Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man skyter seg i øyet med rifle skriver man ikke innlegg på forumet før man ringer 113.

ujeg så

 

ÅH HERREGUD RING 911

1) Tror deg ikke.

2) Og si hva? "En fyr som heter Kevin har kanskje skutt seg i øyet! ... Hvor han bor? Vet vel ikke jeg, vel, men forumnavnet hans er Bundy"

Jeg har hele navnet hans. :ph34r:

U jelly?

Og ca 90% av resten av forumet har det.

 

big whoop

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke samler på etternavn? Jeg registrerer av og til fornavn, de er greie å kunne i dnfk, siden de blir brukt med jevne mellomrom, men etternavn?

Du er fra Fedje. Der har de samlet sett sånn 3-4 etternavn. Det er ikke noe rart du ikke har lagt deg for vane å huske etternavn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke samler på etternavn? Jeg registrerer av og til fornavn, de er greie å kunne i dnfk, siden de blir brukt med jevne mellomrom, men etternavn?

Du er fra Fedje. Der har de samlet sett sånn 3-4 etternavn. Det er ikke noe rart du ikke har lagt deg for vane å huske etternavn.

Høhøhø, and not true! Det finnes en del variasjoner innen de forskjellige navnene også! OG det er flere enn 4!

Lenke til kommentar

ÅH HERREGUD RING 911

1) Tror deg ikke.

2) Og si hva? "En fyr som heter Kevin har kanskje skutt seg i øyet! ... Hvor han bor? Vet vel ikke jeg, vel, men forumnavnet hans er Bundy"

Jeg har hele navnet hans. :ph34r:

U jelly?

 

Det er ikke vanskelig, det står i profilen hans. Etternavn også.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke samler på etternavn? Jeg registrerer av og til fornavn, de er greie å kunne i dnfk, siden de blir brukt med jevne mellomrom, men etternavn?

Du er fra Fedje. Der har de samlet sett sånn 3-4 etternavn. Det er ikke noe rart du ikke har lagt deg for vane å huske etternavn.

Etternavnet mitt er henriksen

who cares? Bor ikke på folkeregistrert adresse, og uansett hva noen anmelder meg for, så kommer de ingen vei ^^

 

(da alt ulovelig ligger på andre adresser, ikke i mitt familienabvn heller)

 

og fake navn på facebook.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...