Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du får bare beklage. Jeg leste feil i artikkelen. Jeg mente selvfølgelig klokken ett tirsdag formiddag.

Spørsmålet gir ingen mening. Klokka ett er om ettermiddagen, ikke formiddagen.

Forøvrig så var jeg hos legen klokka 1030 til 1105. Så gikk jeg og handlet frokost og tok en tur innom apoteket. Var tilbake i leiligheten ca. 1130 tenker jeg. Tok et par runder BFBC2 og surfet litt random. Ca. kl. 13 spurte broren til dama hva jeg dreiv med over MSN. Så lurte han på om jeg blei med en tur til Teknikmagasinet. Han hentet meg her ca. kl. 1330. Da jeg ikke kjører bil er det ingen mulighet for at jeg var i Bergen klokken ett tirsdag ettermiddag.

Hva trenger jeg alibi for?

Ja, jeg må atter beklage. Jeg er visst ikke helt meg selv for tiden. Jeg mente selvfølgelig ettermiddagen. Beklager, beklager.

Nei, jeg bare lurte på om du hadde noe med dette å gjøre. Ingen anklagninger selvfølgelig. Kun av nysgjerrighet, men når du har slik et vanntett alibi så er det nok ikke noe som har med deg å gjøre likevel.

Leit, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Jeg kan mindre om PCer enn mamma tror jeg.

Blir du ikke skremt når du tenker på det?

 

Nei, jeg kan få Lycantrophe til å fikse dataen min mot seksuelle tjenester (problemet er at han er sånn Linuxnerd og vil tvinge meg til å bruke det).

Nettopp. Tenk på alle sykdommene du kan få! :o

 

Han har fikset PCen til Vowels mang en gang! Jeg tar sjansen, men han skal faen ikke installere noe hipster-OS. Her er det windoze fra solen står opp til kyrne går hjem.

Lenke til kommentar

Ja, jeg må atter beklage. Jeg er visst ikke helt meg selv for tiden. Jeg mente selvfølgelig ettermiddagen. Beklager, beklager.

Nei, jeg bare lurte på om du hadde noe med dette å gjøre. Ingen anklagninger selvfølgelig. Kun av nysgjerrighet, men når du har slik et vanntett alibi så er det nok ikke noe som har med deg å gjøre likevel.

Leit, men sånn er det.

Løs slangeklemme

Lenke til kommentar

jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark.

syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver.

lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting.

 

hvilken skole skal du starte på?

Lenke til kommentar

Er stort sett Bundy som spammer om hvor full han er.

 

Og innimellom klager datasmurf over at han ikke fikk sove/sov i 16 timer. Alt som før mao. Bare færre jenter.

faen jeg er så

 

 

Neida, sup?

 

 

Han har fikset PCen til Vowels mang en gang! Jeg tar sjansen, men han skal faen ikke installere noe hipster-OS. Her er det windoze fra solen står opp til kyrne går hjem.

fra bundy står opp til bundy blir banned mener du

Lenke til kommentar

Ja, jeg må atter beklage. Jeg er visst ikke helt meg selv for tiden. Jeg mente selvfølgelig ettermiddagen. Beklager, beklager.

Nei, jeg bare lurte på om du hadde noe med dette å gjøre. Ingen anklagninger selvfølgelig. Kun av nysgjerrighet, men når du har slik et vanntett alibi så er det nok ikke noe som har med deg å gjøre likevel.

Leit, men sånn er det.

Løs slangeklemme

Ah. Det forklarer så meget.

Eller gjør det? Er det ikke litt for opplagt? Skal vi ikke heller dykke ned i konspirasjonsteorienes helvete og mistenke brukere?

Bare slik at vi har noe å ta oss til her jeg sitter forspist på brødskiver med speilegg, ost og ranch.

 

Hadde jeg hatt kunstneranlegg, hadde jeg nok søkt meg til Trøndertun og kunstlinja der.

Evt. kunstskolen i Stavanger.

 

På samme måte som hvis jeg var en god del flinkere til å fotografere og interesserte meg for annet enn naturbilder, så hadde jeg søkt meg til norsk fotofagskole i Trondhjem.

Fetteren til pappa kom inn, men måtte avbryte etter ett år, da to av lærerne mobbet ham kraftig.

Lenke til kommentar

jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark.

syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver.

lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting.

 

hvilken skole skal du starte på?

Ah, det kan jeg tenke meg. Er litt spent på nivået både på læreren, det faglige opplegget og nivået på de andre elevene... Vil ikke være den dårligste, men heller ikke komme i en klasse med folk som bare vil tegne blomster og vampyrer osv.

Lenke til kommentar

jeg gikk på folkehøgskule i seljord, telemark.

syns jeg fikk veldig mye utav et år på folkehøgskule men ikke så alt for mye av lærern for å være ærlig. men man lærer av å jobbe så jeg ga meg sjøl hele tia oppgaver.

lærern var veldig hyggelig ( litt rar også ) men jeg forstår meg ikke helt på sånne artsy fartsy folk som går med rare klær og filosoferer over ting.

 

hvilken skole skal du starte på?

Ah, det kan jeg tenke meg. Er litt spent på nivået både på læreren, det faglige opplegget og nivået på de andre elevene... Vil ikke være den dårligste, men heller ikke komme i en klasse med folk som bare vil tegne blomster og vampyrer osv.

Av samme grunn som det har flere jeg vet av endt opp på kunstlinja på Trøndertun.

Aberet er selvfølgelig at det ligger i Trøndelag.

Lenke til kommentar

Lillebror gikk på folkehøgskole på Voss, han gikk en slags musikklinje for å bli bedre å spille bassgitar. Det var jo veldig sosialt og sånt. Men man lærer ikke kjempenyttige ting akkurat. Det er mere egen innsats, hva du gidder å gjøre utenom skoletiden. Friluftsfolkene dro mye på turer og snowboarding, datanerdene satt hele døgnet på datarommet og spilte WoW og spiste pizza osv. Det var visst en datalinje der også, men alle datagutta satt bare og daffa og spilte WoW og BF2 hele tiden og klagde på dårlig undervisning og dårlige lærere. Det var selvsagt 99% deres egen rævva holdning som var skyld i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...