Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On another note, er det internett og stikkontakter på nattoget til Bergen fra Oslo?

Ikke alle togsett har det, men de fleste begynner å få det nå.

Det er et lite dilemma der. De togsetta som har strømuttak til alle er også de som det er umulig å finne en god stilling for å sitte og sove i.

Det er som om NSB tenkte "Hmm. La oss være snille og gi dem strøm til PCene sine. Men vi kan ikke være for snille heller. Så vi tar fra dem muligheten til å sove! Da kanskje vi kan selge mer overpriset pils også!"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

i 'Nam f.eks drakk jeg Strawberry daiquiri hver dag nesten.

FAGET!

.

Fetteren til pappa kom inn, men måtte avbryte etter ett år, da to av lærerne mobbet ham kraftig.

WTF? :ermm:

Meh, vi er 30 stk som aldri har gjort det før, så jeg gruer meg ikke aleine hvertfall.

Du burde heller glede deg, er jo dritgøy :D Definitivt verdt smerten.

Lenke til kommentar

U guys crazy.

Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken.

Klapp deg selv på hodet og si "flink jente".

i 'Nam f.eks drakk jeg Strawberry daiquiri hver dag nesten.

FAGET!

Faget? Norsk-faget? Engelsk-faget? Matematikk-faget?

Lenke til kommentar

U guys crazy.

Hvordan skal jeg belønne meg selv om jeg er flink jente og gjør mer husarbeid i kveld enn det som er strengt nødvendig å gjøre i kveld? Sjokolade er ikke ett alternativ, for jeg har nada mulighet til å gå på butikken.

<implying

Faget? Norsk-faget? Engelsk-faget? Matematikk-faget?

Flagget

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...