Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

rats kan bli lurt inn i bildefiler, f.eks hvis jeg legger ut bilde.

rats kan også bli lagt ut i exefiler, alså du embedder filen.

sjekk opp dette bildet f.eks

sjekk exifdata og annet.

du trenger bare klikke på det, så går programmet.

Jeg kan bekrefte at Bundy er full av skit. Bundy er 20 år, og har såvidt snøring på hvordan han skrur på PC-en sin. Slapp av.

Ok, sikker? Hva er det han snakker om der da?

Bundy, send meg PM med bevis, så skal jeg tro på deg. :tease:

:cry:

Seriøst, jeg synes ikke dette er artig. Jeg er kjempeparanoid av meg og tanken på at noen er inne på maskinen min stresser meg. Like før jeg sletter alt jeg har og logger av herifra.

Lenke til kommentar

Seriøst, jeg synes ikke dette er artig. Jeg er kjempeparanoid av meg og tanken på at noen er inne på maskinen min stresser meg. Like før jeg sletter alt jeg har og logger av herifra.

Han sitter å googler nerde-uttrykk og prøver seg. Det at han ikke engang klarer å bevise det en eneste gang, tilsier jo bare at han kødder.

Så slapp helt av. Sjansen for at bundy kommer seg inn i PC-en din via internett er nøyaktig 0%.

Lenke til kommentar

Herregud, google alt jeg har sagt og se det jeg sier er sant.

Btw gypsyl, det funker ikke og bare slette ting, du må overskrive harddisken din flere gangen, okey ingen har gjennopprettet noe som er skrivd over en gang, men det hjelper med flere ganger.

Lenke til kommentar

:cry:

Jeg lo, helt seriøst, jeg satt her helt alene på mitt mørke rom og lo, det er sånne som deg jeg synes ekstra synd på, den uerfarne pc-bruker :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vikingfjord har jeg ikke hørt om. Hva er det/hvor får du kjøpt det?

Strawberry Daiquiri er allerede nevnt, prøvd og nedstemt. Dessverre.

Om det ser maskulint ut eller ei bryr jeg meg ikke om. Jeg vet at jeg har utovertiss. That's enough for me.

Får kjøpt det på forskjellige matbutikker og utesteder, er mulig du må lete litt. Er en rusbrus som kommer i forskjellige smaker, men "orginalen" er den eneste som er mulig å få seg :p

Lenke til kommentar

hva skjer så i kafeen i kveld da? er det noe mat til meg her? :dribble:

trykk på bildet :)

eh lol, ok. mat ikke damer

Du trykket ikke :wallbash:

whats the difference?

Bundy, ta over PC-en min da. Jeg har jo åpnet alle bilder du har postet her. :D Snok litt og se hva du finner her. :tease:

`way ahead of you

dette er bakgrunnen din

p00nd :cool:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Btw gypsyl, det funker ikke og bare slette ting, du må overskrive harddisken din flere gangen, okey ingen har gjennopprettet noe som er skrivd over en gang, men det hjelper med flere ganger.

Jeg ødela kontrollerkortet til harddiskene jeg akkurat kasta på el-returen sånn i tilefelle noen skulle finne på å koble dem til en pc og sjekke dem ut.

Det å finne kontrollerkort eller klare å lese på mer avanserte måter er ganske utenfor rekkevidde for 99,999999999% av alle pc-brukere.

Lenke til kommentar

Jeg ødela kontrollerkortet til harddiskene jeg akkurat kasta på el-returen sånn i tilefelle noen skulle finne på å koble dem til en pc og sjekke dem ut.

Det å finne kontrollerkort eller klare å lese på mer avanserte måter er ganske utenfor rekkevidde for 99,999999999% av alle pc-brukere.

Det er jo det jeg sier, newb. Jeg bare liker og overskrive data flere enn en gang, hvis noen finner harddiskene mine i fremtiden elns

@Bundy: Dine troll-egenskaper har tapt seg må jeg si. Dette var en skuffende preformance.

Jeg troller faktiskt ikke, derfor du synes det er skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...