Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Jeg er trygg nok på min seksualitet til at jeg kan gå i baren og bestille strawberry dacquiri også. Til meg selv, ikke fårete skylde på at jentene ved bordet trenger en til, som om det skulle gi meg større sjans på den hotte bardama uansett. Endret 25. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg er fremme og solen titter frem over Oslo. Kan jo bli en fin dag alikevel. Nå trenger jeg kaffe, noen tips til en god sjappe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Den lille i andre etasje på oslo s er veldig kurant. Jeg er ingen kaffeperson så jeg kjenner ikke til fancy kaffebarer som kjendiser og homser går til daglig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg er fremme og solen titter frem over Oslo. Kan jo bli en fin dag alikevel. Nå trenger jeg kaffe, noen tips til en god sjappe? Stockfleths i Dronningens/Prinsens gate. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Evt kan du bare rusle rundt i gatene litt utafor Karl Johan og se, der det er mest folk er det sannsynligvis best kaffe også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Eg møtte ei jente som sa ho fraus. Eg viste ho kuken og da vart ho taus! Eg reiv av ho trusa, ho la seg og skræva. Da lurte eg ho og tok ho i ræva! 1 Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har en utfordring til dere! Du finner ei skjorte til 97,- og er blakk. Da låner du 50 kr av moren din og 50 kr av faren din. Så kjøper du skjorta og får 3 kr i veksel. Da har du 3 kr igjen. Du gir den ene krona til faren din og den andre til moren din, den siste beholder du selv. Da skylder du moren din 49 kr og faren din 49 kr, du har en krone igjen. 49 + 49 + 1 = 99kr. Hvor er den siste krona? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg er fremme og solen titter frem over Oslo. Kan jo bli en fin dag alikevel. Nå trenger jeg kaffe, noen tips til en god sjappe?Stockfleths i Dronningens/Prinsens gate.Spørs hva de har som "Dagens kaffe" men anbefalingen kan jeg skrive under på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Utfordring ja. Du skylder mor 49 kroner. DU skylder far 49 kroner. Dette er 98 kroner tilsammen. Om du tar tilbake kronen du ga de, sitter du med 100 kroner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I CALL SHENANIGANS AND TOMFOOLERY ON THIS! Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Masha Arhipova er sånn ca. perfekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Det gjelder bare å tenke i rett retning og ikke begå feil. 98 kroner tilsammen. Om du unnlater å telle med krona, blir den totale summen 97 kroner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg er fremme og solen titter frem over Oslo. Kan jo bli en fin dag alikevel. Nå trenger jeg kaffe, noen tips til en god sjappe?Stockfleths i Dronningens/Prinsens gate.Spørs hva de har som "Dagens kaffe" men anbefalingen kan jeg skrive under på Dagens kaffe ja. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Dæven, kafèen lever fremdeles : ) Dæven, Ghraag lever fremdeles. Hehe! : ) Hvordan er stemningen og aktiviteten her i disse dager? Har ikke vært online på altfor lenge. : p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Er stort sett Bundy som spammer om hvor full han er. Og innimellom klager datasmurf over at han ikke fikk sove/sov i 16 timer. Alt som før mao. Bare færre jenter. Endret 25. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har en utfordring til dere! Du finner ei skjorte til 97,- og er blakk. Da låner du 50 kr av moren din og 50 kr av faren din. Så kjøper du skjorta og får 3 kr i veksel. Da har du 3 kr igjen. Du gir den ene krona til faren din og den andre til moren din, den siste beholder du selv. Da skylder du moren din 49 kr og faren din 49 kr, du har en krone igjen. 49 + 49 + 1 = 99kr. Hvor er den siste krona? Du kan ikke regne lån og det du sitter igjen med sammen. Om du ikke hadde gitt igjen 1 krone til mor og far hadde jo regnestykket ditt blitt slik 50 + 50 + 3 = 103 Om du ikke hadde kjøpt noe skjorte: 50 + 50 + 100 = 200 Du ser feilen? 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 jeg hadde lånt en hundrelapp av en av de uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har lønn nok til å kjøpe meg mange skjorter. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Er stort sett Bundy som spammer om hvor full han er. Og innimellom klager datasmurf over at han ikke fikk sove/sov i 16 timer. Alt som før mao. Bare færre jenter. Ouch. Vel, nå har dere en til som kan logge titt og ofte for å fortelle om hvor full man er. Kan sikkert også fortelle om hvor lite jeg sover. Men på en annen side kan jeg også la være. Færre jenter!? Så... Kjedelig. = ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg