Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Da står vi her da, bundy, som Stalin og Hitler (du kan velge hvem du vil være). Begge sikre på at den andre er en feiging.

Jeg sier til deg, og du har bevisbyrden på din side, siden du opprettet veddemålet.

 

Og du må ta skrittene til at dette kan bli gjennomført.

 

 

kjør hit NÅ for eksempel med alkomåler, og du skal få lov til å slå meg 3 ganger hvis jeg har promille :fun:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting å bevise. Jeg vet hvem jeg er og har ikke noe behov for å gi noe annet inntrykk. Du derimot har postet innlegg etter innlegg bare for å kjempe for din såkalte "ære". Jeg vet ikke hva det sier om meg, men du virker å lide av et mindreverdighetskompleks som du prøver å kompensere for.

 

Eller som du så elegant ville sagt det:

"Son, you're out of your league."

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting å bevise. Jeg vet hvem jeg er og har ikke noe behov for å gi noe annet inntrykk. Du derimot har postet innlegg etter innlegg bare for å kjempe for din såkalte "ære". Jeg vet ikke hva det sier om meg, men du virker å lide av et mindreverdighetskompleks som du prøver å kompensere for.

 

Eller som du så elegant ville sagt det:

"Son, you're out of your league."

Jeg har da aldri sagt jeg har noen ære?

 

Har jeg det? Hvor?

 

 

NETTOP.

 

Son, you're out of your league.

 

Hvorfor tror du jeg har i det hele tatt orket og svare på dine innlegg? Hvorfor tror du jeg har latt som jeg ble trollet?

 

 

Jeg har bare kjedet meg :)

 

Og fordi jeg ville trolle deg tilbake, få deg til og svare..

 

Jeg har også vært opptatt med SA forumene, og bare skummlest igjennom hva du har sagt, og svart. Har ikke fulgt med særlig heller.

 

se 2:10 og vent, evil deadmau :D

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Vel, jeg liker deg. Og det er ikke bare pga. den enorme kuken din. (Som jeg dessverre gikk glipp av her om dagen)

Vel, du gav meg warn for fylleposting, og jeg var ikke full, også 1-3 dager etterpå fylleposted du og brøt ditt egent eksempel, du posted pic i snowdowgs som ikke funket.

 

 

Derfor er du min nye fiende.

 

alle untatt l4r5:

 

 

Check this out ;D

 

edit: og fjernet custom forumtittel

 

edit2: husk, jeg lurker her mye mer enn deg, til og med.. (selv om det er en dårlig ting)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

På den annen side har jeg latt deg slippe unna med mye som andre hadde bannet deg for. Fordi jeg kjenner deg og "humoren" din. Så jeg går antagelig i null.

Og du tror ikke jeg har browset forumet uansett? :roll:

 

(ikke med ny bruker da, det hadde vært mot reglene)

 

 

Uansett, nå skal jeg spille, ny clanmatch.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Star wars FTW.

 

Luke, i am your father.

 

HELL NAW *kamikaze / haramitsu elns*

 

 

relevant

 

edit: SEPPUKU ! det var det

 

 

håper du innser l4r5, at du fucked degselv? Du inndrømmer du fylleposter, mens jeg har warn for det du indrømmer og gjøre selv? av deg?

 

 

You better edit that shit.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Star wars FTW.

 

Luke, i am your father.

 

HELL NAW *kamikaze / haramitsu elns*

 

 

relevant

 

edit: SEPPUKU ! det var det

 

 

håper du innser l4r5, at du fucked degselv? Du inndrømmer du fylleposter, mens jeg har warn for det du indrømmer og gjøre selv? av deg?

 

 

You better edit that shit.

fun fact: darth vader sier aldri: luke i am your father, han sier i did not kill your father i am your father.

Endret av Balli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...