j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Forbanna drittkveld ><Nei, den er forbanna bra \o/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Eg skjønner ingenting, men det kan eg leve med. Kan man skrive «skjønar» i staden for «skjønner»? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA=PickUp Artist? Ligger en liste over vanlige forkortelser i førsteposten. Ikke bare bruk dem hist og pist, det er så "The Game", skikkelig amatørmessig. -PUA Dø! Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA=PickUp Artist? Ligger en liste over vanlige forkortelser i førsteposten. Ikke bare bruk dem hist og pist, det er så "The Game", skikkelig amatørmessig. -PUA Dø! Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen. Jeg prøver visst å ødelegge tråden når jeg prøver å få en diskusjon i gang. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Gawd. O_O Jeg AVSKYR når folk skifter skrift. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er heller ikke noe glad i PUA-væremåten, Aces, men jeg godtar at de mener/gjør ting på deres måte. Btw; noen som så PUA-konkurransen på siste Ugly Betty-episoden? Fantastisk =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dø! Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen. PUA'er må ha det trist egentlig. Tenk så kjedelig å være så avhengig av ekstern validasjon at de må holde på slik. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 muligjeg er JÆVLIG overtrøtt, men jeg lolla av denne: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Den var SØT Kexxy. Nusselig. ^^ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen. Jeg hater dem ikke! Jeg har lest en del rundt dette, og vet av egen erfaring at dette fungerer (dog det videreutviklet seg til et forhold). Men det jeg missliker er ideologien. At kvinner ikke er noe mer en noen nummerer (HB 7, HB 10 osv..)! Mange ser ikke ikke dem som individer, bare noe de kan høvle over for å forbedre "spillet" sitt, og det er det jeg mener jeg er feil. Men selv brukte jeg mye av PUA litteraturen til å forbedre meg selv sosialt sett, ikke bare for damenes skyld. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA'er må ha det trist egentlig. Tenk så kjedelig å være så avhengig av ekstern validasjon at de må holde på slik. Enig, og i tillegg overkjører de alle andre som kommer med sine meninger. De er ikke så perfekte som det de tror! Alt blir jo bare veldig falskt og iscenesatt. Det er greit å lære seg noen sjekketriks om man er sjenert, men det må da finnes grenser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Forbanna drittkveld ><Nei, den er forbanna bra \o/ Hver sin smak. Jeg har en dårlig kveld. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen. Jeg hater dem ikke! Jeg har lest en del rundt dette, og vet av egen erfaring at dette fungerer (dog det videreutviklet seg til et forhold). Men det jeg missliker er ideologien. At kvinner ikke er noe mer en noen nummerer (HB 7, HB 10 osv..)! Mange ser ikke ikke dem som individer, bare noe de kan høvle over for å forbedre "spillet" sitt, og det er det jeg mener jeg er feil. Men selv brukte jeg mye av PUA litteraturen til å forbedre meg selv sosialt sett, ikke bare for damenes skyld. Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Søren snute. Noen som så utivårhage 2 nå? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Syntes PUA-greiene er skikkelig interessant, jeg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten. Helt klart! Det er jeg enig i! Heller ekte kjærlighet enn en PUA. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Syntes PUA-greiene er skikkelig interessant, jeg. Jeg og, men jeg finner det trist når enkelte mister seg sånn i ideologien som enkelte i den tråden har gjort. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Syntes PUA-greiene er skikkelig interessant, jeg. Greiene kanskje ja, til en viss grad, men ikke folka. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten. Når jeg leste den setningen der, og ikke quota før tenkte jeg med en gang "Åh, har de skiftet emne til kristne nå?". Er det veldig galt av meg å tenke slik? x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten. Når jeg leste den setningen der, og ikke quota før tenkte jeg med en gang "Åh, har de skiftet emne til kristne nå?". Er det veldig galt av meg å tenke slik? x) Hehe kunne vært det, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg