Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det kan du, før likte jeg ikke pils

 

 

Nå styrter jeg 96%

 

Dvs, heimert er ca 9000000000000005 ganger værre.

Det kan ikke sammenlignes, Bundy. Jeg har smakt røde og hvite viner, hjemmebrent med og uten blandevann, cidere, rusbrus, forskjellige øl (boks og flaske) og jentedrinker (bar og hjemmelaget). Og hittil er det bare Smirnoff Ice som ikke får meg til å skjære grimaser, eller ligger og lager "skjitsmak" i flere minutter i etterkant.

 

Hvem bryr seg om smaken? Man drikker da for effekten. :p

Se over...

det er jo det jeg sier

Lenke til kommentar

Tror du kunne drukket Strawberry Dacquiri..det er som jordbærsyltetøy.

Har prøvd. God og søt smak, til bismaken kommer. Det går fra "mmmmmyuck!" Virkelig.

Litt grimaser må du bare tåle. Eller bare hyll alt ned på en gang, så slipper du smaken...

Jeg har prøvd. Tequila-shots f.eks. Resultatet er at jeg har en jævlig smak i kjeften, og et raskt fallende humør. Ikke positivt for fest-stemningen.

Lenke til kommentar

jeg har btw posted proof til gypsy btw.

 

RAT's er enklere enn du tror

RAT er kjempe-enkelt, men er vanligvis avhengig av at motparten godtar... Med mindre du lurer personen det er snakk om til å installere et bakdørsprogram... Som også går rundt brannmurer og lignende...

Takk. Var nå det jeg visste.

Som nevnt. Ikke hør på Bundy, det kommer ikke et eneste sant ord ut fra hans profil. :p

En hacker, avslører aldri seg selv. Og opprettholder imaget sitt for at folk ikke skal tro vedkommende har slik egenskap.

 

Read up on kevin mitnick

 

det er regel 1 btw

En hacker avslører seg aldri ja. Er det ikke det du leker at du gjør nå? Ja, akkurat ja. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg har btw posted proof til gypsy btw.

 

RAT's er enklere enn du tror

RAT er kjempe-enkelt, men er vanligvis avhengig av at motparten godtar... Med mindre du lurer personen det er snakk om til å installere et bakdørsprogram... Som også går rundt brannmurer og lignende...

Takk. Var nå det jeg visste.

Som nevnt. Ikke hør på Bundy, det kommer ikke et eneste sant ord ut fra hans profil. :p

En hacker, avslører aldri seg selv. Og opprettholder imaget sitt for at folk ikke skal tro vedkommende har slik egenskap.

 

Read up on kevin mitnick

 

det er regel 1 btw

En hacker avslører seg aldri ja. Er det ikke det du leker at du gjør nå? Ja, akkurat ja. :p

rats kan bli lurt inn i bildefiler, f.eks hvis jeg legger ut bilde.

 

rats kan også bli lagt ut i exefiler, alså du embedder filen.

 

sjekk opp dette bildet f.eks

 

 

sjekk exifdata og annet.

 

du trenger bare klikke på det, så går programmet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ønsk meg lykke til, prøver å lage vafler uten slik økonomi pose for første gang :ermm:

Skjerpings, har gjort det siden jeg var 8 elns. Aldri hørt en klage. Burde ikke være så vanskelig da :p

 

Skal tilbringe en natt på toget natt til lørdag, hva bør jeg finne på?

Sex. Det er helt awesome på toget av en eller annen grunn. Hvis ikke sov, evt. ta med deg laptop og glo serier på.

 

R.I.P. Fusius, katten jeg har hatt siden 1. klasse. (17 år siden) :(

Kondolerer.

 

Gypsy hadde masse pics her før. Hun er kjempesøt.

Nå ble jeg nysgjerrig :hmm:

 

Til dags dato, har jeg bare funnet en eneste alkoholholdig drikke jeg klarer å fullføre. Smirnoff Ice. Og jeg har en liten mistanke om at den gir meg hodepine.

 

Det gir deg hodepine fra helvete/migrene, i alle fall hvis du drikker flere. Prøvd vikingfjord? Om du er ute, drikk strawberry daiquiri :D Ser sikkert veldig maskulint ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...