Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Katter misliker jeg. De får meg til å nyse og gråte. Og om de klorer meg, hovner jeg opp.

 

Nei, gi meg en hund, any day.

Uenig, katter gir mye glede. Hadde to katter og to hunder, men nå er tallet en katt og to hunder. Men må ærlig innrømme at det er mer spesielt med, og at man blir mer tilknyttet hundene. :love:

Lenke til kommentar

Uenig, katter gir mye glede. Hadde to katter og to hunder, men nå er tallet en katt og to hunder. Men må ærlig innrømme at det er mer spesielt med, og at man blir mer tilknyttet hundene. :love:

Tingen er at jeg er allergisk mot katter. Derfor. :p

 

Men katter og hunder er forskjellige. Mens hunder er et mer flokk-dyr, hvor man lever i en flokk, er katter mer et solitært dyr. Katter er dominerende og krever veldig mye, mens hunder er mer "Hei bestevennenen min *sleik*"

 

Det er iallefall det jeg har lagt merke til gjennom mange år med kjæledyr hos forskjellige familier, slektninger og venner.

Du må være bra fantastisk som alltid er høy på deg selv. :D

Det er da ikke noe vanskelig?

Lenke til kommentar

Bundyboi er nok det, ja, for det var ikke ment som en diss. Bare jeg som er høy på meg selv som vanlig. :love:

Jepp :love:

 

 

Uenig, katter gir mye glede. Hadde to katter og to hunder, men nå er tallet en katt og to hunder. Men må ærlig innrømme at det er mer spesielt med, og at man blir mer tilknyttet hundene. :love:

Tingen er at jeg er allergisk mot katter. Derfor. :p

 

Men katter og hunder er forskjellige. Mens hunder er et mer flokk-dyr, hvor man lever i en flokk, er katter mer et solitært dyr. Katter er dominerende og krever veldig mye, mens hunder er mer "Hei bestevennenen min *sleik*"

 

Det er iallefall det jeg har lagt merke til gjennom mange år med kjæledyr hos forskjellige familier, slektninger og venner.

Du må være bra fantastisk som alltid er høy på deg selv. :D

Det er da ikke noe vanskelig?

og det er fordi hunder er flokkdyr, at jeg elsker dem.

 

Du er nok bare full. :p Necro disser aldri, han er bare god.

jeg er da ikke full, bare bruset

 

btw gi meg pic af feilmelding så skal jeg løse dine pc problemer

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...