Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 God morgen, kafé relativt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tipper en som blir trøtt i morgen. Go natt. Er faktisk ikke så dårlig form. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 DREP MEG DET ER SÅ TIDLIG AAAAA Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Veldig relativt, Kevin.. En time på jobb så er det bare å hive seg på toget til Oslo.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 DREP MEG DET ER SÅ TIDLIG AAAAA Du gikk i sengs før meg. Stod du opp klokken 7 også eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 DREP MEG DET ER SÅ TIDLIG AAAAA Jeg var på jobb 07 i dag, du har ingenting å klage på... Sovnet ikke før halv to i går Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har enda ikke hoppet til sengs. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg stod opp 06:14 i følge klokka på mobilen og sovnet rundt 1, ikke klag, Lemon! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Eg vakna 06.30. No sitt eg her med ein utruleg trøytt unge, og ser Playhouse Disney. Jungelhjuuuul! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg sitter på toget til oslo, virkelig bedre ting jeg kunne brukt tiden min på dog. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg sitter hjemme, klar for å stikke ned til byen og se om jeg får skaffet meg det papiret jeg trenger. Krise om jeg ikke får de i dag, men om jeg skrur på sjarmen så burde jo det gå rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Jeg sitter på toget til oslo, virkelig bedre ting jeg kunne brukt tiden min på dog. Du kunne ha stalket meg f.eks Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dæven, kafèen lever fremdeles : ) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det var ein gang ei gammal kar som hadde mange meiningar om samfunnet rundt seg. Han var ikkje fornøgd i det heile tatt. Alt gikk ifølgje han ikkje slik det eigentleg skal gå. Karen var kjend som ein gniar når det gjaldt peng. Var det ein muffens som kosta 10 kronar ville han helst bare gi 5 kronar for den, sjølv om han hadde fleire millionar nynorske kronar på kontoane. ”Kan du ikkje bruke noko av pengane dine til å byggje opp den gamle skolen her i strøket?”, spurde ein innbyggjar. ”NEI!”, sa karen, ”Eg skal bruka alle pengane mine på ubrukelege ting slik som vassbytter og treskor.” Strøket hadde derfor eit ubrukeleg lager med vassbytter og treskor. Slik gjekk karen rundt i strøket heile dagen lang. Avslo innbyggjarane og knuste deira håp. Dei gongane han møtte på vridne innbyggjarar, måtte han finne på noko klokt. ”Ja, det skal eg gjera med ein gang eg… har fiksa toga mine”, mumla karen, men sannheita var at han ikkje hadde nokre tog i det hele tatt. Og dei yttarst sjeldne gongane han faktisk skolle gjere noko, gikk det ofte fleire tiår før han gjennomførte det. Innbyggjarane blei utålmodige, men det var ingenting dei kunne gjera med det, han var tross alt ein av ein millionær i strøket. Innbyggjarane måtte gjera noko, dei kunne ikkje holde ut stort lengjer enn dette. Men sidan dei var oppdradd på uflaks, så kom det bare fleira og fleira slike karar inn i strøket. Innbyggjarane var raude av sinne og kalde derfor karane i strøket for noe som var eit uendeleg stygt namn. Politikarar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dæven, kafèen lever fremdeles : ) Dæven, Ghraag lever fremdeles. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Om du er ute, drikk strawberry daiquiri Ser sikkert veldig maskulint ut. Who the fuck cares om det ser maskulint ut eller ei? Jeg drikker det jeg vil jeg, i 'Nam f.eks drakk jeg Strawberry daiquiri hver dag nesten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da var det fikset. Tre-fire dager. Oh yes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg