Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Klikk på bildet mitt, vær så snill?
Lol. u fail.

 

Av og til, skulle jeg ønske at jeg lærte meg skikkelig hacking. Dessverre har jeg aldri hatt interesse av å drive med pøbelstreker.
Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00.

Pappa var sur på meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk på bildet mitt, vær så snill?
Lol. u fail.

 

Av og til, skulle jeg ønske at jeg lærte meg skikkelig hacking. Dessverre har jeg aldri hatt interesse av å drive med pøbelstreker.
Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00.

Pappa var sur på meg :(

lol, du har masse kontsakt med psyilocibe

 

eller psilocybe, thats it.

 

Du hører på Abba nå, så fint!

... Kunne ikke du i det minste sjekket Last.FM-kontoen min og tatt noe jeg faktisk har hørt på?

Null punktum. Han sa bare temp. Tolk det slik du ønsker.

dictionary - temp

Du sa?

Fuck, det er jo ikke deg, jeg var inne på shikaru sin stasjon. sorry for den siste :)

Lenke til kommentar
Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00.

Pappa var sur på meg :(

Hahahaha.

 

På videregående fikk vi noen skikkelig ræva PC-er til skolearbeid. Så jeg og en kompis begynte å leke i .bat...

 

Joda. Resultatet var en .bat-fil som kjørte net send hello echo, eller noe slikt. Resultatet var at PC-ene våre sendte pop-up-melding på en annen bestemt PC til den knelte av alle popupsene.

 

Ah, Net Send. Jeg savner deg. :love:

Lenke til kommentar
Kan være artig nok å erstatte alle snarveier på skrivebord med Shutdown.exe -s -t 00.

Pappa var sur på meg :(

Hahahaha.

 

På videregående fikk vi noen skikkelig ræva PC-er til skolearbeid. Så jeg og en kompis begynte å leke i .bat...

 

Joda. Resultatet var en .bat-fil som kjørte net send hello echo, eller noe slikt. Resultatet var at PC-ene våre sendte pop-up-melding på en annen bestemt PC til den knelte av alle popupsene.

 

Ah, Net Send. Jeg savner deg. :love:

Been there lol.

Men en eller annen idiot klarte å sende til feil maskin så det havnet nede hos inspektøren på ungdomskolen og da ble det fort slutt på den aktiviteten :(

Ikke fikk vi lov til å sitte inne å spille Counter-Strike heller etterpå. KREKLING! :mad:

Lenke til kommentar

Men en eller annen idiot klarte å sende til feil maskin så det havnet nede hos inspektøren på ungdomskolen og da ble det fort slutt på den aktiviteten :(

Ikke fikk vi lov til å sitte inne å spille Counter-Strike heller etterpå. KREKLING! :mad:

Det samme skjedde hos oss. En tulling klarte å kalle rektor for noe slemt. Med en Net Send som ble sendt til alle PC-ene på skolen. Joda. Luringen.

 

Counter-Strike og slikt var ikke sperret hos oss, men vi brukte tiden mest på å spille GTA2 multiplayer. Og de beste minnene er at en av klassekameratene mine måtte holde meg fast, slik de andre fikk drept meg i GTA2. Jeg var ustoppelig. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...