Deadringer Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt? Det gjør veldig vondt om du blir truffet i halsen. Ellers er det ikke noe å tenke på engang. Blåmerker er det mulig du får uansett, men det gjør ikke vondt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg var ikke i militæret, kan ikke sikte på en låvedør, og har ikke vært i 'nam, eller er noe storspiller av multiplayer FPS-spill..så nei..skills nivået er temmelig lavt. Vet ikke hvordan det er med de andre, men det er mye pottiter for å si det sånn. Jeg har spillt med folk som har vært i afghanistan og folk veldig høyt oppe i forsvaret, hjelper lite begge deler... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Skøyt skarpt med AK47 in the jungle in 'nam (verste er at det ikke er kødd heller, men bare på blinker da). Umulig å sikte med det våpenet, må bare pøse ut bullets hele tiden. joda med litt trening så, og at du lærer deg recoilen Har selv skutt fullt auto ak-47, ikke i 'nam da. ikke bare i FPS heller Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark. syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver. lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting. hvilken skole skal du starte på? Steike, vi har hjemplass ikke så langt i fra hverandre, og du har gått på folkehøyskole i Seljord og jeg går på internatskole i Kviteseid. Meant to be. haha jasså? ska vi bli bestevenner? slo av en prat med en gammal nabokompis nå i sta. hakke settn på noen år. sånn gåre når man fløtter rundt litt. Lett, bare dumt at du bor i Danmark. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I dag ville alle være bestevenn med meg Skal definitivt ta med nybakt kake på skolen flere ganger Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 får vente et år med å bli bestevenner aleks. Game of thrones eier \o/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I dag ville alle være bestevenn med meg Skal definitivt ta med nybakt kake på skolen flere ganger babycakes ^*synge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I dag ville alle være bestevenn med meg Skal definitivt ta med nybakt kake på skolen flere ganger I så fall kommer jeg til Trondhjem jeg også. Kan låne deg kongesagaene så du har noe å lese på mellom pensum. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I så fall kommer jeg til Trondhjem jeg også. Kan låne deg kongesagaene så du har noe å lese på mellom pensum. Hahaha, tror ikke jeg trenger noe MER tidsfordriv framover akkurat! Fullpakket plan på alle vis i minst en måned framover Elsker å være student, men det er slitsomt ass! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I så fall kommer jeg til Trondhjem jeg også. Kan låne deg kongesagaene så du har noe å lese på mellom pensum. Hahaha, tror ikke jeg trenger noe MER tidsfordriv framover akkurat! Fullpakket plan på alle vis i minst en måned framover Elsker å være student, men det er slitsomt ass! Ha-ha, ser den. Får du tid til å gå ut noe i tiden fremover da, eller er det bare matte og ex.phil? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Snakker vi fylla rett fra skole 8.15-17.20, ja det gjør vi Rebusløp ftw. må bare finne meg en måte å komme meg inn på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Mulig du vet hva du snakker om, men vi har ikke peiling. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Snakker vi fylla rett fra skole 8.15-17.20, ja det gjør vi Rebusløp ftw. må bare finne meg en måte å komme meg inn på HiOA IU? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Grunn nummer 163 til hvorfor jeg ikke kan holde meg til å handle på Kiwi og andre lavpriskjeder: Kraftbein. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Snakker vi fylla rett fra skole 8.15-17.20, ja det gjør vi Rebusløp ftw. må bare finne meg en måte å komme meg inn på HiOA IU? Nope, sry Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Grunn nummer 163 til hvorfor jeg ikke kan holde meg til å handle på Kiwi og andre lavpriskjeder: Kraftbein. hvordan gikk det med og kutte ut søtsaker etc? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 hvordan gikk det med og kutte ut søtsaker etc? Det er en daglig kamp. Faen, nå glemte jeg å kjøpe manualer da jeg var på senteret. Jaja, får ta det i morra. Ja, jeg har tenkt å bli stor og sterk nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) hvordan gikk det med og kutte ut søtsaker etc? Det er en daglig kamp. Faen, nå glemte jeg å kjøpe manualer da jeg var på senteret. Jaja, får ta det i morra. Ja, jeg har tenkt å bli stor og sterk nå. in that case Ah så digg og munche dougnuts <3 (cmon, you saw that comming) Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Grunn nummer 163 til hvorfor jeg ikke kan holde meg til å handle på Kiwi og andre lavpriskjeder: Kraftbein. Kraftbein? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 in that case http://3.bp.blogspot.com/-qh7XpTql4DA/TefOMBAJmDI/AAAAAAAAFZA/xj8ys4d4ta4/s400/doughnuts.jpg Ah så digg og munche dougnuts <3 (cmon, you saw that comming) Nesten like digg som det er å drikke smoothie. <3 Kraftbein? Når slakteren kutter opp dyret tar han vekk beina. Dette er fordi folk gjerne vil slippe å gjøre dette selv. Disse knoklene er i seg selv en fantastisk råvare. Ha dem i en stor kjele og kok i 5-6 timer. Da får man den deiligste kraft som man kan bruke som base for alt fra supper til sauser.Du kan ikke slå ordentlig kraft når det gjelder smak. Ta de buljongterningene du pleier å bruke og stapp dem opp bak for de smaker allerede ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg