b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Klikk på bildet mitt, vær så snill?Lol. u fail. Av og til, skulle jeg ønske at jeg lærte meg skikkelig hacking. Dessverre har jeg aldri hatt interesse av å drive med pøbelstreker.Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00. Pappa var sur på meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du hører på Abba nå, så fint! ... Kunne ikke du i det minste sjekket Last.FM-kontoen min og tatt noe jeg faktisk har hørt på? Null punktum. Han sa bare temp. Tolk det slik du ønsker. dictionary - temp Du sa? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Klikk på bildet mitt, vær så snill?Lol. u fail. Av og til, skulle jeg ønske at jeg lærte meg skikkelig hacking. Dessverre har jeg aldri hatt interesse av å drive med pøbelstreker.Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00. Pappa var sur på meg lol, du har masse kontsakt med psyilocibe eller psilocybe, thats it. Du hører på Abba nå, så fint! ... Kunne ikke du i det minste sjekket Last.FM-kontoen min og tatt noe jeg faktisk har hørt på? Null punktum. Han sa bare temp. Tolk det slik du ønsker. dictionary - temp Du sa? Fuck, det er jo ikke deg, jeg var inne på shikaru sin stasjon. sorry for den siste Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00. Pappa var sur på meg Hahahaha. På videregående fikk vi noen skikkelig ræva PC-er til skolearbeid. Så jeg og en kompis begynte å leke i .bat... Joda. Resultatet var en .bat-fil som kjørte net send hello echo, eller noe slikt. Resultatet var at PC-ene våre sendte pop-up-melding på en annen bestemt PC til den knelte av alle popupsene. Ah, Net Send. Jeg savner deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 dictionary - temp Du sa? Bæsj. Hater å ta feil. Men jeg skal gi deg den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 god natt n00bs Sweet dreams. lol, du har masse kontsakt med psyilocibe eller psilocybe, thats it. Ja er du faen. Nå skal jeg male alt blått her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fuck, det er jo ikke deg, jeg var inne på shikaru sin stasjon. sorry for den siste Ro, ro, ro din båt... dictionary - temp Du sa? Bæsj. Hater å ta feil. Men jeg skal gi deg den. Bæsjen? Nei takk, behold den selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ja er du faen. Nå skal jeg male alt blått her. Jeg hater og inndrømme dette, but i fucking lol'd Ro, ro, ro din båt... ro DIN båt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bæsjen? Nei takk, behold den selv. Too late. Den er allerede sendt. Vær forsiktig når du åpner, den er flytende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00. Pappa var sur på meg Hahahaha. På videregående fikk vi noen skikkelig ræva PC-er til skolearbeid. Så jeg og en kompis begynte å leke i .bat... Joda. Resultatet var en .bat-fil som kjørte net send hello echo, eller noe slikt. Resultatet var at PC-ene våre sendte pop-up-melding på en annen bestemt PC til den knelte av alle popupsene. Ah, Net Send. Jeg savner deg. Been there lol.Men en eller annen idiot klarte å sende til feil maskin så det havnet nede hos inspektøren på ungdomskolen og da ble det fort slutt på den aktiviteten Ikke fikk vi lov til å sitte inne å spille Counter-Strike heller etterpå. KREKLING! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Men en eller annen idiot klarte å sende til feil maskin så det havnet nede hos inspektøren på ungdomskolen og da ble det fort slutt på den aktiviteten Ikke fikk vi lov til å sitte inne å spille Counter-Strike heller etterpå. KREKLING! Det samme skjedde hos oss. En tulling klarte å kalle rektor for noe slemt. Med en Net Send som ble sendt til alle PC-ene på skolen. Joda. Luringen. Counter-Strike og slikt var ikke sperret hos oss, men vi brukte tiden mest på å spille GTA2 multiplayer. Og de beste minnene er at en av klassekameratene mine måtte holde meg fast, slik de andre fikk drept meg i GTA2. Jeg var ustoppelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Aur9IaucTXE&NR=1 btw: negerdama i vid'en msg'd meg akkurat. Synd jeg er nordpå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vi brukte mesteparten av tiden å vente på en som hadde "hovedansvaret" for å patche beta-counter-strike. Hmm...det var Windows-partisjonen ja *gjesp* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Beta Counter-Strike ja. Måtte starte Half-Life først, og så velge mods ellerno. Eller som vi gjorde. halflife.exe -counterstrike Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gahhhhh jeg må på do, men da må jeg gå forbi rommet hvor pappa og dama holder på... høylytt. Nevermind me, kan tisse på flaske, jeg. :---( Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kaller meg uforskammet bare fordi jeg vil drepe bush? Jeg har i allefall en firer i samfunnsfag! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har fått bekreftet at bundy bare trolla. Så nå er alt ok. selfølgelig. hahahahahaha u wish Gahhhhh jeg må på do, men da må jeg gå forbi rommet hvor pappa og dama holder på... høylytt. Nevermind me, kan tisse på flaske, jeg. :---( HOT post pics, vær så snill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Beta Counter-Strike ja. Måtte starte Half-Life først, og så velge mods ellerno. Eller som vi gjorde. halflife.exe -counterstrike Hehe, stemmer det, hadde helt glemt at det var så tungvint. Nei alt var mye bedre før eller hva gutter og jenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg