""" Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Season of the Witch burde så absolutt være noe for deg. Garantert noe du kommer til å digge. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Season of the Witch var så bra at jeg enda ikke har klart å se hele filmen fordi jeg sovner fra den gang på gang.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er 194 og har ingen problemer med de nye korgene, de er lette å dra med seg rundt.. Quotet fra kundetråden, fordi det ble satt strek der. Men seriøst? 194? O.O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Schindlers List Sett den. Nesten desverre sett den. Jeg tror jeg er permanent dehydrert etter gråtinga. Beste komedien jeg har sett på lenge. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er 194 og har ingen problemer med de nye korgene, de er lette å dra med seg rundt.. Quotet fra kundetråden, fordi det ble satt strek der. Men seriøst? 194? O.O Hvem bruker korger? Kjøper aldri mer mat enn jeg klarer å bære med meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Grandiosa og cola til middag? Hnnnnggg, kan ikke motstå. På tide jeg begynner å lage meg skikkelig mat, jeg har spist nesten nøyaktig det samme hver eneste dag i flere uker. Kommer til å kollapse av en eller annen vitaminmangel snart. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er 194 og har ingen problemer med de nye korgene, de er lette å dra med seg rundt.. Quotet fra kundetråden, fordi det ble satt strek der. Men seriøst? 194? O.O Ja? Hvem bruker korger? Kjøper aldri mer mat enn jeg klarer å bære med meg. De gangene jeg handler inn masse, men det er ikke så ofte akkurat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Stikk på apoteket og kjøp Nycoplus multivitaminer, ta en om dagen. Tar du omega3-tabletter i tillegg får du bedre helse også. Så får du hvertfall i deg noe vitaminer. Den inneholder alle man trenger, fra A-K. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er 194 og har ingen problemer med de nye korgene, de er lette å dra med seg rundt.. Quotet fra kundetråden, fordi det ble satt strek der. Men seriøst? 194? O.O Hvem bruker korger? Kjøper aldri mer mat enn jeg klarer å bære med meg. Er faktisk helt kurant og bruke korger når du skal handle et par seksere øl, en pizza, en potetgullpose og noe å spise neste dag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Stikk på apoteket og kjøp Nycoplus multivitaminer, ta en om dagen. Tar du omega3-tabletter i tillegg får du bedre helse også. Så får du hvertfall i deg noe vitaminer. Den inneholder alle man trenger, fra A-K. Jeg spiser 250 gram tunfisk hver dag og tar tran. Eller, jeg har tran i kjøleskapet, men har ikke åpnet den enda. Spiser en boks mais og to bananer hver dag, en sjelden gang noen grønnsaker, men det holder i massevis. Tror jeg klarer meg en stund til, eller ihvertfall til jeg får skjørbuk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Stikk på apoteket og kjøp Nycoplus multivitaminer, ta en om dagen. Tar du omega3-tabletter i tillegg får du bedre helse også. Så får du hvertfall i deg noe vitaminer. Den inneholder alle man trenger, fra A-K. Jeg spiser 250 gram tunfisk hver dag og tar tran. Eller, jeg har tran i kjøleskapet, men har ikke åpnet den enda. Spiser en boks mais og to bananer hver dag, en sjelden gang noen grønnsaker, men det holder i massevis. Tror jeg klarer meg en stund til, eller ihvertfall til jeg får skjørbuk. tunfisk er for fags Skal mekke meg hamburgere nå spuiser 250 hamuburgere om dagen Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 tunfisk er awesome, så det. Coa: man får vel skjørbuk av å ikke få i seg C vitaminer? drikker du et glass juice her og der ellerno så får du ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Schindlers List Sett den. Nesten desverre sett den. Jeg tror jeg er permanent dehydrert etter gråtinga. Beste komedien jeg har sett på lenge. Hør, hør! Jeg er 194 og har ingen problemer med de nye korgene, de er lette å dra med seg rundt.. Quotet fra kundetråden, fordi det ble satt strek der. Men seriøst? 194? O.O Hvem bruker korger? Kjøper aldri mer mat enn jeg klarer å bære med meg. Jeg gjør, men så igjen, jeg løfter de. Uansett hvor fulle de blir, blir de aldri for tunge å løfte. Selv med en sekser øl, noen liter brus, melk, juice, pålegg, brød, middag, noen bokser bønner og et par liter is. De nye kurvene - altså de på hjul - er greie nok de, men føler jeg at jeg trenger en slik kurv, tar jeg heller bare en vogn. De kan jeg i det minste lene meg på og kjøre fort frem og tilbake med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Joda, vanlige bærekorger på coop obs der alle tilbudene er. Korgen blir dritfull og alt for tung, får nesten problemer med å få meg til kassen. Skjer hver gang. Forresten, den beste hvitosten er graddost. Sitter og spiser nå fyfader den slår norvegia og jarlsberg lett som bare det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Ønsk meg lykke til, prøver å lage vafler uten slik økonomi pose for første gang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Er ikke så vanskelig, mormor gjorde det i 50 år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Har troa på deg Aalton. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Ønsk meg lykke til, prøver å lage vafler uten slik økonomi pose for første gang Ha brannslukkeren klar, og ha en mobil tilgjengelig så du kan ringe brannvesenet. Husk, lukk alle vinduer og dører, ikke lås de. Da får brannen minst mulig sjans til å spre seg, og brannvesenet kommer inn lett... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Brann i vaffeljern har jeg aldri hørt om. Vaffelrøre er jo ganske kald OG flytende..skal mye til for å ta fyr i den. Endret 24. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Og hva blir vaffelrøren ved steking..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg