Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Om du har flaks. Personlig håper jeg på 2 barn, men 3 går også greit. I alle fall om de forandrer alle slags tilbud og ferier fra 4 til 5. Om man ser bort fra økonomien og mangelen på kone og egen, fast bopel, har jeg vært klar for å bli pappa i flere år. Jeg har navn, jeg har babyklær, jeg har servise og bestikk og komfyr, kjøleskap og diverse. Samt veldig mange tåteflasker. edit: kanskje litt, kanskje bifil btw. Rawr? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Om du har flaks. Personlig håper jeg på 2 barn, men 3 går også greit. I alle fall om de forandrer alle slags tilbud og ferier fra 4 til 5. Om man ser bort fra økonomien og mangelen på kone og egen, fast bopel, har jeg vært klar for å bli pappa i flere år. Jeg har navn, jeg har babyklær, jeg har servise og bestikk og komfyr, kjøleskap og diverse. Samt veldig mange tåteflasker. Bullshitt, det er du som bruker alt baby-tingene, fetish much? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 What the hell.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 I dag blir det biff etter jobb. Winning? Absolutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Om du har flaks. Personlig håper jeg på 2 barn, men 3 går også greit. I alle fall om de forandrer alle slags tilbud og ferier fra 4 til 5. Om man ser bort fra økonomien og mangelen på kone og egen, fast bopel, har jeg vært klar for å bli pappa i flere år. Jeg har navn, jeg har babyklær, jeg har servise og bestikk og komfyr, kjøleskap og diverse. Samt veldig mange tåteflasker. Bullshitt, det er du som bruker alt baby-tingene, fetish much? Kanskje i drømmene dine, kjekken. ;D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Rawr? Jeg har fetish med alt som er ulovelig og ikke akseptert så ; RAWR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) What the hell.. I know you love me bare pga looks og jeg har raised many WTF's in my time here. Kanskje i drømmene dine, kjekken. ;D faen, ikke avslør mine fetisher edit: petter solberg FTW Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) datasmurf: Var ikke Skymarshall (artist på youtube) medlem av diskusjon.no, eller nFF?? her en vinterj eg og johann kjørte svin, og traktorn hadde brøyta fiin Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 datasmurf: Var ikke Skymarshall (artist på youtube) medlem av diskusjon.no, eller nFF?? Jo. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=60645 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) datasmurf: Var ikke Skymarshall (artist på youtube) medlem av diskusjon.no, eller nFF?? Jo. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=60645 Men det er en som heter Skymarshal (en L) på nFF :/ og vi hadde glidelås full av forhud begge to Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tror jeg stikker ut å klipper gress. vær snille med hverandre gutter! når ikke jeg er her for å passe på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Tror jeg stikker ut å klipper gress. vær snille med hverandre gutter! når ikke jeg er her for å passe på. I shall fucking WIN. edit: shit han endret mellomnavnet sitt til blodøks!!! det stemmer det, faen så win Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 What the hell.. Hva er det nå da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 What the hell.. Hva er det nå da? this is nothing new.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Glem det. Jeg har forresten vasket dyna mi, og det er en fuckings dun dyne, og nå er alle dunene samlet seg i klumper i dyna, æsj så ekkelt, jeg tror jeg kaster hele dyna. Jeg er i mot dyn duner. Problemet er at da har jeg kun et kjempetynt sommerdyne og 2 ullpledd, frykter det blir litt kaldt etterhvert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Glem det. Jeg har forresten vasket dyna mi, og det er en fuckings dun dyne, og nå er alle dunene samlet seg i klumper i dyna, æsj så ekkelt, jeg tror jeg kaster hele dyna. Jeg er i mot dyn duner. Problemet er at da har jeg kun et kjempetynt sommerdyne og 2 ullpledd, frykter det blir litt kaldt etterhvert. Prøv og bo her hvor jeg bor du, -45c og snø hele jævla året. Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du overdriver, det er ikke normal temperatur med -45c. Noen plass i norge. Ei heller snø. Tok deg der! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Glem det. Jeg har forresten vasket dyna mi, og det er en fuckings dun dyne, og nå er alle dunene samlet seg i klumper i dyna, æsj så ekkelt, jeg tror jeg kaster hele dyna. Jeg er i mot dyn duner. Problemet er at da har jeg kun et kjempetynt sommerdyne og 2 ullpledd, frykter det blir litt kaldt etterhvert. Jeg har motsatt problem. Alt for varmt. Klarer ikke å ligge med dyne på halvparten av året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du overdriver, det er ikke normal temperatur med -45c. Noen plass i norge. Ei heller snø. Tok deg der! Skal jeg ta bilde av snø med en gang? I fjellene alså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du overdriver, det er ikke normal temperatur med -45c. Noen plass i norge. Ei heller snø. Tok deg der! Skal jeg ta bilde av snø med en gang? I fjellene alså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg