A-Jay Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten. Når jeg leste den setningen der, og ikke quota før tenkte jeg med en gang "Åh, har de skiftet emne til kristne nå?". Er det veldig galt av meg å tenke slik? x) Jeg ville heller si at det er veldig riktig av deg å tenke slik, med tanke på hvordan mange kristne faktisk oppfører seg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA'er må ha det trist egentlig. Tenk så kjedelig å være så avhengig av ekstern validasjon at de må holde på slik. Feil. "Means to an end" er det noe som heter. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Syntes PUA-greiene er skikkelig interessant, jeg. Det gjør vel det! Pen0r ± PUA = fasten seatbelts. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Min skrift eier, sant? Slik oppførsel gjør det lett for AMOGs og CB-er å gå etter deg, du må være selvsikker og negge dem og eie dem totalt, lizm. Jeg gir meg over, du faller naturlig inn i rollen. Jeg lo. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Vurderer å lage en pålegg tråd nå hvor bør jeg lage den hen i forumet ? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Vurderer å lage en pålegg tråd nå hvor bør jeg lage den hen i forumet ? Mat og drikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Min skrift eier, sant? Slik oppførsel gjør det lett for AMOGs og CB-er å gå etter deg, du må være selvsikker og negge dem og eie dem totalt, lizm. Jeg gir meg over, du faller naturlig inn i rollen. Jeg lo. Kanskje jeg burde skape meg karriere i fielden? Sarge litt etter targets og sånn? x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har laget meg spå (takk Aces). Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA prinsippene fungerer, er derimot enig i at ideologien at om at kvinner er som et hvilket som helst "objekt" er meget, meget feil. Er derimot mye utrolig interessant, mulig jeg syntes det fordi jeg studerer psykologi og utrolig mye av det som går under PUA litteraturen dreier seg om sosiologi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som vil bli spådd? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har fått gamle bilder av meg av Anfall. Å herreguuuud. :-| Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 King Crimson er så utruleg vakkert! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som vil bli spådd? ME! ME! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA prinsippene fungerer, er derimot enig i at ideologien at om at kvinner er som et hvilket som helst "objekt" er meget, meget feil. Er derimot mye utrolig interessant, mulig jeg syntes det fordi jeg studerer psykologi og utrolig mye av det som går under PUA litteraturen dreier seg om sosiologi. Det som gjør det så hysterisk morsomt er at disse folkene har, ved å gjøre det å plukke opp løse kjerringer på utesteder til et vitenskapelig felt, skapt en egen fagterminologi med tilhørende yrkessjargong. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det som gjør det så hysterisk morsomt er at disse folkene har, ved å gjøre det å plukke opp løse kjerringer på utesteder til et vitenskapelig felt, skapt en egen fagterminologi med tilhørende yrkessjargong. Hvem sier at de må være "løse"? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det som gjør det så hysterisk morsomt er at disse folkene har, ved å gjøre det å plukke opp løse kjerringer på utesteder til et vitenskapelig felt, skapt en egen fagterminologi med tilhørende yrkessjargong. Løse kjerringer? Unnskyld meg. Syntes det er sinnsykt fascinerende. Hvordan mange faktisk mestrer det skikkelig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Oh snap I offended someone. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Vel, ikke egentlig. Men tror samtlige har vært med sjarmerende randoms hjem, uten at de vil definere seg som løse kjerringer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er en fascinerende ideologi, som sagt. Men det er alt for mange som blir oppslukt i den ideologien og lar den spise dem hele. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fy satan det var kaldere enn jeg trodde ute. Absolutt ikke shorts og t-skjorte-vær. Ja ja, jeg fikk en fin tur i alle fall ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg