Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PUA=PickUp Artist?
Ligger en liste over vanlige forkortelser i førsteposten. Ikke bare bruk dem hist og pist, det er så "The Game", skikkelig amatørmessig.

 

-PUA

Dø! :mad:

 

Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen.

Lenke til kommentar
PUA=PickUp Artist?
Ligger en liste over vanlige forkortelser i førsteposten. Ikke bare bruk dem hist og pist, det er så "The Game", skikkelig amatørmessig.

 

-PUA

Dø! :mad:

 

Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen.

Jeg prøver visst å ødelegge tråden når jeg prøver å få en diskusjon i gang.
Lenke til kommentar
Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen.

Jeg hater dem ikke! Jeg har lest en del rundt dette, og vet av egen erfaring at dette fungerer (dog det videreutviklet seg til et forhold). Men det jeg missliker er ideologien. At kvinner ikke er noe mer en noen nummerer (HB 7, HB 10 osv..)!

Mange ser ikke ikke dem som individer, bare noe de kan høvle over for å forbedre "spillet" sitt, og det er det jeg mener jeg er feil.

 

Men selv brukte jeg mye av PUA litteraturen til å forbedre meg selv sosialt sett, ikke bare for damenes skyld. :)

Lenke til kommentar
PUA'er må ha det trist egentlig. Tenk så kjedelig å være så avhengig av ekstern validasjon at de må holde på slik.

Enig, og i tillegg overkjører de alle andre som kommer med sine meninger. De er ikke så perfekte som det de tror! Alt blir jo bare veldig falskt og iscenesatt. Det er greit å lære seg noen sjekketriks om man er sjenert, men det må da finnes grenser!

Lenke til kommentar
Men seriøst, er det bare meg som virkelig hater dem i dette forumet? Det virker som om resten slikker dem oppetter ryggen.

Jeg hater dem ikke! Jeg har lest en del rundt dette, og vet av egen erfaring at dette fungerer (dog det videreutviklet seg til et forhold). Men det jeg missliker er ideologien. At kvinner ikke er noe mer en noen nummerer (HB 7, HB 10 osv..)!

Mange ser ikke ikke dem som individer, bare noe de kan høvle over for å forbedre "spillet" sitt, og det er det jeg mener jeg er feil.

 

Men selv brukte jeg mye av PUA litteraturen til å forbedre meg selv sosialt sett, ikke bare for damenes skyld. :)

Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten.

Lenke til kommentar
Det jeg irriterer meg over er oppførselen deres ovenfor andre, at de hever seg et hakk over resten.

Når jeg leste den setningen der, og ikke quota før tenkte jeg med en gang "Åh, har de skiftet emne til kristne nå?". Er det veldig galt av meg å tenke slik? x)

Hehe kunne vært det, ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...