Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eyeyey! Takk for det. Er selvfølgelig helt enig! :cool:

Du har ikke tilfeldigvis en playlist jeg kan sjekke ut?

 

Har dessverre ikke det, gett. Hører som regel på album fra start til slutt, så lager aldri playlists eller noe sånt. Men liker man Alcest så kan man fint sjekke ut Les Discrets' "Septembre et Ses Dernières Pensées", Drudkh's "Handful of Stars" og det kommende Old Silver Key albumet. Låta "Burnt Letters" ligger på youtube i allefall. Du vil elske den.

Skal heller ikke se bort ifra at Amesoeurs' "Amesoeurs", Lantlos' ".neon" og Heretoir's "Heretoir" kan falle smak, selv om det er litt mer black metal og annerledes. Men mye av det samme.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg tar til takke med Lars inntil videre, noe som skal gå bra siden han ble ekstra superduperhandsome etter en tur hos frisøren i dag, nesten så jeg voldtok han på dassen på senteret etterpå.

My hawtness brings all the girls to the yard.

and theire like, allahua akbar

 

Animal Alpha - Bundy

 

 

 

:thumbup:

 

(thats me)

 

nicket mitt ble lagd mange år før dem btw)

 

this is the weirdest, yet the most exciting music video i've seen.

/quote

 

tilfeldighet? i think not

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ang. stalkerskills. Tror ikke du har noen, Bundy. Nå gir jeg deg 24 timer på å sende meg en PM på et hvilket som helst annet forum.

(Norshroom utelukkes da jeg heter det samme der som her)

Hva faen snakker du om?

 

I don't remember

 

hvorfor tror du jeg kaller inn datasmurf og mchansern?

 

ekte stalker hadde aldri inndrømt det, og fått noen andre til og se mer stalker ut btw.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har dessverre ikke det, gett. Hører som regel på album fra start til slutt, så lager aldri playlists eller noe sånt. Men liker man Alcest så kan man fint sjekke ut Les Discrets' "Septembre et Ses Dernières Pensées", Drudkh's "Handful of Stars" og det kommende Old Silver Key albumet. Låta "Burnt Letters" ligger på youtube i allefall. Du vil elske den.

Skal heller ikke se bort ifra at Amesoeurs' "Amesoeurs", Lantlos' ".neon" og Heretoir's "Heretoir" kan falle smak, selv om det er litt mer black metal og annerledes. Men mye av det samme.

Skal sjekkes ut. Bare å forslå forskjellige band som må sjekkes ut også, mens du er så godt i gang :innocent:

Lenke til kommentar

You shall not stalk!

Try me. Jeg har flere minions blant meg.

 

Og jeg skal få tak i det jeg vil ha, du kan ikke stoppe meg.

 

 

Legger man ut et bilde, og fjerner det eksakt 30 sekudner etterpå, så har datasmurf lagret det. (i fucking dare ANY of you to say the oppisite)

 

"i'm comming to get you"

 

"i have a suprise for you!"

 

 

fuck yea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skal sjekkes ut. Bare å forslå forskjellige band som må sjekkes ut også, mens du er så godt i gang :innocent:

 

Godt i gang, frøken (regne av en eller annen grunn med at du er ei jente. Gidder ikke sjekke. Hah!). Sånne ting her er vansklig. Men allright:

 

Agalloch - Marrow of the Spirit

Gallowbraid - Ashen Eidolon

Grey Watersd - Bellow the Ever Setting Sun

Austere - To Lay Like Old Ashes

 

Disse kan vel også være noe. Vet ikke hva du liker, så da blir det vansklig. Men ignen av disse er veldig harde eller stygge. Burde være noe for folk som ikke er så inn i denne typen musikk.

Lenke til kommentar
Skal sjekkes ut. Bare å forslå forskjellige band som må sjekkes ut også, mens du er så godt i gang :innocent:

 

Godt i gang, frøken (regne av en eller annen grunn med at du er ei jente. Gidder ikke sjekke. Hah!). Sånne ting her er vansklig. Men allright:

 

Agalloch - Marrow of the Spirit

Gallowbraid - Ashen Eidolon

Grey Watersd - Bellow the Ever Setting Sun

Austere - To Lay Like Old Ashes

 

Disse kan vel også være noe. Vet ikke hva du liker, så da blir det vansklig. Men ignen av disse er veldig harde eller stygge. Burde være noe for folk som ikke er så inn i denne typen musikk.

Hva slags musikk er det her egentlig?

Lenke til kommentar
Hva slags musikk er det her egentlig?

 

Om du er seriøs så kan du sjekke ut noen låter på youtube. Men tre av de er ekstrem metall, men en god dose black metal som ikke burde skremme bort folk som ikke liker sjangeren, og det uten å låte som Dimmu Borgir, Satyricon eller noen sånne.

 

Vet du jeg satt faktisk og leste historien Giles Corey her om dagen.

 

Prater du til meg? Isåfall, kuli! Det har jeg gjort før og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...