Vowels Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Aha, den maskinen. Har en på treningsrommet til jobben. Ga opp etter jeg maxet den. Samme her, sluttet å trene fordi jeg maxet i alt på treningstudioet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 gerillja trening Jeg driver også med geriljatrening. Jeg er så gerilja at ingen noen sinne ser meg trene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 plz, ikke få meg opphisset Da må jeg vel slutte å poste? nei, fortsett. gerillja trening Jeg driver også med geriljatrening. Jeg er så gerilja at ingen noen sinne ser meg trene. hørtes ut som ninja trening Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) jeg har forrestren lyst til å flytte til cuba elns, og drive med ekte gerillja krigsføring. et sted man kan drepe, voldta etc uten noen dumme lover Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg har forrestren lyst til å flytte til cuba elns, og drive med ekte gerillja krigsføring. et sted man kan drepe, voldta etc uten noen dumme lover Tror dessverre du rekker å bli drept før du får gjort noe av det der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg har forrestren lyst til å flytte til cuba elns, og drive med ekte gerillja krigsføring. et sted man kan drepe, voldta etc uten noen dumme lover Tror du har misforstått Cuba (eller noen andre land i det hele tatt), men ok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg har forrestren lyst til å flytte til cuba elns, og drive med ekte gerillja krigsføring. et sted man kan drepe, voldta etc uten noen dumme lover Tror dessverre du rekker å bli drept før du får gjort noe av det der. Ikke med våpen og noen som følger meg jeg har forrestren lyst til å flytte til cuba elns, og drive med ekte gerillja krigsføring. et sted man kan drepe, voldta etc uten noen dumme lover Tror du har misforstått Cuba (eller noen andre land i det hele tatt), men ok. "elns" gi meg tips, da? Kingston? Ganske så rebelsk der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 nei, fortsett. *fike til* Slem jente! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg har forrestren lyst til å flytte til cuba elns, og drive med ekte gerillja krigsføring. et sted man kan drepe, voldta etc uten noen dumme lover Tror dessverre du rekker å bli drept før du får gjort noe av det der. Ikke med våpen og noen som følger meg Prøv Kongo. Jeg har hørt det er the shit der nede. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 gi meg tips, da? Kingston? Ganske så rebelsk der. Mogadishu er det eneste jeg kommer på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Lars, vil du være med? Vi kan rule over hele kongo. Men du må lære deg og tilfredstille en mann da, siden i'm top in command. ellers leve som esktremist i naturen. bare elve av naturen. Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Lars, vil du være med? Vi kan rule over hele kongo. Men du må lære deg og tilfredstille en mann da, siden i'm top in command. Tror jeg står over. Det er ett eller annet som roper "NEI!" inne i meg når jeg tenker på å være i nærheten av deg med skarpladde våpen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Tror jeg står over. Det er ett eller annet som roper "NEI!" inne i meg når jeg tenker på å være i nærheten av deg med skarpladde våpen. TOK DEG! Jeg visste du hadde en fornuftig stemme ett eller annet sted inni deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Lars, vil du være med? Vi kan rule over hele kongo. Men du må lære deg og tilfredstille en mann da, siden i'm top in command. Tror jeg står over. Det er ett eller annet som roper "NEI!" inne i meg når jeg tenker på å være i nærheten av deg med skarpladde våpen. haha, kom til nord norge, kjøper meg hagle neste onsdag? har bestilt, henter neste onsdag, du kan låne hagla, og jeg tar rifla mi, så skyter vi på alt som beveger seg greide jo og blåse høl i taket her i fylla, og nesten huet mitt Tror jeg står over. Det er ett eller annet som roper "NEI!" inne i meg når jeg tenker på å være i nærheten av deg med skarpladde våpen. TOK DEG! Jeg visste du hadde en fornuftig stemme ett eller annet sted inni deg. ingen er så gal at de er rundt meg med våpen, skal forresten kjøpe meg større våpenskap(påkrevd) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 TOK DEG! Jeg visste du hadde en fornuftig stemme ett eller annet sted inni deg. Visst har jeg det. Jeg bare velger å overse den som regel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 WTF er fornuft? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Fornuft er når du ser den halvtomme spritflaska som var full i sted, og some kind of våpen som ligger litt bortenfor, og lar våpenet ligge og tar tak i spritflaska i stedet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Fornuft er når du ser den halvtomme spritflaska som var full i sted, og some kind of våpen som ligger litt bortenfor, og lar våpenet ligge og tar tak i spritflaska i stedet. aldri skjedd sitter forresten og pusser rifla mi nå BTW. tror ikke den er ladd, ammoen ligger i skapet. *trykker på avtrekker mens jeg ser i løpet* Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 ÅH HERREGUD RING 911 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg vurderer å skrive en forumordbok. Det er så mange ord som lettere lar seg forklare ved hjelp av forumbrukere som eksepler enn av en ordbok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg