""" Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Haha, Bundy er så slem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Haha, Bundy er så slem. bundy er so fucking real. sjekk opp alt jeg har sagt, helst på privat fora. youll see im right Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Haha, Bundy er så slem. Du er slemmere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 takk for at du klikket shikaru og aalton, nå har jeg dere Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Haha, Bundy er så slem. Er jo en grunn til at han poster så mange bilder Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Haha, Bundy er så slem. Du er slemmere. Drit og dra, forbanna hore! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 takk for at du klikket shikaru og aalton, nå har jeg dere Du har jo alltid hatt meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Haha, Bundy er så slem. Er jo en grunn til at han poster så mange bilder fuck, du har skjønt det :wallbash: :realmad: :grumpy: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) takk for at du klikket multisync, nå har jeg deg Failtrain incoming, vært afk siden mitt forrige innlegg Som alle overså siden den var på bånn før forrige side Endret 24. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Seriøst? Kan noen bekrefte at han snakker tull? netlimiter og proxie? Jeg kan bekrefte at Bundy er full av skit. Bundy er 20 år, og har såvidt snøring på hvordan han skrur på PC-en sin. Slapp av. Det gir deg hodepine fra helvete/migrene, i alle fall hvis du drikker flere. Prøvd vikingfjord? Om du er ute, drikk strawberry daiquiri Ser sikkert veldig maskulint ut. Jeg har drukket to flasker Smirnoff Ice i hele mitt liv. På to seperate kvelder. Så ja... Vikingfjord har jeg ikke hørt om. Hva er det/hvor får du kjøpt det? Strawberry Daiquiri er allerede nevnt, prøvd og nedstemt. Dessverre. Om det ser maskulint ut eller ei bryr jeg meg ikke om. Jeg vet at jeg har utovertiss. That's enough for me. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 takk for at du klikket multisync, nå har jeg deg Failtrain incoming, vært afk siden mitt forrige innlegg er det nå jeg skal poste screenshots? Oh, jeg hadde så jævlig gjort det. Hadde jeg bare ikke blitt banned, bruker ikke og poste pics da får mods bevis. BTW Seriøst? Kan noen bekrefte at han snakker tull? netlimiter og proxie? Jeg kan bekrefte at Bundy er full av skit. Bundy er 20 år, og har såvidt snøring på hvordan han skrur på PC-en sin. Slapp av. Det gir deg hodepine fra helvete/migrene, i alle fall hvis du drikker flere. Prøvd vikingfjord? Om du er ute, drikk strawberry daiquiri Ser sikkert veldig maskulint ut. Jeg har drukket to flasker Smirnoff Ice i hele mitt liv. På to seperate kvelder. Så ja... Vikingfjord har jeg ikke hørt om. Hva er det/hvor får du kjøpt det? Strawberry Daiquiri er allerede nevnt, prøvd og nedstemt. Dessverre. Om det ser maskulint ut eller ei bryr jeg meg ikke om. Jeg vet at jeg har utovertiss. That's enough for me. jeg har forresten bevist det motsatte til gypsy 2 ganger, btw. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Bundy, send meg PM med bevis, så skal jeg tro på deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Bundy, send meg PM med bevis, så skal jeg tro på deg. nope, mods kan lese private PM's mellom meg og deg og da blir jeg utestengt. daj eg allerede har blitt rapportert av en bruker nei, 2 stk faktisk Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hva med å sende det direkte til e-posten min? Den kan ikke mods lese. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Bundy, send meg PM med bevis, så skal jeg tro på deg. nope, mods kan lese private PM's mellom meg og deg og da blir jeg utestengt. daj eg allerede har blitt rapportert av en bruker nei, 2 stk faktisk og der var det 3 stk nok bevis?? Hva med å sende det direkte til e-posten min? Den kan ikke mods lese. nei, du sladrer. Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Drit og dra, forbanna hore! Hvorfor en slik frekk tone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) armadillo er btw KING endrer md5 etc, antivirus oppdager ikke edoit: endrer signaturen på proigrammet alså Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Drit og dra, forbanna hore! Hvorfor en slik frekk tone? slapp av du a Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 nei, du sladrer. Åja, jeg gjør det ja. Jaja, da må vi bare klassifisere hele dette som enda en Bundy-løgn. Case dismissed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg