Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg kan lage for deg.

Neida, trenger ikke. Det tar egentlig ikke lange tida å skrive det selv.

 

En jeg kjenner fikk en ide til å lage et script som automatisk rapporterer samtlige nye innlegg som postes. Han lurte på hvor lang tid det ville tatt før den brukeren han skulle lage for oppgaven ble bannet. Ser for meg at jeg logger på forumet en morgen og det står "936 Aktive rapporter" i rødt på panelet mitt. Jeg ba ham droppe det.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar på meg en litt tykk genser og en løs dongeribukse bare. De deler ut camoklær man kan ha utenpå vanlige klær der.

 

Det beste hadde vl vært å bare tømme alle 100 kulene i bakken og sette seg på sidelinja å vente.

Liker ikke og jakte, hva skal det bli av ungdommen i dag? :thumbdown:

 

Vi er blitt slappfisker som heller spiller jaktspill hjemme på PC'n.

 

Jeg var med søskenbarnet mitt på rypejakt på fjellet en gang, og de gikk så fort at jeg ikke greide å holde følge, jeg hadde låne og ALT for store klær, alt sugde egentlig balle helt til jeg kom ned til hytta igjen og fikk middag.

 

Jeg satte meg bare i lyngen og venta til de kom tilbake til slutt. På nedoverturen var jeg så sliten at jeg knapt gadd å sette beina foran meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tar på meg en litt tykk genser og en løs dongeribukse bare. De deler ut camoklær man kan ha utenpå vanlige klær der.

 

Det beste hadde vl vært å bare tømme alle 100 kulene i bakken og sette seg på sidelinja å vente.

Liker ikke og jakte, hva skal det bli av ungdommen i dag? :thumbdown:

 

Vi er blitt slappfisker som heller spiller jaktspill hjemme på PC'n.

Too bad, get out more!

 

*spille cs*

Lenke til kommentar

Huh. Prøvde den valgomat-saken til Aftenposten dere bala om for noen sider siden og fikk Rødt.

Det passa meg egentlig bedre for 5-6 år siden enn nå. :p

 

Var jo ingen viktige saker som 100% fiber- og/eller mobildekning i hele landet, vinsalg på butikkene og lavere tobakksavgifter.

Prøv denne, Aftenpostens valgomat var rimelig dårlig.

Har prøvd den. Fikk det partiet jeg hadde tenkt å stemme på, nemlig Småbylista Orkdal. :)

Lenke til kommentar

Sikkert rart spørsmål, og ingen som bryr seg. Anyways, la nettopp alt jeg har av klær til vask, og kom så på at jeg skulle ut i kveld. Helt greit å bruke en plain hvit v-neck t-skjorte på byen (trenger bare å overbevise meg selv, har ikke noe annet å bruke uansett), ikke sant? Skal på en 90-tallsfest eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvor mange vil du ha, og fra når han var hvilken alder?

Recent shit, du får velge antall selv :p

 

Smash

DO WANT! Må en tur på butikken i løpet av kvelden mao

 

 

Alt er relativt

Randomness:

For leeeeeeenge siden, minst 3 år siden, så var jeg med Nie og Eplefe og hang på Bergen bystasjon med en fyr som gjentok akkurat det igjen og igjen, og det er egentlig det eneste jeg husker med fyren, forbinder egentlig han med den frasen. Anyways, han er garantert en random forumbruker, lurer bare på hvem faen det var. :hmm:

 

Ingen aning, har aldri gjort det før, og liker ikke vonde blåmerker. Når jeg skal noe jeg ikke har gjort før, er jeg stort sett et angst-vrak.

Vonde blåmerker er verdt det om du får skutt noen skikkelig. :D Lå på lur og gjemte meg, så kommer en annen vi spillte med som ikke hadde noen aning om at han gikk rett foran meg, var så awesome å sitte og se på han snike seg rundt, lurte sikkert på hvor det ble av meg, før har fikk seg noen skudd. :w00t: Jeg gikk der i fra med stort blåmerke fra hofta og nedover låret, men var verdt det likevel. Føltes som han skjøt på meg i en eivghet da :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...