Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Glem det.:p

Jeg har forresten vasket dyna mi, og det er en fuckings dun dyne, og nå er alle dunene samlet seg i klumper i dyna, æsj så ekkelt, jeg tror jeg kaster hele dyna. Jeg er i mot dyn duner. Problemet er at da har jeg kun et kjempetynt sommerdyne og 2 ullpledd, frykter det blir litt kaldt etterhvert.

Jeg har motsatt problem. Alt for varmt. Klarer ikke å ligge med dyne på halvparten av året.

Så du ligger uten dyne i 6 mnd? :p det er ekkelt og ligge uten dyne synes jeg. Må ha noe rundt kroppen, det kjennes mye bedre ut.

Det var et crappy bilde Bundy. :p

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forresten vasket dyna mi, og det er en fuckings dun dyne, og nå er alle dunene samlet seg i klumper i dyna, æsj så ekkelt, jeg tror jeg kaster hele dyna. Jeg er i mot dyn duner. Problemet er at da har jeg kun et kjempetynt sommerdyne og 2 ullpledd, frykter det blir litt kaldt etterhvert.

Jeg har motsatt problem. Alt for varmt. Klarer ikke å ligge med dyne på halvparten av året.

Så du ligger uten dyne i 6 mnd? :p det er ekkelt og ligge uten dyne synes jeg. Må ha noe rundt kroppen, det kjennes mye bedre ut.

Det er fordi du er jente, dere urger for og ha noe rundt dere, f.eks spooning :fun:

jeg disser ikke spooning, det er digg btw :thumbup:

hvis man er den som spooner, og ikke blir spooned. Når jenta gjør det er det bare dritrart.

Beviser det jeg sier, uansett.

edit: inb4 slimda sier vask rutene dine

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Søte blondegardiner Bundy <3

søte gardiner til søte gutter <3

Damn right.

det er forresten tatt med samsung galaxy SII btw

Jeg fikk disse bildene av ei jente her oppe, vær oppmerksom på bakgrunnen:

Almost nude :O

edit2: ja, i'm gonna tap dat

edit3: men fuck forhold.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Fiber ftw! :D

Jeg sovet med watteppe store deler av året, kun dynetrekk på de varmeste dagene og skifter til vinterdyne når temperaturen kryper ned til -20. :p

Noe annet blir alt for varmt for min del.

Fatter ikke hvordan jeg skal klare å dele seng med noen. :p

Lenke til kommentar

Jeg har jo dyna da, men baller den sammen til en klump, slik jeg har noe å legge ene beinet på.

Hadde selvsagt foretrukket ei jente å holde rundt. :p

Lenke til kommentar

Jeg har jo dyna da, men baller den sammen til en klump, slik jeg har noe å legge ene beinet på.

Hadde selvsagt foretrukket ei jente å holde rundt. :p

har du aldri tenkt;

faen dette er for varmt

faen som hun puster

faen som hun skal ta på meg

faen jeg mp pisse, men hun holder rundt meg

etc når du deler seng med kvinnfolk

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan jeg skal klare å dele seng med noen. :p

*suicide girl*

Nei takk, skal jeg ha damer med såpass med kroppskunst, er det kun Aids for min del, og der er sjansen så liten uansett.

Når jeg tenker meg om ... Er ikke hu SG?

Og jo, Bundy. Når jeg har delt seng med forskjellige kvinner de siste årene, har de tankene rast gjennom huet mitt. Samt tanken på å ikke få morrabrød og komme meg ut derfra fort som fy / få kjerringa ut sammen med folka som sover på gulvet mitt.

Nei, jeg har aldri tenkt det. Vanligvis fordi jeg har vært totalt oppslukt av følelsen av kjærlighet og varme.

Jeg vil også føle kjærlighet ovenfor kvinnene jeg har delt seng med de siste årene. : <

Lenke til kommentar

edit: inb4 slimda sier vask rutene dine

wtf? Jeg er da faen ikke en som vasker ting. :p

søte gardiner til søte gutter <3

Under tvil...

I'm alpha as fuck u know

Mine seksuelle historier bekrefter det :)

edit: mr Beta

fuck, la meg være på facebook, forbanna kjerringer

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...