Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

U guys crazy.

Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken.

 

<implying

 

Faget? Norsk-faget? Engelsk-faget? Matematikk-faget?

Flagget

Selger de sånn i Norge? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, nå glemte jeg å kjøpe manualer da jeg var på senteret. Jaja, får ta det i morra. Ja, jeg har tenkt å bli stor og sterk nå.

Da burde du seriøst vurdere å melde deg inn på et senter. Å sitte hjemme å pumpe ikke sammenlignes med trening når du har tilgang til et knebøyrack og store tunge vekter, samt ymse ulike apparater. Selv kunne jeg aldri klart meg uten fittedoktormaskinen for eksempel.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva den heter, kaller den bare for fittedoktormaskinen. Det er det apparatet der du sitter med sprikende bein og skal klemme sammen bena. Ekstremt bra om du vil ha store muskler helt innerst i lysken, eventuelt bra for kvinner som er litt slappe, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Da burde du seriøst vurdere å melde deg inn på et senter. Å sitte hjemme å pumpe ikke sammenlignes med trening når du har tilgang til et knebøyrack og store tunge vekter, samt ymse ulike apparater. Selv kunne jeg aldri klart meg uten fittedoktormaskinen for eksempel.

Ich weiss. Men det er dyrt. Tenkte jeg skulle prøve å få NAV til å dekke det som et ledd i rehabiliteringa mi da. Hadde vært awe-to-the-some.
Lenke til kommentar

Vet ikke hva den heter, kaller den bare for fittedoktormaskinen. Det er det apparatet der du sitter med sprikende bein og skal klemme sammen bena. Ekstremt bra om du vil ha store muskler helt innerst i lysken, eventuelt bra for kvinner som er litt slappe, for å si det sånn.

Kaller den graviditetsmaskinen jeg, blir jææævelig støl av den. Tatt den to ganger, aldri mer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Klapp deg selv på hodet og si "flink jente".

Neeeei. Hadde det vært noen andre her som kunne gjort det, så hadde det vært greit nok. But no fun doing it alone. :(

Klask til deg selv i trynet så det svir og si "slem jente"! :yes:

Lenke til kommentar

Vet ikke hva den heter, kaller den bare for fittedoktormaskinen. Det er det apparatet der du sitter med sprikende bein og skal klemme sammen bena. Ekstremt bra om du vil ha store muskler helt innerst i lysken, eventuelt bra for kvinner som er litt slappe, for å si det sånn.

Kaller den graviditetsmaskinen jeg, blir jææævelig støl av den. Tatt den to ganger, aldri mer

Pussy. En av mine favoritter, det.

 

Klapp deg selv på hodet og si "flink jente".

Neeeei. Hadde det vært noen andre her som kunne gjort det, så hadde det vært greit nok. But no fun doing it alone. :(

Klask til deg selv i trynet så det svir og si "slem jente"! :yes:

plz, ikke få meg opphisset

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...