Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skrevet dette andre steder på forumet, men jeg må si det igjen. Så nettopp Big Fish. En helt genial film! Må nesten se den snart selv^^. Bare å høre at du likte den. Da har jeg noe å se frem til. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Nei nå går det for langt! Skal de ha sin egen skrift også nå? Slik at folk skal legge merke til dem med en gang. "Hei, se på meg, jeg er så utrolig mye viktigere enn alle andre, så derfor må jeg ha dobbelt så stor skrift!" AAAARGH! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Big Fish! Ah. Den er så koselig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Nei nå går det for langt! Skal de ha sin egen skrift også nå? Slik at folk skal legge merke til dem med en gang. "Hei, se på meg, jeg er så utrolig mye viktigere enn alle andre, så derfor må jeg ha dobbelt så stor skrift!" AAAARGH! Nei, det har jo ingenting med det å gjøre, daaaa. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Nei nå går det for langt! Skal de ha sin egen skrift også nå? Slik at folk skal legge merke til dem med en gang. "Hei, se på meg, jeg er så utrolig mye viktigere enn alle andre, så derfor må jeg ha dobbelt så stor skrift!" AAAARGH! Nei, det har jo ingenting med det å gjøre, daaaa. Jammen lillevenn, du er jo ikke en av de PUA folka ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kva er denne greia med stor skrift og sånn? Hei hallo, forresten. Eg skal høyre på «Maskineri» no. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jammen lillevenn, du er jo ikke en av de PUA folka ... Virker som om folk liker å innbille seg dette.Kva er denne greia med stor skrift og sånn? Hei hallo, forresten. Eg skal høyre på «Maskineri» no. Flink gutt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jammen lillevenn, du er jo ikke en av de PUA folka ... Nå skal jeg fortelle deg hvordan det fungerer... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jammen lillevenn, du er jo ikke en av de PUA folka ... Nå skal jeg fortelle deg hvordan det fungerer... Dere smågutter... Dere vet ikke hvordan en skal handle. Det handler om å få en close. Det ultimate er en fuck-close. Husk også å åpne med en insult-reverse-hapsult-360 før hun rekker å heve det kvinnelige skjoldet, og vit at det er hun som vil angre hvis hun stikker av når du klår på henne. - PUA Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 *se i recent video tråd* *stjele skjegget til b-real* ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jammen lillevenn, du er jo ikke en av de PUA folka ... Nå skal jeg fortelle deg hvordan det fungerer... For dette vet vi veeeeldig mye bedre enn deg, ser du... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hmm... Røkelse, sprit og kent. Dette kan bli en fin og melankolsk aften... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jammen lillevenn, du er jo ikke en av de PUA folka ... Nå skal jeg fortelle deg hvordan det fungerer... For dette vet vi veeeeldig mye bedre enn deg, ser du... AAAAAARGH! Om det hadde vært et land fullt av arrogante PUA/PUM folk, hadde jeg ikke nølt et sekund med å trykke på knappen. BOM! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) wubbable skrift ^^ Min altså, den eier, og fargen, den eier også. Endret 28. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA=PickUp Artist? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 PUA=PickUp Artist? Ligger en liste over vanlige forkortelser i førsteposten. Ikke bare bruk dem hist og pist, det er så "The Game", skikkelig amatørmessig. -PUA Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Min skrift eier, sant? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Min skrift eier, sant? Slik oppførsel gjør det lett for AMOGs og CB-er å gå etter deg, du må være selvsikker og negge dem og eie dem totalt, lizm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Forbanna drittkveld >< Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Min skrift eier, sant? Slik oppførsel gjør det lett for AMOGs og CB-er å gå etter deg, du må være selvsikker og negge dem og eie dem totalt, lizm. ten and four on that hand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg