Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er stort sett Bundy som spammer om hvor full han er.

 

Og innimellom klager datasmurf over at han ikke fikk sove/sov i 16 timer. Alt som før mao. Bare færre jenter.

Jeg klager da vitterlig over mer enn bare døgnrytmen min. Jeg klager også over mangelen på penger. Samt at jeg støtter Gypsy i mye forskjellig. :p

Lenke til kommentar

Lars, hva gjorde du i Bergen rundt klokken fire tirsdag morgen?

Gikk i søvne tydeligvis. Kan ikke huske noe av det. Trodde jeg sov. Ganske imponerende at jeg ar klart å sette meg på scooteren og kjøre helt inn dit i søvne. Det er en halvtime med bil.

Ja, du får bare beklage. Jeg leste feil i artikkelen. Jeg mente selvfølgelig klokken ett tirsdag formiddag.

Lenke til kommentar

Jeg kan mindre om PCer enn mamma tror jeg.

Blir du ikke skremt når du tenker på det?

 

To av jentene flytter til Bergen. Et stort tap for forumet.

Bergen er the shit.

Bergen er en flott by, det skal den ha. Problemet med Bergen er at det ikke er Oslo.

Problemet med de begge (samt Trondheim - se, jeg kan skrive det korrekt, ha meg unnskyldt, jeg må ta en kald dusj og skrubbe sinnet), er at de ikke er Stavanger.

Lenke til kommentar

Ja, du får bare beklage. Jeg leste feil i artikkelen. Jeg mente selvfølgelig klokken ett tirsdag formiddag.

Spørsmålet gir ingen mening. Klokka ett er om ettermiddagen, ikke formiddagen.

Forøvrig så var jeg hos legen klokka 1030 til 1105. Så gikk jeg og handlet frokost og tok en tur innom apoteket. Var tilbake i leiligheten ca. 1130 tenker jeg. Tok et par runder BFBC2 og surfet litt random. Ca. kl. 13 spurte broren til dama hva jeg dreiv med over MSN. Så lurte han på om jeg blei med en tur til Teknikmagasinet. Han hentet meg her ca. kl. 1330. Da jeg ikke kjører bil er det ingen mulighet for at jeg var i Bergen klokken ett tirsdag ettermiddag.

Hva trenger jeg alibi for?

 

Bergen er en flott by, det skal den ha. Problemet med Bergen er at det ikke er Oslo.

Det er ikke et problem. Det er en velsignelse.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...