden, folkens. De kan i det minste ha med ekte bilbabes, de som kan bil lzm! Bare vent.. til neste år har jeg værstingbil, skal snike meg til et bilde i Gatebil, og kalle meg modell 4evva. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gaaah...Fikk selvsagt oppringing fra jobb om jeg kunne komme på nattevakt. Skjønner ikke at de ikke kan klare å ordne dette på forhånd Jaja... Har ikke dette skjedd en del i det siste?Begynner å bli en gjenganger jah... Hmm... Kom til å tenke på... Er det nattevakter på diskusjon.no også? Altså nattmoderatorer som sørger for å håndheve loven også om natten? *Se for seg supermoderatorer med kapper* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg