Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. :love:

Schæfer :love:

 

Skal skaffe meg 3-4 schæfere.

 

Jeg er naturlig dominant så det blir ikke noe problem.

 

Elsker dem pga dedikeringen til flokken etc, og de flyr på folk som de ikke liker, slik som meg.

 

 

caged animal

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. :love:

Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør.

Men du slipper alt det menneskelige ved det.

 

 

Jeg hater menneskelighet. Jeg trodde jeg var kald og hjerteløs bare pga drugs, 2 måneder nykter, og jeg er kaldere enn det jeg var noen gang før.

 

thats right, jeg skyter folk hvis de kommer på eiedommen min.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg hater menneskelighet. Jeg trodde jeg var kald og hjerteløs bare pga drugs, 2 måneder nykter, og jeg er kaldere enn det jeg var noen gang før.

Du er bare ensom.

 

Jeg blir en utmerket far en gang i fremtiden!

"nei, nei, man bruker ikke salat-gaffel til biffen. Hvor mange ganger må jeg nevne dette, lille Alfred?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir en utmerket far en gang i fremtiden!

Ikke jeg.

 

Jeg hater menneskelighet. Jeg trodde jeg var kald og hjerteløs bare pga drugs, 2 måneder nykter, og jeg er kaldere enn det jeg var noen gang før.

Du er bare ensom.

I beg to differ, har faktiskt rykte på meg i bygda for at jenteen springer etter meg, og jeg ikke etter dem :)

 

Men så ser jeg jævlig handsome ut også, da.

 

eneste er at jeg er litt jævlig mye ustabil tho :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør.

 

Huff ja, dem skulle helst ha levd like lenge som deg. Eventuelt kan man få seg en skilpadde.

Lenke til kommentar

Du, det er ikke farlig å komme ut av skapet.

 

 

Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør.

 

Huff ja, dem skulle helst ha levd like lenge som deg. Eventuelt kan man få seg en skilpadde.

Papegøyer lever visst jævlig lenge, men de er også veldig "High maintenance".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...