Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gahhhhh jeg må på do, men da må jeg gå forbi rommet hvor pappa og dama holder på... høylytt. Nevermind me, kan tisse på flaske, jeg. :---( Awkward... Kjenner til følelsen. Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Har ikke du sett alle bevisene jeg kom med? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) pic related (det er shemale) Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gahhhhh jeg må på do, men da må jeg gå forbi rommet hvor pappa og dama holder på... høylytt. Nevermind me, kan tisse på flaske, jeg. :---(Haha, det suger noe så jævlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Beta Counter-Strike ja. Måtte starte Half-Life først, og så velge mods ellerno. Eller som vi gjorde. halflife.exe -counterstrike Hehe, stemmer det, hadde helt glemt at det var så tungvint. Nei alt var mye bedre før eller hva gutter og jenter? Ja, alt var bedre før. Litt bedre iallefall. Da blåste ikke viftene på PC-en min så høylydt, så den kunne stå påskrudd hele natten. Og da kunne jeg laste ned ting non stop. Med min enorme 1 mbit linje! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Haha! u like that huh HAHHAA SÅ FUCKINGS WIN SÅÅÅÅ FUCKINGS WIN, har du ikke sett filmen gtfo Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? sort of agree Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har ikke du sett alle bevisene jeg kom med? Joda, jeg så det. Takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Har ikke du sett alle bevisene jeg kom med? Syns også det var rart hvordan denne stakkars møringens svar ble ignorert Edit: mevermindo. Endret 24. august 2011 av b-real Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) bilde EKSTREMT relativt EKSTREMT EKSTREMT Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? Utsett det lengst mulig. PROCRASTINATION! Joda, jeg så det. Takk. Fint. Nå har du sikkert lært å aldri stole på hva Bundy sier. Syns også det var rart hvordan denne stakkars møringens svar ble ignorert. Det gjør vondt langt inn i hjerteroten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? Utsett det lengst mulig. PROCRASTINATION! Joda, jeg så det. Takk. Fint. Nå har du sikkert lært å aldri stole på hva Bundy sier. Syns også det var rart hvordan denne stakkars møringens svar ble ignorert. Det gjør vondt langt inn i hjerteroten. Først nå? herregud siggen min speaks the truth Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Jeg tror vel egentlig signaturen hans bekrefter det meste... Bundy i seg selv bekrefter det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Jeg tror vel egentlig signaturen hans bekrefter det meste... Bundy i seg selv bekrefter det. Bundy er Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? Ta resten i morgen. Sweet dreams: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Jeg tror vel egentlig signaturen hans bekrefter det meste... Bundy i seg selv bekrefter det. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Jeg tror vel egentlig signaturen hans bekrefter det meste... Bundy i seg selv bekrefter det. Bundy er Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenkte du kunne stå for alle bildene i kveld, jeg, Bundy. Hmm dilemma. Er stuptrøtt, må på jobb klokka elleve i morra. Innen den tid må hele rommet mitt være pakket ned i esker. Jeg jobber best under press, men har tungt for å stå opp om morgenen. Legge meg nå, sette alarmen på 7 og ta resten i morra, eller somle meg gjennom det nå og få potensielt 3 timer søvn? Utsett det lengst mulig. PROCRASTINATION! Joda, jeg så det. Takk. Fint. Nå har du sikkert lært å aldri stole på hva Bundy sier. Syns også det var rart hvordan denne stakkars møringens svar ble ignorert. Det gjør vondt langt inn i hjerteroten. Bare vit at jeg ignorerte ikke svarene dine, jeg fulgte med som en hauk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg