Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 heretter krever jeg kopier av alle kvitteringene dine for at du skal bevise du ikke spiser søtt, gjør du ikke dette. Så tror jegi kke forholdet vårt funker lengre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Kthxbai. Det var gøy så lenge det varte. Kommer til å savne deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Kthxbai. Det var gøy så lenge det varte. Kommer til å savne deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Hansern går på polet -> plukker ut 3 flasker vin til helgen -> går å betaler (kjerring i kassa) -> hun spør ikke om legg -> jeg gir henne legg uansett -> hun bare "hva faen, jeg var sikker på at du var langt over 25" -> likeaboss.jpg Er 20 for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 bare 3 flasker? your out of your league son Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 bare 3 flasker? your out of your league son Your? YOUR?!?!?! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) bare 3 flasker? your out of your league son Your? YOUR?!?!?! You are You're Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Skal også være et komma mellom league og son. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 vem fan bryr seg om rettskrivnning son Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Dere aner ikke hvor rusa jeg er over at hun trodde det. 4stk har sagt det til meg siste måneden. Like før jeg må legges inn på gamlehjem kanskje. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 On another note, er det internett og stikkontakter på nattoget til Bergen fra Oslo? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 On another note, er det internett og stikkontakter på nattoget til Bergen fra Oslo? i værste fall, så er det andre typer "stikkontakter" på toget Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 On another note, er det internett og stikkontakter på nattoget til Bergen fra Oslo? Ikke alle togsett har det, men de fleste begynner å få det nå. Det er et lite dilemma der. De togsetta som har strømuttak til alle er også de som det er umulig å finne en god stilling for å sitte og sove i. Det er som om NSB tenkte "Hmm. La oss være snille og gi dem strøm til PCene sine. Men vi kan ikke være for snille heller. Så vi tar fra dem muligheten til å sove! Da kanskje vi kan selge mer overpriset pils også!" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Ah, nå skulle jeg hatt noe og plugge ledninga mi i. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 U guys crazy. Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 U guys crazy. Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken. Finn frem Terkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 i 'Nam f.eks drakk jeg Strawberry daiquiri hver dag nesten. FAGET! .Fetteren til pappa kom inn, men måtte avbryte etter ett år, da to av lærerne mobbet ham kraftig. WTF? Meh, vi er 30 stk som aldri har gjort det før, så jeg gruer meg ikke aleine hvertfall. Du burde heller glede deg, er jo dritgøy Definitivt verdt smerten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 U guys crazy. Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken. Klapp deg selv på hodet og si "flink jente". i 'Nam f.eks drakk jeg Strawberry daiquiri hver dag nesten. FAGET! Faget? Norsk-faget? Engelsk-faget? Matematikk-faget? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) U guys crazy. Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken. <implying Faget? Norsk-faget? Engelsk-faget? Matematikk-faget? Flagget Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 i 'Nam f.eks drakk jeg Strawberry daiquiri hver dag nesten. FAGET! Har ikke behov for å vise min maskulinitet ved å drikke whisky. Jeg er trygg nok på at jeg liker jenter fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg