Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark.

syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver.

lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting.

hvilken skole skal du starte på?

Steike, vi har hjemplass ikke så langt i fra hverandre, og du har gått på folkehøyskole i Seljord og jeg går på internatskole i Kviteseid. Meant to be.

Lenke til kommentar

Meh, vi er 30 stk som aldri har gjort det før, så jeg gruer meg ikke aleine hvertfall.

Man springer jo ikke rundt i shorts og t-skjorte heller. Ingen av oss er type "jegere" så noe presisjonsskyting blir det hvertfall ikke. Og ingen er spesiellt krigerske tror jeg. Jeg tenkte på å bare tømme 100 kuler i bakken og sette meg ned egentlig..men det blir litt kjedelig å vente i 1,5 time på de andre.

Alkohol er ikke lov hverken før eller under paintballen, iht våpenloven, er et aktivitetssenter som arrangerer, vi bare kommer dit.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark.

syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver.

lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting.

hvilken skole skal du starte på?

Steike, vi har hjemplass ikke så langt i fra hverandre, og du har gått på folkehøyskole i Seljord og jeg går på internatskole i Kviteseid. Meant to be.

haha jasså? ska vi bli bestevenner? :D

slo av en prat med en gammal nabokompis nå i sta. hakke settn på noen år. sånn gåre når man fløtter rundt litt. :p

Lenke til kommentar

Meh, vi er 30 stk som aldri har gjort det før, så jeg gruer meg ikke aleine hvertfall.

Man springer jo ikke rundt i shorts og t-skjorte heller. Ingen av oss er type "jegere" så noe presisjonsskyting blir det hvertfall ikke. Og ingen er spesiellt krigerske tror jeg. Jeg tenkte på å bare tømme 100 kuler i bakken og sette meg ned egentlig..men det blir litt kjedelig å vente i 1,5 time på de andre.

Alkohol er ikke lov hverken før eller under paintballen, iht våpenloven, er et aktivitetssenter som arrangerer, vi bare kommer dit.

Ikke jegere? Du elsker ikke og snike deg rundt, 'nam style og headshotte?

Oh my GOD

Lenke til kommentar

Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt?

Næh. Jeg overlevde det i hvertfall fint. Sikkert greit å unngå å bli truffet i skrittet og sånn, da; kan tenke meg det er litt verre. Ellers er knehasene, skinnleggene, halsen og innsiden av albuene rimelig vondt.

Lenke til kommentar

Hmz, jeg skal på en greie med jobben i morra kveld og leke Paintball. Det har jeg aldri gjort før. Er det dritvondt?

Er ikke dritvondt, men man kjenner det godt.

Om du blir truffet riktig gjør det veldig vondt.

Alt i alt er det ikke så ille.

Vi har paintball-bane på jobb, når jeg spiller er det med særdeles krigerske folk :p

edit: markørene(våpenet) er gjerne ikke så alt for nøyaktige heller, vi kjører på med raske serier med skudd hele tiden, pressisjons-skyting er umulig...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

forresten Lemon så er det bare å stå på så lærer du garantert noe. :D kanskje jeg har noe nyttig jeg kan si også så bare å spørre om hjelp ellerno eventuelt. kreativitetstråden funker fint til det også.

Ja, satser på å tilbringe en del kvelder på håndverkssalen. Jeg tenker at jeg kan utfolde meg utenom timene, er egentlig mest gira på å lære grunnleggende teknikker, anatomi, skyggelegging osv. når jeg har folk som kan sånt i nærheten. Takk for tilbudet, kommer garantert til å bruke det. Finnes det virkelig en kreativitetstråd på forumet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...