Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Utover Marie Curie, nevn én. Helen Keller, Florence Nightingale Ikke mye kvinnfolklogikk å spore der, gitt. Florence Nightingale spesielt. Verden hadde ikke vært den samme uten Margaret Thatcher. Stemmer, men hvor mye kvinnfolklogikk var det i The Iron Lady? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 fleinsopp og psilocybe cubensis smaker dritgodt Hvordan er de å fløtegratinere? neida lars, du har sikkert godt av å vandre litt aleine i skauen for å plukke deilig kantarell! Jeg har garantert godt av det. Det er bare mer tiltak å gjøre det aleine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) fleinsopp og psilocybe cubensis smaker dritgodt Hvordan er de å fløtegratinere? neida lars, du har sikkert godt av å vandre litt aleine i skauen for å plukke deilig kantarell! Jeg har garantert godt av det. Det er bare mer tiltak å gjøre det aleine. Jeg aner ikke, men effekten du får gjør alt deilig. Fant flein på skauen, dæven så mange jeg fant, og spiste + moltebær, fant ingen cubensis da sopptur, betyr ikke kantareller for meg. Endret 26. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Se hva Slimda driver med på facebook singel eller ikke, putt denne på statusen din, og se hva andre synes om deg.Chat eller melding.. Grønn: Jeg vil bli sammen med deg ♥ Lilla: Jeg vil ha sex med deg ♥ Blå: Savner deg ♥ Rød: Jeg elsker deg ♥ Gul: Jeg liker deg veldig godt ♥ Grå: Vi må snakke oftere ! ♥ Sølv: Jeg likte deg før ♥ Rosa: Kan jeg få nummeret ditt ? ♥ Oransje: du er søt/kjekk ^^ Uh... Det der har ikke jeg postet... Beklager den der, jeg mente Snittleif... Endret 26. august 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Then it all makes sense just crazy enough to potato Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Kan nevne mange, men ikke akkurat nå. Det ga jo mye mening Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Ikke vær for hard mot loli'en våres da. get it? Endret 26. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Kan nevne mange, men ikke akkurat nå. Det ga jo mye mening Kvinnfolklogikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Kan nevne mange, men ikke akkurat nå. Det ga jo mye mening Trenger ikke dra fram sitater fra forrige side. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg må så jævlig laste ned kill buljo. kan noen komme og vaske meg btw? ta en dobørste og zalo og vask kjeften min kanskje renske møkrrehullet også? Endret 26. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Er ikke hard mot Gypsy, hun har helt rett, det er mange kvinner vi ikke kunne vært foruten i historisk sammenheng. Se 100 viktige kvinner i historien (engelsk) 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Pluss en fra meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Ikke kunne vært foruten er nå å ta hardt i, det er svært mange (av alle kjønn obviously) vi kunne vært foruten. Forøvrig var kvinnfolklogikk en parameter her, og jeg har til gode å finne den hos noen av de nevnte. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg gjetter at du holder deg hjemme. Du stemmer blankt. Det var riktig frem til DLD. Du stemmer Venstre. Uten kvinnelogikk hadde ikke verden kommet langt. Du vil stemme SV eller Arbeiderpartiet, men holder deg hjemme på valgdagen. Åhh, jeg er god. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Woohoo! Lønnsøkning på 15%! Beat that, bitches. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Er ikke hard mot Gypsy, hun har helt rett, det er mange kvinner vi ikke kunne vært foruten i historisk sammenheng. Se 100 viktige kvinner i historien (engelsk) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Ikke kunne vært foruten er nå å ta hardt i, det er svært mange (av alle kjønn obviously) vi kunne vært foruten. Forøvrig var kvinnfolklogikk en parameter her, og jeg har til gode å finne den hos noen av de nevnte. Ja. Vi kunne f.eks vært foruten deg. Endret 26. august 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Vanskelig å si at kvinnfolk ikke betyr noe..hadde det ikke vært for morra di ville du svømt rundt i rognposen til fattern fremdeles. Eller splooga på et håndkle. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har løsningen til begge to. Slutt å svar hverandre. Problemet er løst, og livet går videre. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Ikke kunne vært foruten er nå å ta hardt i, det er svært mange (av alle kjønn obviously) vi kunne vært foruten. Forøvrig var kvinnfolklogikk en parameter her, og jeg har til gode å finne den hos noen av de nevnte. Ja. Vi kunne f.eks vært foruten deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg