Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hadde den mest fucked up drømmen noen gang, GG internett. and i liked it Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 "Du har nå fått nytt brukernavn på xxxxxxxx. Ditt nye brukernavn er heseku" Er det bare meg som tenkte "hestkuk"? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark. syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver. lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting. hvilken skole skal du starte på? Steike, vi har hjemplass ikke så langt i fra hverandre, og du har gått på folkehøyskole i Seljord og jeg går på internatskole i Kviteseid. Meant to be. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Det ble visst Spacewagon på meg allikavel. På Tirsdag bær det en tur til Bodø å hente kjærra. Fikk prutet ned prisen fra 8000 til 5000kr Linky til traktoren her Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Det ble visst Spacewagon på meg allikavel. På Tirsdag bær det en tur til Bodø å hente kjærra. Fikk prutet ned prisen fra 8000 til 5000kr Linky til traktoren her post pics etter du har malt den med husmaling og montert dumpventil Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Tror jeg heller venter med maling å får fikset girkassen først. Nå har man fått bestillt flybillett til Bodø kl 06.30 på Tirsdags morgen Husker ikke sist jeg har stått opp så tidlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt? søk opp paintball blåmerker på google så får du en ide. http://www.fikas.no/~dagej/bilder/IMG_3668_small.jpg Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Meh, vi er 30 stk som aldri har gjort det før, så jeg gruer meg ikke aleine hvertfall. Man springer jo ikke rundt i shorts og t-skjorte heller. Ingen av oss er type "jegere" så noe presisjonsskyting blir det hvertfall ikke. Og ingen er spesiellt krigerske tror jeg. Jeg tenkte på å bare tømme 100 kuler i bakken og sette meg ned egentlig..men det blir litt kjedelig å vente i 1,5 time på de andre. Alkohol er ikke lov hverken før eller under paintballen, iht våpenloven, er et aktivitetssenter som arrangerer, vi bare kommer dit. Endret 25. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark. syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver. lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting. hvilken skole skal du starte på? Steike, vi har hjemplass ikke så langt i fra hverandre, og du har gått på folkehøyskole i Seljord og jeg går på internatskole i Kviteseid. Meant to be. haha jasså? ska vi bli bestevenner? slo av en prat med en gammal nabokompis nå i sta. hakke settn på noen år. sånn gåre når man fløtter rundt litt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Du får komme i politiuniform. Too soon? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Har ikke politiuniform. Og gidder ikke leke ABB heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Meh, vi er 30 stk som aldri har gjort det før, så jeg gruer meg ikke aleine hvertfall. Man springer jo ikke rundt i shorts og t-skjorte heller. Ingen av oss er type "jegere" så noe presisjonsskyting blir det hvertfall ikke. Og ingen er spesiellt krigerske tror jeg. Jeg tenkte på å bare tømme 100 kuler i bakken og sette meg ned egentlig..men det blir litt kjedelig å vente i 1,5 time på de andre. Alkohol er ikke lov hverken før eller under paintballen, iht våpenloven, er et aktivitetssenter som arrangerer, vi bare kommer dit. Ikke jegere? Du elsker ikke og snike deg rundt, 'nam style og headshotte? Oh my GOD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 forresten Lemon så er det bare å stå på så lærer du garantert noe. kanskje jeg har noe nyttig jeg kan si også så bare å spørre om hjelp ellerno eventuelt. kreativitetstråden funker fint til det også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt? Næh. Jeg overlevde det i hvertfall fint. Sikkert greit å unngå å bli truffet i skrittet og sånn, da; kan tenke meg det er litt verre. Ellers er knehasene, skinnleggene, halsen og innsiden av albuene rimelig vondt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt? Er ikke dritvondt, men man kjenner det godt. Om du blir truffet riktig gjør det veldig vondt. Alt i alt er det ikke så ille. Vi har paintball-bane på jobb, når jeg spiller er det med særdeles krigerske folk edit: markørene(våpenet) er gjerne ikke så alt for nøyaktige heller, vi kjører på med raske serier med skudd hele tiden, pressisjons-skyting er umulig... Endret 25. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 forresten Lemon så er det bare å stå på så lærer du garantert noe. kanskje jeg har noe nyttig jeg kan si også så bare å spørre om hjelp ellerno eventuelt. kreativitetstråden funker fint til det også. Ja, satser på å tilbringe en del kvelder på håndverkssalen. Jeg tenker at jeg kan utfolde meg utenom timene, er egentlig mest gira på å lære grunnleggende teknikker, anatomi, skyggelegging osv. når jeg har folk som kan sånt i nærheten. Takk for tilbudet, kommer garantert til å bruke det. Finnes det virkelig en kreativitetstråd på forumet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jepp det gjør det, uansett hvor lite aktivitet det har vært i det siste. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=415324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg var ikke i militæret, kan ikke sikte på en låvedør, og har ikke vært i 'nam, eller er noe storspiller av multiplayer FPS-spill..så nei..skills nivået er temmelig lavt. Vet ikke hvordan det er med de andre, men det er mye pottiter for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Skøyt skarpt med AK47 in the jungle in 'nam (verste er at det ikke er kødd heller, men bare på blinker da). Umulig å sikte med det våpenet, må bare pøse ut bullets hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg